![]() |
|
|
|||
|
|||
F. Alonso gaat richting Ferrari
Het was uiteraard al even een gerucht maar nu lijkt alles echt vorm te gaan krijgen:
http://www.sporza.be/cm/sporza/auto_...Alonso_Ferrari Goede evolutie? Ik vrees dat Alonso iedereen volgend jaar op een hoopje gaat rijden als ze bij Ferrari dan een goede auto ontwerpen. |
|
||||
|
||||
Mijn vraag is wat gaat hij doen als massa terug de oude is.
Gaat hij weer janken dat hij nummer1 moet zijn. Als ferrari een betere auto bouwt dan de rest dan kunnen we hem zien dommineren maar anders, hij kon niet eens een rooki aan. Indd hij is een van de betere rijders maar meer ook niet hij is geen schumacher. Mijn respect voor alonso is over de jaren heen volledig verdwenen. Ik weet dat veel mensen mijn mening niet volgen, en dat moet ook niet. Het is gewoon mijn mening en niet meer. |
|
||||
|
||||
Alonso neemt de plaats in van Raikkonen, die zelf weer naar McLaren gaat. Ik denk dat ze volgend jaar bij Ferrari en McLaren hetzelfde probleem gaan hebben: 2 piloten die de nr 1 positie zullen willen opeisen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dat Hamilton een uitzonderlijk talent is, dat op de optimale manier zijn groei heeft gekend richting F1 bij een absoluut topteam, doet geen afbreuk aan Alonso. Schumacher heeft nooit tegen een teamgenoot van zijn kaliber geracet, dus daar kan je geen oordeel over vormen. |
|
||||
|
||||
trouwens, Alonso en Hamilton eindigden met evenveel punten in 2007. niet aan kunnen is dan een groot woord.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In de tijd bij renault dacht ik echt dat hij de beste was tot zijn laatste jaar.
Toen begon hij fisi af te breken gewoon om dat meneer niet kon winnen. Toen begon ik mijn twijfels te hebben over hem en bij mclaren bevestigd hij dat gewoon een dikke nek heeft gekregen. Plaats van zo een drukte maken over dat hij nr1 moet zijn had hij het beter bewezen dat hij de nr1 verdiende. Ik zeg niet dat het slechte rijder is helemaal niet, ik zeg gewoon dat zijn persoonlijkheid niet zo goed is. Denk je nu echt dat piquet jr de zelfde kansen kreeg als alonso, bij renault waren ze dood voor dat hetzelfde zou gebueren als bij mclaren. En fisi is gewoon nooit zo goed geweest als alonso. En met grosjean kan je niet verglijken die jongen komt gelijk zonder enige testkm in de f1 in. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|