![]() |
Quote:
Zeg nooit grijs tegen zilver hé :D |
Quote:
|
Quote:
allé, ik herrinner me toch grijze overals met gele strepen op in de renaultgarage vroeger... |
http://www.renaultf1.com/en/images/3_14348.jpg bron: renaultF1.com
Ik vind dat toch redelijk zwart... |
ja, k.... in de f1 heb je gelijk
maar de officiele kleur van renault is toch geel-grijs-wit? zoals dat bij mercedes zilver is (silver arrow) |
Als je de overalls dan bekijkt van de RDD... de Renault Driver Development; zijn dat dan de echte Renault-kleuren?
|
ik zou het niet weten, want ik heb de overalls nog niet gezien ;)
|
|
hehe
wel het zou kunnen hoor, maar toen ik zo een jaar of 8 was (10jaar geleje) werkten ze echt in grijze overall! Met zo'n logo van renault erop... :) |
Quote:
en we zitten hier echt wel férm off-topic eh ! |
Bij BMW kunnen ze een streepje rood in de livery verwerken (een kleur van BMW Motorsport) én dan kunnen ze Budweiser in het rood erop zetten: zou wel mooi staan denk ik. Er is natuurlijk een reden om het niet te doen: het is rood en ja rood dat is...
|
Quote:
2)sorry :( |
Quote:
Ik wist trouwens niet de Williams de eerste waren om hun teampresentatie te doen. Ik dacht de McLaren hun 2004 wagen al lang voorgesteld had (vorig jaar zelfs ;) ) Niet dat ze er een showtje rond verkocht hebben, dat niet, of moet dat om als teamvoorstelling te tellen? ;) |
Het chassis & de aerodynamica is grotendeels hetzelfde maar onder de motorkap? Het is vast een totaal andere wagen, aangezien de 18 toch enkele kinderziektes, enz. had
|
Ik bedoelde de MP4/19 waarmee ze in december al getest hebben en die ze dit jaar gaan gebruiken. ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 21:22. |