![]() |
|
|
||||
|
||||
5 januari - Williams
De eerste teampresentatie staat voor de deur. Het Williamsteam is er snel bij om hun pronkstuk voor 2004 aan de pers voor te stellen. Ralf Schumacher en JP Montoya zijn er klaar voor, of krijgen we nog een andere line-up ?
(of hoe absurd enkele F1-sites met nieuws omgaan ![]() Quote:
|
||||
|
||||
Kan niet gaan ... lijnvlucht naar daar kost 600 euro en dat had ik er niet voor over ... kreeg er wel 1 nacht hotel op kosten van BWM bij
![]() |
|
||||
|
||||
hetgeen je daar zegt hé finish, gaat al wel geruime tijd mee hoor
![]() denk dat ik dat zelfs al een paar keer heb aangehaalt in fora op depaddock ![]()
|
||||
|
||||
om een lang verhaal kort te houden, naar mijn weten is dit verhaal in het leven geroepen door Nederlandse media die verblind zijn door de 'Jos Droom' bij Jaguar. Ik geloof er alvast niet in!
|
|
||||
|
||||
dat is nieuw aan het verhaal ja
![]() normaal zou coulthard daar komen dan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Altijd leuk, teampresentaties. Die beloftes van 'dit jaar worden we WK, de wagen is super, de onderlinge relatie tussen de coureurs is perfect, de banden zijn snel, we danken de sponsors en we verwelkomen de nieuwe sponsors die allemaal garant staan voor snelheid en vergevorderde techniek,...blabla ![]() Dé toppers bij teampresentaties zijn meestal Minardi en BAR. Stoddart beweerde vorig jaar de middenmoot te halen, BAR wou positie 4 van Sauber (!) afpakken. En Coulthard die beweerde WK 2003 te worden. Nuja, dat doet hij al sinds '98. Maar dit jaar voor de laatste keer ! ![]()
|
||||
|
||||
jah, ik kijk dan vooral uit naar de liveries
![]() Bij de toppers niet veel rijderswissels, dus hoop ik op andere kleurtjes ![]() hoewel, bij ferrari, McLaren en Renault zal dit wel niet. Williams zal ook wel hetzelfde blijven.
|
||||
|
||||
Op de Minardi en de Jordan zal wel een plaats gereserveerd zijn voor Bernie Ecclestone want ze krijgen een mooi bedrag vanwege de organisatie (zo'n 12 miljoen $ dacht ik gelezen te hebben)
Thanks Bernie
|
||||
|
||||
mjah, het is dat of nog maar 16 auto's op de baan hebben...
|
||||
|
||||
persoonlijk verwacht ik vrij weinig nieuwe kleurschema's
alle grote fabrieksteams houden de kleuren van hun merk (ferrari = rood, mercedes = grijs, renault blauw-geel; jaguar groen, bmw blauw wit etc)
|
||||
|
||||
...en de Minardi blijft ne lelijke stickerboek
![]()
|
||||
|
||||
hehe
en de Jordan even knalgeel als vorig jaar ![]()
|
||||
|
||||
Tja je kan dan toch niet zeggen dat hij niet opvalt hé...
|
||||
|
||||
als je afgaat op kleuren valt hij inderdaad op ja.
maar als het gaat over prestaties...
|
||||
|
||||
vandaag alweer zoiets gelezen over Webber die aangekondigd wordt bij Williams ... maar waar? tuurlijk, op een Nederlandse site ... zijn ze echt zo naief?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|