![]() |
En als we genoeg geld bijeen krijgen, kopen we meteen de ganse Yaris-Cup! :D
|
Quote:
Een echte Yaris in de club hebben waarop IEDER (meebetalend) lid kan mee rijden. Als DAT niks is! Maar we zijn er nog lang niet natuurlijk... |
Voor alle duidelijkheid Bart, geen races hé, enkel voor de fun tijdens trainingen of de heel mooie geste van A.J.
Thanks. Wie gaat er op zoek naar een sponsor voor de benzine ? Laat ons bv. Q8 nemen. Loop alle stations plat en vraag een bon van 25 euro. Is niet echt moeilijk. Als je zo een bon hebt, is je benzine reeds betaalt voor de training. |
Quote:
Maar ik zie het gemeenschappelijk bezit eerder iets zoals Andy voorstelt, een gelegenheid om alle enthousiaste mede-eigenaars de kans te gunnen om eens op een vrije trainingsdag te rijden op Zolder... |
Voila, thats the spirit :)
Megane Piet Konijn Kelly Geef er ook eens een lap op hé. K'zie de persmannen van Zolder al schrijven : groepken ( 200 man ) autosportliefhebbers kopen zelf racewagen " Ben er zelfs zeker van dat je een kleine sponsor kan vinden voor zoiets. Ook leuk om beurzen mee af te schuimen, braderijen, enz.. Je hebt hem immers niet nodig om klaar te maken voor de race + is in het weekend vrij. Via WS Lettering moeten we ook wel iets kunnen regelen. |
mits duidelijke afspraken, let's do it !!!!!!
|
23 x € 50 = € 1150, met de € 200 sponsoring van Driesco zitten we al aan € 1350. Da's al niet slecht voor 1 dag bezig te zijn :)
We blijven dromen jongens... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
En we moeten zeker nog wat van de prijs afkrijgen hé. Ik vind die prijs toch wel te hoog hoor!
En aangezien we toch niets zouden doen met de inschrijving van de Cup kunnen we nog wat gaan "afpingelen". Zijn er hier geen autohandelaars onder ons want die kunnen dat goed. |
Ik doe ook mee, tzou een prachtig intiatief zijn!! Ma wat gebeurd er als iemand brokken rijd??
|
Quote:
Ik regel wel een instructeur zodat alles een beetje veilig verloopt |
bwa dat ik praktische uitwerking he ..... nog niet direct druk om maken :)
|
Ik heb ook ja gestemd. Het initiaitef van Andy heeft me over de streep getrokken. Kan ik op die woensdagen mijn vader is achter mij laten.:gas:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:18. |