![]() |
Goed, tot nog toe hebben volgende mensen hun aanwezigheid bevestigd:
HF_Integrale Dominique Sennake Guido Hhugo Tifosi Forever Loeten TvD Nismo Vinnie BSModels Danny Petter Nog kandidaten? Het programma zie er als volgt uit: 1. Kennismakingsronde: - Whos who? - Modelbouwvergaderingen: programma's en praktijken. - Toelichting van het lidmaatschap - ... 2. Verslag van vorige meeting 17/10. 3. Debriefing IPMS Nieuwegein van 18/10. 4. Toelichting status rond domeinnaam / foto's in threads / ... 5. Bezoek aan Renaissance: status en voorstellen 6. Demo (heeft iemand een voorstel voor een thema? Anders bepalen wij wat het wordt). 7. Meegebrachte modellen: bespreking, keuring, "test-drive" |
Voor een demo zou ik graag eens zien hoe jullie het poeder van Ranger ink gebruiken op dashborden en zetels.
En hoe neem ik foto's van mijn modellen zoals Sennake & Guido doen. Eigenlijk is het allemaal goed wat jullie demonstreren ik leer enorm veel bij vanwege jullie.Thx voor dat. Tot vrijdag.:gas: |
Quote:
Voor de fotoshoots moet ik even refereren naar Guido, maar die heeft in september reeds een demo gegeven over modellenfotografie. Guido? |
Quote:
Alvast bedankt. |
Quote:
Voor het correct toepassen van Ranger Ink, wordt het wat moeilijker, gezien er voor een optimaal resultaat in feite een airbrush aan te pas dient te komen. En ik weet niet of dat ginder zal geaprecieerd worden, zo van bij onze eerste meeting zo al onmiddellijk met spuitcabine, ratelcompressor en heel de santaboetiek arriveren... |
Ik breng de toepassing van die spuitbus en de nieuwe gordels mee?? Je weet wel: die rol plakband...
|
[QUOTE=Guido;239229]Geen probleem, ik heb mijn fotogerief, "3-pikkel" incluis, altijd binnen handbereik, dus dat wordt een kleine moeite.QUOTE]
Thx mate:bye::champagne: |
Vandaag met Danny afgesproken voor vrijdag, hij komt mij oppikken rond 18u45 om zo samen naar Asse te rijden. Om dat het hele spullement begint om 19u30 en wij een dik uur moeten rijden (zoeken niet meegerekend :p) zullen wij dus wat later arriveren.
Dus bij deze begin al maar te zingen van ..... :p |
Quote:
|
Quote:
|
Ok, als westvlaming en werkende in oost-vlaanderen en wonende in oost-brabant kan ik niet anders dan af te zakken naar west-brabant, kwestie van de modelbouwkliek in het midden te houden...
Ik zal er dus bij zijn, bart "BS-models" is er een kans dat ik mee mag rijden met jou (ik kom dan naar de carpoolparking van bertem)?? |
Quote:
|
Ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn:(
Mijn werk heeft mij opgevorderd:mad: 't zal wel nog een keer passen zeker? hopelijk... hoe dan ook , amuseer jullie daar allen! |
Zat ik gisterenavond in de auto, toen ik naar huis reed van alweer een dagje stressen op het werk, bij wijze van ontspanning te denken aan de foto-demo.
Het is natuurlijk wel leuk voor iedereen om te zien hoe ik mijn foto's maak, maar in principe zijn jullie daar bij jullie thuis niet veel mee, gezien de meeste onder jullie niet over hetzelfde materiaal beschikken. Daarom deze: OPROEP! Aan iedereen die graag aan zijn eigen werkbank foto's wil maken van zijn modellen, in opbouw of afgewerkt, gelieve ook jullie eigen fototoestel mee te brengen!! Zodanig dat ik jullie wat hints & tips kan geven over hoe je met je eigen materiaal tot betere foto's kan komen. Ik zal natuurlijk ook mijn eigen set-up laten zien voor verdere inspiratie. |
Quote:
Nu doe je het erom eh ? ;) |
All times are GMT +2. The time now is 15:23. |