De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Puur uit curieuzeteit : wie zou er wel € 50 over hebben om yaris nr 7 te kopen? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5162)

Beemer 31-05-2003 05:23

Ik heb ook ja gestemd, publicitair gezien zou dat een ongelooflijke stunt zijn die wel wat media-aandacht zou krijgen, net als Driesco zegt.

Driesco 31-05-2003 13:10

Zoals ik dus al dacht zal het HEEEEL moeilijk worden.

Niet wanhopen, een jaar telt 365 dagen, dus jullie hebben nog veel tijd om jullie doel te bereiken.

Wanneer volgen de initiatieven van de mensen van Depaddock ?
Fuif, grote barbeque, enz... Alles is goed om toch maar wat centen in het bakje te brengen.

buruno 03-06-2003 10:39

't is ineens zo stil?!

airco 03-06-2003 10:57

Inderdaad iets stiller :)

Nuja ... Er is niks verloren ... vroeg of laat komen er wel.

En ivm met de grote evenementen van depaddock .... Plannen zijn er wel .... Maar er is een verschil tussen een plan en een praktische uitwerking .... Bij die praktische uitwerking stokt het de laatste tijd een beetje .... We hopen hier op korte termijn echter verandering in te brengen om zo enkele grotere dingen te kunnen inplannen in onze agenda ..

NOx 03-06-2003 14:24

Hoeveel hebben we al bij elkaar tot nu toe?

airco 03-06-2003 18:29

kijk naar de poll he .....

38 * 50 = 1900€

Maarten 05-06-2003 13:50

ik denk da ge de individuele bijdragen moet verhogen om het project rond te krijgen

want met zo veel volk kom je toch altijd iets tegen
wij doen dat met ons koerserij ook, zie da ge niet té veel afhankelijk zijt van anderen!

ik denk dat het het beste en gemakkelijkste is dat je zo een yariske met ne man of 4 koop als investering in een hobby. ieder betaalt 2500euro en daarmee is de kous af, dan heb je er veel meer plezier van en dan kan je bv in de TC eens gaan meerijden, een vieruren race en iedereen een uur rijden, of in de BTCS of weet ik veel wat!

lijkt me op termijn leuker dan een 'aandeel' in een wagen te hebben! allee, zo zie ik het! het was misschien niet direct de bedoeling van deze thread maar als als we realist blijven is dit toch het tofste me dunkt!

Supra 05-06-2003 19:01

Quote:

Originally posted by Maarten
ik denk da ge de individuele bijdragen moet verhogen om het project rond te krijgen

want met zo veel volk kom je toch altijd iets tegen
wij doen dat met ons koerserij ook, zie da ge niet té veel afhankelijk zijt van anderen!

ik denk dat het het beste en gemakkelijkste is dat je zo een yariske met ne man of 4 koop als investering in een hobby. ieder betaalt 2500euro en daarmee is de kous af, dan heb je er veel meer plezier van en dan kan je bv in de TC eens gaan meerijden, een vieruren race en iedereen een uur rijden, of in de BTCS of weet ik veel wat!

lijkt me op termijn leuker dan een 'aandeel' in een wagen te hebben! allee, zo zie ik het! het was misschien niet direct de bedoeling van deze thread maar als als we realist blijven is dit toch het tofste me dunkt!

da vind ik ook. als ge met 200 man geld in een auto steekt kan er alleen ruzie van komen...

vertigo 05-06-2003 20:13

Misschien kunt ge ook wa geld extra krijgen door mensen te laten meerijden aan de zijde van een vrij ervaren racepiloot. Op de paddock zijn er zo toch wel enkele :) niet?.
Als je voor die "Co-piloot ritjes" wat geld vraagt dan krijg je natuurlijk ook geld binnen.
Als ge deze prijs om eens mee te rijden niet te duur maakt dan zou dit toch leuk zijn.
bv. 15€ voor 30 min.

buruno 05-06-2003 21:07

met 15€ per 30min betaalt ge uw naft nog nie.
Jullie hebben dringend iemand nodig die een haalbaar plan opstelt, of het zal er niet van komen met die Yaris.

airco 05-06-2003 21:12

Quote:

Originally posted by buruno
Jullie hebben dringend iemand nodig die een haalbaar plan opstelt, of het zal er niet van komen met die Yaris.

rustig rustig ....... Plannen komen vroeg of laat wel in een realistische vorm .... Is het dit jaar niet de yaris, dan is het volgend jaar wel iets anders :)

Driesco 05-06-2003 21:26

Quote:

Originally posted by buruno

Laat u eens gaan buruno :)
Als ik het ga doen verklaren ze mij hier toch weer voor zot. Voorstel van Maarten valt ook te overwegen. We horen het wel.

ICEMAN 06-06-2003 18:54

K hoop echt da t der van gaat kome. T ziet der heel mooi uit. Nu t nog realiseerbaar make. Met de steun van iedereen van De Paddock, enz. moet da toch lukke.

Bart.Vandecavey 06-06-2003 22:27

Misschien fixeren we ons teveel op een Yaris; Wat is er mis met een oude touringcup-wagen? Een BMW 320i of zoiets?

Mark 06-06-2003 22:38

Yep een ouwe BMW ..............achterwielaangedreven.......dan leer je dus echt rijden.

Gewoon beginnen op nivo nul.....allah zomer avond competitie...... De die-hards blijven over, kun je na 1 of 2 jaar alsnog een tandje bijsteken en nivootje hoger gaan.

All times are GMT +2. The time now is 21:57.