De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Puur uit curieuzeteit : wie zou er wel € 50 over hebben om yaris nr 7 te kopen? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5162)

Mark 27-05-2003 21:06

Quote:

Originally posted by stijnconinx
haakjes, bij Verschuur in Nederland staat een Yaris te koop voor 9000 euro...
Yep, die heeft reeds malen in de schade herstel gezeten :D

Mijn nederlandse handelsgeest zegt sowieso: wachten tot einde seizoen....dan konde de prijzen wel eens flink zakken van bepaalde cup-wagens.

Niet alleen het rijden, maar wat te denken van het leer-effect. Zelf die wagen onderhouden, afstellen enzo.......op dat gebied ben ik groen achter de oren.

De ene paddocker die zijn kennis overdraagt aan de ander........The Paddock Race-Knowhow Valley :D

Material-sponsors zoeken moet kunnen, dat truukje wil ik me wel eigen maken. Als ik dat kan, kan ik daarna voor mezelf aan de gang.

Conclusie: Go For It !!!!!!!!!!!

Pascal 27-05-2003 21:13

Quote:

Originally posted by Marshal
Niet alleen het rijden, maar wat te denken van het leer-effect. Zelf die wagen onderhouden, afstellen enzo.......op dat gebied ben ik groen achter de oren.

De ene paddocker die zijn kennis overdraagt aan de ander........The Paddock Race-Knowhow Valley :D

Eén of andere tchnische school aanspreken zoals de Waalse tegenhanger FOREM ??????

C U

Scapa 27-05-2003 21:15

Quote:

Originally posted by Marshal
Mijn nederlandse handelsgeest zegt sowieso: wachten tot einde seizoen....dan konde de prijzen wel eens flink zakken van bepaalde cup-wagens.

Dat heb ik daarstraks ook al tegen iemand gezegd ;) 7000-7500 euro, misschien iets meer, lijkt me een goede prijs. "Material-sponsors" (bangelijk woord :) ) moeten, mede door de connecties van sommigen, zeker te vinden zijn.

Enneuh Kelly, dat van die koprol is genoteerd :D

Kelly Jamers 27-05-2003 21:18

als er ene (of meerdere) komen,
voor de afstelling sta k altijd paraat,
na bijna 2 seizoenen kan ik wel ne yaris afstellen,
en moest het dan nie lukken,
philip kan ook altijd een handje toesteken.

Steve 27-05-2003 21:54

Mag ik ook eens iets zeggen :D
Eigenlijk zijn jullie er zelf over begonnen, maar ik denk dat het geen noodzaak is voor vele mensen om zelf eens met die Yaris te rijden, niet dat ik niet zou willen, integendeel, maar het gaat hier toch om sponsering en niet om een ritje in de Yaris?

Zou het niet te doen zijn om in ruil voor de 50 euro bv. eens een gratis ticket of een andere kleinigheid te geven, kwestie dat die mensen toch niet zuiver 50 euro kwijt zijn?

En wat betreft het racen, binnen de kortste keren kan deze Yaris total loss zijn, en daarvoor hoeft het nog niet eens de coureur aan het stuur zijn fout te zijn.

Toch tof om te zien dat bij velen hun "autosporthart" op de juiste plaats zit! :applaus:

Steve.

Bart.Vandecavey 27-05-2003 22:09

Quote:

Originally posted by Steve
Mag ik ook eens iets zeggen :D
Eigenlijk zijn jullie er zelf over begonnen, maar ik denk dat het geen noodzaak is voor vele mensen om zelf eens met die Yaris te rijden, niet dat ik niet zou willen, integendeel, maar het gaat hier toch om sponsering en niet om een ritje in de Yaris?

Zou het niet te doen zijn om in ruil voor de 50 euro bv. eens een gratis ticket of een andere kleinigheid te geven, kwestie dat die mensen toch niet zuiver 50 euro kwijt zijn?

En wat betreft het racen, binnen de kortste keren kan deze Yaris total loss zijn, en daarvoor hoeft het nog niet eens de coureur aan het stuur zijn fout te zijn.

Toch tof om te zien dat bij velen hun "autosporthart" op de juiste plaats zit! :applaus:

Steve.

Euhm er zijn er hier al enkele die met een Yaris gereden hebben hoor o.a. ik zonder hem in de muur te planten... Ik vind het toch een must als je wil meespreken over autosport.

Autosport.be 27-05-2003 22:27

Zonder woorden....

http://www.autosport.be/yaris_crash.jpg

NOx 27-05-2003 22:35

Awel, da zou dus fantastisch zijn eh :D

Daarom ook nog deze oproep om meer geld bij elkaar te krijgen:

Alle ongehuwde Paddockers:

zoekt u een vrouw en trouw ermee binnen de maand (zoekt er een met ofwel veel geld, ofwel een grote familie).
Als ze veel geld heeft: no problem ;)
Grote familie: nodig de hele familie uit op het trouwfeest en vraag i.p.v. cadeaus een enveloppeke met ewa eurookes...
Reken maar eens uit hoeveel dat gaat opbrengen...

:D

PS: de bovenstaande oproep geldt natuurlijk ook voor de aanwezige vrouwen, maar dienen het een en ander in de tekst te veranderen naar man/ene/hij (kwestie van politiek correct te blijven eh ;))

sledge 27-05-2003 22:37

Mijn zuster heeft haar communie gedaan, ik zal haar eens bedreigen. Euh overtuigen :D

Mark 27-05-2003 22:48

Quote:

Originally posted by NOx
Alle ongehuwde Paddockers:

zoekt u een vrouw en trouw ermee binnen de maand (zoekt er een met ofwel veel geld, ofwel een grote familie).
Als ze veel geld heeft: no problem ;)
Grote familie: nodig de hele familie uit op het trouwfeest en vraag i.p.v. cadeaus een enveloppeke met ewa eurookes...
Reken maar eens uit hoeveel dat gaat opbrengen...

Tja Paulien heeft nog niet ja gezegd :D

ICEMAN 27-05-2003 23:18

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers

...Mijne yaris is vorig jaar helemaal omgebouwd op een nieuwe kas, alles vernieuwd, maar hij was eigendom van toyota belgium,
voor het seizoen begon heeft mijne sponsor de yaris gekocht,
...

Heeft brouwerij Martens uwe Yaris afgekocht van Toyota? En bij Martens ma klagen da ze geen geld hebbe.

ICEMAN 27-05-2003 23:21

Ik em ook JA gestemd! K zie da project echt zitte.

Steve 27-05-2003 23:28

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Euhm er zijn er hier al enkele die met een Yaris gereden hebben hoor o.a. ik zonder hem in de muur te planten... Ik vind het toch een must als je wil meespreken over autosport.
Sorry, was totaal vergeten dat je niet over autosport mag spreken alvorens je zelf geraced hebt!

Kelly Jamers 28-05-2003 11:56

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Heeft brouwerij Martens uwe Yaris afgekocht van Toyota? En bij Martens ma klagen da ze geen geld hebbe.
nee, niet brouwerij martens maar eurotrucks heeft m gekocht.

ICEMAN 28-05-2003 12:12

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
nee, niet brouwerij martens maar eurotrucks heeft m gekocht.
Oh, k d8 al. :frusty:

All times are GMT +2. The time now is 17:14.