![]() |
|
|
||||
|
||||
Q-racing
|
|
||||
|
||||
Bedankt, Pascual, om onze site hier te lanceren. Ik heb mij nu ook geregistreerd.
Graag commentaar -goed óf slecht- van iedereen die onze site al bezocht heeft: we kunnen tegen kritiek!
|
||||
|
||||
Ik vind de site een heel leuk opzet...enkel jammer dat het toch nog veel geld kost voor de "amateurische" kart(st)er... Anders zou ik het veel meer doen...
|
|
||||
|
||||
Belle,
We blijven zoeken naar manieren om het goedkoper te kunnen maken. Suggesties zijn altijd meer dan welkom! Marc Goossens rules!!!
|
||||
|
||||
Wel, een vriendin van mij studeert aan de universiteit in Nederland en kan daar bij een studentenkartvereniging een heel jaar lang gaan outdoor karten voor 55 euro per jaar + benzinekosten. En daarvoor ben ik heel erg jaloers op haar!
![]() Maar ik zal eens navragen hoe zij daar in slagen... En wat je tweede opmerking betreft...no arguement there! ![]() |
|
||||
|
||||
mmm, 55 euro per jaar?!? Dat is nog niet genoeg om de camionette vol te tanken :-)
Je mag een huurkart ook niet vergelijken met een competitiekart die 130 km/uur haalt... een ritje op de kermispony's kost ook veel minder dan een volbloed koerspaard :-) Weet je wat: we moeten dringend GRATIS testritten uitdelen!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ikzelf ben 3 weken geleden in Mariembourg gaan karten met een 2-takt met daarop een Rotax Max motor en ik had meteen de smaak te pakken! Die Rotax Max kost zo'n 2.000 euro in aankoop geloof ik en heeft niet veel onderhoud nodig. Je kan er zo'n 2 jaar mee verder... Dus daarmee zit je wel goed... |
|
||||
|
||||
Redje,
Dat hebben we allemaal al! Volgende besparingsmogelijkheden nemen we momenteel in overweging: -de mekanieker geen eten meer geven (en uiteraard ook geen loon) -rode mazout in de camionette kieperen -accijnzen op de naft en d'olie ontduiken -geen baanhuur betalen ... :-) :-) :-) neen, even serieus: we hebben gewoon sponsors nodig om enkele karting-kennismakings-dagen te organiseren. We zijn ermee bezig!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet maar eens kijken op de site (www.alakart.nl) Eneuh...die gratis testritten zie ik anders *volledig* zitten!! ![]() |
|
||||
|
||||
Tof concept dat die Nederlandse studenten in mekaar geflanst hebben! Dat moet hier ook kunnen! Welke Gentse studentenclub durft het aan? Wij sponsoren met materiaal!
|
||||
|
||||
Het is inderdaad wel een superconcept. Jammer dat ik wel geen sutdent meer ben. Ik sta aan de andere kant van de klas, helemaal vooraan!
![]() |
|
||||
|
||||
Tijd om het goede voorbeeld te geven!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Desondanks is dit een topinitiatief. Ik heb recent de kans gehad om wat te karten met een 100cc. Als je enkel wat huurkarts gewoon bent, is dat echt genieten. Gelukkig stond de gaspedaal niet té gevoelig afgesteld, zodat k niet direct spinde. Maar dat is wel een aanrader, maar dan wel met goede begeleiding als ze nog nooit gekart hebben. |
|
||||
|
||||
En blijft natuurlijk ook nog altijd het probleem dat Gent geen outdoor kartcircuit heeft. Blaarmeersen zou daarvoor een ideale plek zijn maar zoiets moet haalbaar zijn. Want ik zie niet direct al die studentjes wekelijks naar Poperinge uitwijken om een paar uurtjes te gaan karten...
Vroeger was er trouwens een indoor kartcircuit in Drongen maar die is precies plots verdwenen... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|