![]() |
|
|
||||
|
||||
Extra modelbouwmeeting - 31 oktober 2008 - op verplaatsing.... in Asse
We zijn eruit: op 31 oktober 2008 gaan we een Paddock Modelbouw meeting houden op verplaatsing, om de mensen van het westen des lands ook eens de kans te geven een vergadering bij te wonen.
Plaats van het gebeuren zou ergens in de buurt van Ternat zijn, onze vriend HF-Integrale zou naar verluidt een zaaltje kunnen arrangeren (bij deze weet hij dat hij mag beginnen zoeken). Natuurlijk is deze meeting pas definitief als het zaaltje daadwerkelijk gereserveerd is, maar onder voorbehoud zouden we toch graag te weten komen wie er allemaal geïnteresseerd is zodat we een idee hebben van de grootte van het zaaltje... Dus: wie zou er naar de extra meeting komen? Laat iets weten aub! Edit by Dominique: de uiteindelijke locatie wordt dus: 'Den Hop', Gemeenteplein 12A in 1730 Asse, vanaf 19:30h [Afrit Nr. 20 A10/E40 (Richting Brussel of Gent) - Afrit Nr. 10 (Ring rond Brussel)] Last edited by Dominique; 28-10-2008 at 12:02. |
|
||||
|
||||
Ternat is niet zo ver van Brussel - Evere en omgeving - dus ik zal die dag dan wel "van op de'n bureau" naar de vergadering gaan. Achter mijn naam mag je alvast een streeje trekken.
![]() |
|
||||
|
||||
Same for me, (uiteraard...)
|
||||
|
||||
eXtra Modelbouwmeeting 31/10/2008
Hallo allemaal,
Zoals reeds aangehaald in een andere Thread zal er een extra modelbouwmeeting georganiseerd worden op vrijdag 31/10/2008. Ik heb dus een zaal(tje) gevonden : 'Den Hop', Gemeenteplein 12A in 1730 Asse, vanaf 19:30h. Dit is voor veel Westvlamingen al een stuk dichter dan Zolder, en voor de Oostvlamingen 'a piece of cake'. Ik denk ook dat dit voor veel mensen uit het (noord)oosten van het land een haalbare kaart is. ![]() Dit zaaltje wordt gratis ter beschikking gesteld in de veronderstelling dat er natuurlijk ook iets 'geconsumeerd' wordt. ('k Denk dat dit wel geen problemen zal geven). ![]() Kwestie van alles zo vlotjes mogelijk te laten verlopen, vragen we aan iedereen, die graag aanwezig zou willen zijn, om dit via deze thread door te geven. Alles kan hier dan ook netjes gevolgd worden door Dominique, die deze avond ook de hamer zal hanteren. ![]() Op deze manier kunnen bvb. ook mensen uit dezelfde regio/streek afspreken om misschien te carpoolen ? Dominique, Guido en Sennake hebben reeds hun aanwezigheid bevestigd. Bij deze bevestig ik dus ook de mijne ! Laten we er samen een succes van maken ! ![]() Regards, 555 Edit by Dominique: uiteindelijke locatie aangepast om misverstanden te voorkomen.
I love the smell of plastic in the morning ... Last edited by Dominique; 28-10-2008 at 12:06. |
|
||||
|
||||
Ik heb even voor de duidelijkheid alle posts omtrent deze meeting samengevoegd. De kogel is dus door de kerk (lees: we hebben een datum, een zaal en de eersten hebben hun aanwezigheid gemeld).
Met dank aan HF_Integrale voor het regelen van de praktische dingetjes ter plaatse. Nu is het aan jullie om je agenda vrij te houden voor de 31e oktober! Tot dan!
|
||||
|
||||
Count me in!
|
|
||||
|
||||
Dat is in de buurt
![]() Ik zal ook eens komen kijken.
|
||||
|
||||
jeeeehaaaaa !!!
![]() @ Marcus : mss kunnen we samen rijden? Greetzzzzz ![]()
|
||||
|
||||
eXtra Modelbouwmeeting - 31 Oktober 2008 - Asse
Hallo,
Misschien even ter herinnering ... ? Daar het omtrent deze meeting -logisch- wat stil lijkt, vroeg ik me af of alles nog volgens planning zal verlopen ? Regards, 555
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ok, count me in !! Ik ga er ook zijn en ik breng The King even mee...
(note voor mezelf: decals van Peugeot 206 WRC Nieuw-Zeeland versie meenemen)
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Extra modelbouwmeeting - 31 oktober 2008 - op verplaatsing.... in Asse
Quote:
In a nutshell (zoals reeds aan Dominique en Guy meegedeeld) : Vrijdag 17/10/2008 (een mooie twee weken op voorhand) nog even gebeld met Dries van 'In den Ijzerwinkel' om onze komst NOGMAALS te bevestigen (ik kan toch moeilijk iedere week bellen hé). Bleek dat 'het zaaltje' ondertussen (na onze bevestiging) gereserveerd werd n.a.v. een trouwpartij. We gaan daar nu niet moeilijk over doen ..., maar het maakt toch het één en het ander duidelijk. Stel je voor dat we niet gebeld hadden ... De vergadering een week uitstellen was geen optie : Condroz Rally ! Ondertussen werd gezocht naar een oplossing, en deze is er : Er wordt op 31/10 dus niet vergarderd in 'In den Ijzerwinkel' maar in 'Den Hop', Gemeenteplein 12A in 1730 Asse, vanaf 19:30h [Afrit Nr. 20 A10/E40 (Richting Brussel of Gent) - Afrit Nr. 10 (Ring rond Brussel)] Kwestie van alles zo vlotjes mogelijk te laten verlopen, vragen we aan iedereen, die graag aanwezig zou willen zijn, om dit zo snel mogelijk via deze thread door te geven. (aantal plaatsen beperkt tot 25 à 30 ![]() Alles kan hier dan ook netjes gevolgd worden door Dominique, die deze avond ook de hamer zal hanteren. ![]() Op deze manier kunnen bvb. ook mensen uit dezelfde regio/streek afspreken om misschien te carpoolen ? (bvb. aan de Sterre in Gent voor mensen uit de regio Kortrijk / Roeselare / Gent / Westhoek / Brugge / Oostende, ...) Regards, 555
I love the smell of plastic in the morning ... Last edited by HF_INTEGRALE; 27-10-2008 at 23:40. |
|
||||
|
||||
I love the smell of plastic in the evening... dus, ik confirmeer mijn deelname voor de meeting door zal doorgaan in "Den Hop".
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|