De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Extra modelbouwmeeting - 31 oktober 2008 - op verplaatsing.... in Asse (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17640)

Guido 31-10-2008 00:03

Post #46 en de meeting moet nog beginnen... :)

Loeten 31-10-2008 11:38

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 239305)
veerpont

Nu doe je het erom eh ? ;)

Absoluud... Hed was een tesd...

:+ :+ :+

Nismo 31-10-2008 12:52

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 239319)
Absoluud... Hed was een tesd...

:+ :+ :+

Vergeed uw straf maar nied !!! :p

vinnie 31-10-2008 13:10

@ Loeten of iemand anders, zou je eventueel eens kunnen tonen aan de hand van een demo hoe jullie dit doen om de panellines in te kleuren zoals Loeten het deed met zijn Toyota Celica 2000 GT RA-20 - O.Andersson 1/24 Aoshima. Vind het een perfecte oplossing maar weet begod niet hoe je het doet. Zal zeker al een beetje laat zijn om dit te vragen voor deze avond.:fight:

vinnie 31-10-2008 13:36

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 239298)
Zat ik gisterenavond in de auto, toen ik naar huis reed van alweer een dagje stressen op het werk, bij wijze van ontspanning te denken aan de foto-demo.

Het is natuurlijk wel leuk voor iedereen om te zien hoe ik mijn foto's maak, maar in principe zijn jullie daar bij jullie thuis niet veel mee, gezien de meeste onder jullie niet over hetzelfde materiaal beschikken. Daarom deze:

OPROEP!

Aan iedereen die graag aan zijn eigen werkbank foto's wil maken van zijn modellen, in opbouw of afgewerkt, gelieve ook jullie eigen fototoestel mee te brengen!! Zodanig dat ik jullie wat hints & tips kan geven over hoe je met je eigen materiaal tot betere foto's kan komen. Ik zal natuurlijk ook mijn eigen set-up laten zien voor verdere inspiratie.

Mag dat een simpel pocket kodakje zijn of een spiegel reflex camera?:crazy::crazy:

Loeten 31-10-2008 13:47

Quote:

Originally Posted by vinnie (Post 239327)
@ Loeten of iemand anders, zou je eventueel eens kunnen tonen aan de hand van een demo hoe jullie dit doen om de panellines in te kleuren zoals Loeten het deed met zijn Toyota Celica 2000 GT RA-20 - O.Andersson 1/24 Aoshima. Vind het een perfecte oplossing maar weet begod niet hoe je het doet. Zal zeker al een beetje laat zijn om dit te vragen voor deze avond.:fight:

Ik breng die wagen wel mee, net als de nodige producten. Misschien ga ik ook nog een lichter kleurtje halen en dan kan ik het ginder nog eens doen. Hangt wat van mijn tijdsplanning vandaag af...

vinnie 31-10-2008 14:35

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 239329)
Ik breng die wagen wel mee, net als de nodige producten. Misschien ga ik ook nog een lichter kleurtje halen en dan kan ik het ginder nog eens doen. Hangt wat van mijn tijdsplanning vandaag af...

Ok THX mate

Loeten 31-10-2008 14:42

Quote:

Originally Posted by vinnie (Post 239331)
Ok THX mate

No prob. Heb net drie extra potjes grijstinten gekocht en ga dit even uittesten. Voor vanavond pak ik wel een oud model mee waarvan de zwarte lines kunnen aangepast worden... Eventueel de Essowagen.

See ya !

TvD 31-10-2008 15:19

@Loeten: even een herinnering, vergeet je de decals niet ;)

Loeten 31-10-2008 17:49

Quote:

Originally Posted by TvD (Post 239334)
@Loeten: even een herinnering, vergeet je de decals niet ;)

Okidooo, klein vraagje... Misschien is het beter dat ik ze inscan of zo en dan doormail of op cd-rom zet? Er is iemand die de doos wil overnemen, met decals off course...

TvD 31-10-2008 17:51

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 239337)
Okidooo, klein vraagje... Misschien is het beter dat ik ze inscan of zo en dan doormail of op cd-rom zet? Er is iemand die de doos wil overnemen, met decals off course...

Ook goed. Graag zo hoog mogelijke resolutie scannen graag :drewl:

edit: of even op een usb-stick zetten en vanavond meenemen? Dan kopieren we 'm wel naar mijn stick op Sennake's laptop ;)

Loeten 31-10-2008 18:01

Quote:

Originally Posted by TvD (Post 239338)
Ook goed. Graag zo hoog mogelijke resolutie scannen graag :drewl:

edit: of even op een usb-stick zetten en vanavond meenemen? Dan kopieren we 'm wel naar mijn stick op Sennake's laptop ;)

Ok dat doe ik dan meteen...

Tom21 31-10-2008 18:29

Ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn, al had ik de info over renaissance graag gehoord. Ik wil namelijk ook meegaan, dus als dat nog kan na vanavond, GRAAG :)

Tom

tifosi forever 31-10-2008 20:14

Ook ik kan er helaas niet bij zijn, hopelijk lukt het een andere keer wel ;)

vinnie 01-11-2008 01:28

Net terug thuis van de meeting en moet zeggen nogmaals hartelijk bedankt :worship: voor de leerzame en toffe avond.:applaus::applaus::applaus:
Mogen er gerust nog een paar volgen van deze meetings.:champagne::champagne:
Grts Vinnie:gas:

All times are GMT +2. The time now is 15:23.