![]() |
|
|
View Poll Results: Zou jij 50 kunnen en willen investeren in Yaris nr 7? | |||
Ja, 50 zou ik nog wel zien zitten. Mits duidelijke afspraken natuurlijk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 79.37% |
Ik zou zoiets wel zien zitten, maar 50 is wat veel... |
0 | 0% |
Neen, daar zou ik geen geld insteken. |
13 | 20.63% |
Voters: 63. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Puur uit curieuzeteit : wie zou er wel 50 over hebben om yaris nr 7 te kopen?
En dit is dus werkelijk puur hypothetisch, maar dan krijgen we toch eens een gedacht eh?
Voor alle duidelijkheid : we verwijzen dus naar deze thread eh... Last edited by Sennake; 26-05-2003 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Voted yes .... Ik vind die yaris'kes best machtig ....en 50/man daar vallen we niet over ....
Ik zie het praktisch wel niet goed komen hoe je met zoiets gaat racen .... 200 eigenaars :s
|
||||
|
||||
Ik ook yes. En over de praktische regelingen kunnen we het nog wel hebben als er werkelijk een fenomenaal aantal mensen "ja" zegt eh
![]() |
|
||||
|
||||
Gaan we E-bay concurrentie aandoen??
Waar een forum al nie goed voor is |
|
||||
|
||||
Ik heb ook ja gestemd. 50 euro is nu geen superbedrag.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nee gestemd. Ik voorspel dat er na een tijd toch gedonder van komt met die 200 eigenaars.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
50? Dat zou ik wel zien zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Als er heel duidelijk afspraken worden gemaakt en op papier gezet en vervolgens ondertekend worden door iedereen die er geld wil insteken, dan zie ik dit zeker wel zitten.
En als we dan enkele sponsors kunnen vinden, dan kan het misschien iets goedkoper worden. |
|
||||
|
||||
Even die thread grondig doorgelezen, en wat willen met de 5 bereiken? Enkel aankoop, inschrijving, ...?
|
||||
|
||||
Quote:
En de details : later. Dit is slechts informatief ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
We hebben al 550, genoeg als voorschot zie
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb toch een paar vragen:
Wie van de 200 eigenaars mag rijden (nog 4 weekends dit jaar) of is het om te spelen in Zolder op donderdag? Als je de auto koopt heb je nog verzekering, inschrijving, transport, benzine, banden, een werkplaats en technici nodig. Waarom huur je dan geen? Alles hierboven inbegrepen voor de rest van het seizoen zal ongeveer op 10000 komen. Wie neemt de leiding en is bereid er zijn tijd in te steken? Het lijkt een leuk idee, maar niet echt realistisch. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|