![]() |
|
|
|||
|
|||
Aldi Pc
Wie heeft ervaring met de aldi PC.
kunnen daar HD bij ingestoken worden ? zijn er nog pci sleufen vrij? andere opmerkingen ?
|
||||
|
||||
hier even kijken
![]() in die lijst staan een aantal topics erover, misschien geraak je daar iets wijzer van?
|
||||
|
||||
Re: Aldi Pc
Quote:
Maar een HD van 200 GB is dat niet voldoende?
|
||||
|
||||
nee
![]() heb hier in totaal 480 GB steken ![]()
|
||||
|
||||
mja ik zit hier nu ook met 360 GB maar dat komt omdat er een draagbare HD is op aangesloten voor het ogenblik...
|
||||
|
||||
Hier 460 :-)
|
||||
|
||||
HD heb je nooit genoeg eh, als dat nu nog nie duidelijk is
![]() |
|
||||
|
||||
Hoezo, nooit genoeg HD? Ik heb hier 120 GB steken. Ik gebruik dan wel regelmatig mijn DVD schrijver
![]() En terug ontopic: Die Aldi pc's steken redelijk vol. Een handig iemand die geen schrik heeft om zelf de pc open te schroeven weet daar nog wel raad mee. Enig nadeel van de meer recente modellen is dat ze nogal warm kunnen worden. Een extra case-fan is dan ook aangeraden. |
|
||||
|
||||
mjah, het is en blijft van het merk medion hé
![]() Iemand van bij mij op school heeft een laptop daar gekocht en hij heeft er toch al wat miserie mee gehad :s
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Aldi heeft zijn naam niet altijd mee, Medion ook niet. Feit is wel dat er een prima service na verkoop en garantievoorwaarden zijn. Ik heb 3 jaar geleden een pc gekocht in de Aldi, en tot op heden werkt die nog altijd. Mijn vader heeft sinds een half jaar ook een Aldi (Medion) pc en alles werkt nog prima. Kritiek hebben op Medion omwille van 1 persoon die problemen heeft is niet rechtvaardig. Op het werk hebben ze voor een klant 2 servers van HP gekocht, 1 daarvan werkte niet. Om maar te zeggen dat grotere namen soms ook wel problemen kunnen geven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
sorry, even
![]() over hun computers kan ik niets zeggen maar hunne Cola is niet te zuipen ![]()
|
||||
|
||||
wat zit er trouwens in in die case?
Pentium CPU, ATI Radeon gfx, pioneer cd/dvd brander, seagate HDD 200gig, allemaal topmerken. Natuurlijk, merk moederbord weet k niet, maar desalniettemin, dit kan tellen
|
||||
|
||||
Quote:
Verder is dit een beetje de discussie zoals altijd .... Hetgeen ik onthouden heb van alle vorige discussies: - de Aldi(Medion) PC's bieden verschrikkelijk veel snelheid voor hun prijs - Nadeel is wel dat Medion hiervoor wat bezuinigd op de bouwkwaliteit van de PC (montage van componenten binnen de PC-kast) .... ==> Dit is niet van belang voor mensen die zelf niet aan hun PC werken ..... ==> Als je echter achteraf nog wel zelf uitbreiding plant is investeren in zelfbouw (oa betere Case) misschien wel te overwegen ..... Alhoewel je natuurlijk meer kwijt bent voor een pc die even snel is.
|
|