![]() |
|
|
||||
|
||||
exit Frentzen
Quote:
Goede keuze van Frentzen. Ik gok voor hem op een zitje bij Jordan volgend seizoen (dat wordt lachen!)
|
||||
|
||||
Yoong aan de deur bij Minardi ... Frentzen naar Minardi om daar het seizoen af te maken ??
Exit Massa zou ik spijtig vinden. OK hij heeft veel aanpassingsproblemen gehad dit seizoen, maar er zit wel toekomst in ... en dat kunnen we van Yoong niet zeggen. airco
|
|||
|
|||
In Massa zit ook maar enkel meer toekomst in omdat hij met een betere auto mag rijden, in the end zijn dat stuk voor stuk fantasische piloten...ook Yoong
|
|
||||
|
||||
Als het zo doorgaat gaat HH Frentzen nog terug gaan naar de karting ...
![]()
|
||||
|
||||
Frentzen uit F1 ? Best mogelijk; onlangs verscheen op f1-live.com een artikel dat hij best geinteresseerd was in een rally-carrière.
Hoedanook, ik vind dat Frentzen momenteel aan het 'hoogtepunt' van z'n carrière ligt. Ik bedoel: alles wat hij op de baan laat zien getuigt van grote klasse. Wat hij vorig jaar op een half seizoen Prost deed, en nu in die Arrows presteert, chapeau. Plaats Frentzen maar in het rijtje waar o.a. ook Fisico in zit; op de verkeerde moment op de verkeerde plaats.
|
||||
|
||||
In 97 zat ie nochtans op het juiste moment op de juiste plaats en zijn hoogtepunt ligt m.i. toch in 99.
Dat hij één van de beteren van het veld is hoeft geen uitleg meer denk ik. |
|
||||
|
||||
97 was niet echt de juiste plaats; Villeneuve was zowat de nummer 1 in het team. Jacques haalde als rookie in '96 bijna de wereldtitel binnen, dan is het redelijk normaal dat hij het team achter zich kreeg in '97. Maar mogelijk heeft Frentzen daar z'n kans laten liggen :/
|
||||
|
||||
Quote:
Of dit officieel is, durf ik niet te zeggen, maar het lijkt toch veel kans te hebben dat Alonso in het Arrowsstoeltje plaatsneemt. Dit bericht dateert trouwens van 13u vanmiddag, dus... Alonso bij Arrows, Saelens bij Minardi ? ...
|
|||
|
|||
Quote:
We werden er niet veel wijzer van en het is logisch dat hij tegen ons niet alles gaat vertellen wat hij weet maar het typeert (wat wij allemaal reeds wisten) wat er in zijn situatie het belangrijkste is om te geraken waar hij wil geraken. Op de manier waarop hij het zei, kunnen wij, mijns insziens besluiten dat hij momenteel niet over geld beschikt. Ik hoop voor hem dat dit snel zal wijzigen. C U |
|
||||
|
||||
één dag later en nog geen bevestiging van Alonso. Die duitse sites roddelen er dus maar op los met hun nieuwsberichten.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|