![]() |
|
|
|||
|
|||
finale wintercup
wie doet mee?
|
|
|||
|
|||
ikke
|
|
||||
|
||||
Wanneer word de finale gereden cd wintercup???
Is dat niet het laatste weekend vd maand? Ik zou wel eens willen langskomen. |
|
|||
|
|||
zondag 29/02/2004 is de laatste race van de wintercup
het zal er spannend aan toe gaan en het wordt eens tijd dat ze terug van stal komen die stalen rosen greetz
|
|||
|
|||
mijn gedacht daarom hebben wij nog eens ne goeie corsa van onder het stof getoverd en zijn we er natuurlijk bij
|
|
||||
|
||||
Ik krijg mijne nieuwen tuut ni op tijd klaar !!!
![]() |
|
|||
|
|||
weet hier niemand iets van andere deelnemers wanneer komt de eerste deelneemers lijst uit
|
|
|||
|
|||
Ik heb gehoord dat Koen Pauwels met een Focus WRC zou deelnemen.. (uit redelijk goede bron, niet officieel bevestigd)
|
|
||||
|
||||
Is er ergens al een deelnemerslijst te zien van deze wintercup editie?
|
|
|||
|
|||
Nope, allé toch nie da ik weet.
Vorige keren stonden die op http://www.wintercup.be |
|
|||
|
|||
Zo te zien op de website voorlopig wel een mager startveld.
Ten opzichte van de vorige twee sprints. Maar ja het is de start van het seizoen he en nog vele zullen moeten ontwaken uit hun winterslaap.
|
||||
|
||||
Pauwels heeft er in ieder geval en in zijn garage staan. Zou leuk zijn , ik zie alleen niet goed hoe ze het geluid laag genoeg kunnen houden.
|
|
||||
|
||||
ik kan allesinds kijken..me mijne maat lieven nemegeer(ook vas rally piloot...)..maar komt spijtig genoeg niet aan de start
|
|||
|
|||
Quote:
Er wordt per twee gestart en er worden 4 reeksen gereden., vandaar de beperking tot 85. tussen ( ... ) er is nog 1 gratis kaart «« Hier »» Last edited by Rrubinio; 18-02-2004 at 02:24. |
|
||||
|
||||
Is dat hetzelfde parcours als bij de vorige 2 rallysprints? Of weer rondjes draaien zoals vorig jaar?
|
|