![]() |
Quote:
Echter de onderdelen die ze gebruiken zijn steeds van duistere kwaliteit ... Een Pioneer DVD brander én een Pioneer DVD brander zijn twee aparte dingen. Klassiek kopen ze onderdelen aan die of vrij experimenteel zijn, outdated of testrun van een productieband. Medion zelf krijgt op die spullen dus geen garantie. Zijn het daardoor slechte pc's ? Daar durf ik zelfs niet op antwoorden !!! Laat ik stellen dat een auto geproduceerd op een maandag ook iets meer fouten vertoond ;) Wat zeker vaststaat is de prijs/kwaliteit verhouding. Deze is niet te kloppen. En dan kun je wel eens het risico lopen dat er een onderdeel snel kapot gaat. Gewoon je pc binnenbrengen en het wordt vervangen, no questions asked !!! Iemand die dus niet van plan is z'n pc nog dramatisch uit te breiden zal er dus geen probleem mee hebben. Als je ( zoals ik :D ) geregeld met wat gereedschap op de pc vliegt, dan kom je vlug bedrogen uit. Maw. voor Jan Modaal : Koop die pc's gerust !!! Anders vraag je me maar een offerte ;) |
Quote:
|
Quote:
die maat van mij betaalde evenveel voor zijn laptop van Medion in de Aldi hoor ;) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 15:39. |