De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-05-2003, 23:34
Pascal Pascal is offline
A4993

Belgium Ypres Westhoek Rally

Van 27-29 juni 2003

nog wat vroeg voor een deelnemerslijst maar toch al een indicatie. Niet slecht als je het mij vraagt....

Bruno Thiry --- Peugeot 206 WRC
Pieter Tsjoen --- Toyota Corolla WRC
Patrick Snijers --- Subaru Impreza ????
Leszek Kuzaj --- Subaru Impreza WRC 2002 ????
Miguel Campos --- Peugeot 206 WRC ????
Evgeni Vasine --- Peugeot 206 WRC Kronos ????
Joost Boxoen --- Subaru Impreza ????
Dominique Bruyneel ????
Kris Princen ????
Peter Blijvelds ????

Super 1600

Pascal Gaban --- VW POLO (Debuut !!!!)
Larry Cols --- Fiat Punto

Gp N

Chris Van Woensel
Xavier Bouche
Bob Colsoul
Ramon Ferreyros

C U
Reply With Quote
Old 23-05-2003, 05:11
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

en niet te vergeten terug van weggeweest Mathias Viane, ja hij is terug bij zijn oude liefde... En hij neemt het letterlijk op, hij zal de westhoek rijden in de historics. Hij zal aan de start komen met een opel ascona A
Old 28-05-2003, 19:41
jos's Avatar
jos jos is offline
De Paddock Regular

dit jaar ook geen grote kleppers aan de start volgens mij komt campos nie en vassin misschien
Old 05-06-2003, 12:09
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie

Miguel Campos komt naar Ieper

Vandaag raakte bekend dat Miguel Campos, huidig leider in de tussenstand van het EK rally, naar Ieper komt. Met Campos, Thiry, Tsjoen en Patrick Snijers ( Subaru Impreza WRC 2002) wordt het dus een leuk startveld in Ieper. Snijers start er voor de 25ste keer en wil een vijfde overwinning.

Nog EK nieuws. Campos ziet af van deelname aan de volgende wedstrijd , die van Bulgarije. Bruno Thiry start er wel. Bulgarije wordt volgend weekend gereden.

Bron www.rally-action.com

/* samengevoegd met een bestaand topic over de rally van Ieper, mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu */

Last edited by Bart; 05-06-2003 at 12:32.
Reply With Quote
Old 08-06-2003, 11:55
De Paddock Rookie

Het deelnemerslijstje heeft reeds héél wat kwaliteit te bieden:
de portugees Campos met Peugeot 206 WRC EN de zweed Svedlund met Mitsubishi Evo 7 zijn recent toegevoegd. Allebei zijn ze FIA B piloot. Samen met Bruno Thiry (Peugeot 206 WRC) Vasin (Peugeot 206 WRC) Pieter Tsjoen (Toyota Corolla WRC) en Patrick Snijers (Subaru Impreza WRC 2002) kunnen we nu reeds spreken van een prachtige lijst kandidaat-winnaars. Bruyneel (Toyota Celica GT4) en Boxoen (Subaru Impreza WRC) staan ook te trappelen om mee te spelen in de top 5 en wie weet wat we nog mogen verwachtten van de italiaan De Sanctis (Mitsubishi Lancer EVO VI)

In groep N ziet het er naar uit dat het een wedstrijd tussen België en Groot-Britannië zal worden met de zweed Svedlund als outsider.

Ook bij de super 1600 zal er zéér hard gevochten worden voor de lauwerkrans door de 3 C's: Cols (Fiat Punto) Casier en Collard (Citroën Saxo) En het zal afwachten worden wat die andere (zweedse) C, Daniël Carlsson (Suzuki Ignis) op de smalle Ieperse wegen, met zijn WK-ervaring, kan doen tegen onze talentvolle Belgische piloten om nog niet te spreken van de debuterende Volkswagen van Gaban.

www.rally-action.com
Reply With Quote
Old 08-06-2003, 17:22
jos's Avatar
jos jos is offline
De Paddock Regular

kwaliteit genoeg maar spanning ontbreekt al jaren ook dit jaar belooft het niet spannend te worden ik hoop dat tsjoen het tegendeel kan bewijzen maar vrees ervoor
Old 11-06-2003, 22:18
Don Kamiel Don Kamiel is offline
De Paddock Regular

De deelnemerslijst staat ook op de website -> http://www.ypresrally.com/
Reply With Quote
Old 20-06-2003, 16:14
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Carlsson NIET in de Ypres Westhoek Rally

Bron: worldrallynews.com

Daniel Carlsson will not start the Ypres 24 Hours, following a freak accident yesterday.

It is understood that he was getting some tarmac practice karting, and had stopped to make repairs to the kart. As he was working on the machine a piece of metal flew into his eye.

He was rushed to hospital where an operation was carried out to replace the lens of one eye. It is hoped that he will be fit to start Finland.
Reply With Quote
Old 21-06-2003, 12:56
De Paddock Rookie

Carlsson zal vervangen worden door Teuronen. Teuronen heeft ook WK ervaring en zal dus de Suzuki Ignis de sporen geven in Ieper.
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 12:43
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

De Ieper Westhoek Rally begint in 4 dagen, wie gaat er allemaal?

Ik ben van plan om vrijdag naar Ieper te gaan, om zaterdag avond naar huis te gaan (staking van de nmbs zondag maar dan kan ik wel nar de TC gaan kijken, zondag ).

Zou er misschien een plaatsje vrij zijn in de wagen van één van de Depaddockers die ook naar deze rally gaat ? Het is uiteraard nogal ingewikkeld om op de kp’s te geraken zonder vervoermiddel…

Alvast Bedankt, Vincent

</a>
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 19:55
mse mse is offline
De Paddock Regular

ik zal er van woensdag al zijn tijdens de chakedown. Heb spijtig genoeg een foto-opdracht voor alle deelnemers. Kan je dus niet meenemen

Last edited by mse; 25-06-2003 at 07:49.
Reply With Quote
Old 24-06-2003, 14:59
satine satine is offline
De Paddock Rookie

K vrees da ge nie veel zult zien op die shakedown donderdag
t is namelijk woensdagavond hé, altijd geweest
Reply With Quote
Old 25-06-2003, 00:17
PJ46 PJ46 is offline
De Paddock Rookie

Ongeval Snijers tijdens verkenning Ieper

Patrick Snijers heeft gisteren een ongeval gehad tijdens de verkenningen voor de rally van Ieper. Het incident staat vandaag te lezen in een Vlaamse krant. Alleen de versie van Snijers ontbrak in die krant, die geven wij.

Het incident deed zich voor bij de verkenning van de allereerste KP gistermorgen. Volgens Het Nieuwsblad "donderde Patrick Snijers in Merkem met een spectaculaire crash van de weg af." De versie van Snijers klinkt helemaal anders.

Snijers bij pitstop.tv: "We waren net gestart. Ik kom uit een klein wegje, waar ik voorrang had. De weg was afgezoomd met hoge mais. Toen ik uit dat baantje kwam, ben ik aangereden door een jonge gast. Die is dus op ons geploft. Hij heeft ons wellicht niet gezien door die hoge mais. Ik ben in mijn recht, hij heeft ons geen voorrang verleend."
"Hij heeft ons vooraan gepakt. Ik reed met een splinternieuwe Subaru, die nog in rodage was. We hadden veel blikschade vooraan, die auto mocht dus meteen aan de kant."
"Nu vanmorgen heb ik toch nog wat pijn in mijn schouder van de dreun. Maar nog eens, we waren in ons recht. We zijn niet van de baan gegaan."

Ieper past het WK-systeem toe voor de verkenningen: op 2 dagen tijd mag iedereen maximaal 3 keer over de proeven rijden. Dat systeem vindt Snijers niet haalbaar in Belgie.

Snijers: "Er zijn meer dan 100 auto's die allemaal dus bijna tegelijk over die proeven rijden. Maar er is ook nog het gewone verkeer en dat maakt het allemaal moeilijk. Ik verken liever 's avonds of 's nachts."

bron : pitstop.tv
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 22:50
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular

Ik ga zondag als marshall na Ieper, dus ik ben weer van de partij, wel jammer dat ik dan niet na de tc kan gaan, want we hebben net ne goeie bocht post 12( villeneuve).

Allez see you maybe in Ieper.

Greetz the little one
Old 27-06-2003, 10:59
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Ik ben er mee weg... 'k ga vandaag de start en de eerste service meepakken in het centrum van Ieper.

Misschien (net zoals bij de Boucles) zie ik je op de trein Vincent
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules