De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Media Corner (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Persbericht: Vervisch en Kizz-Me (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13704)

bluelite 14-08-2006 17:07

Persbericht: Vervisch en Kizz-Me
 
Persbericht van Frédéric Vervisch ivm Kizz-Me.

Quote:

Terwijl ik me in Zweden aan het voorbereiden was op de voorlaatste manche van de NEC Formule Renault 2.0, werd in België e.e.a. rond energiedrankenproducent Kizz-Me bekend. Omdat ik in Anderstorp wedstrijden moest rijden kon ik hierop nog niet reageren en dat wil ik dan bij wijze van dit persbericht doen.

Kizz-Me was vorig jaar mijn ‘sponsor’ in de World Series by Renault 3.5. Het was Kizz-Me die het idee had om een volledig seizoen in dat kampioenschap te betalen. Jammer genoeg was ik de eerste piloot die bedrogen werd door Kizz-Me. Nadien volgden Freddy Loix en nu recentelijk ook François Duval en het rally-team Kronos met Sebastien Loeb. Als ik geweten had in welke mate Kizz-Me verder zou doen met die praktijken, zou ik beide piloten en het team ingelicht hebben.

Toen ik na vier wedstrijden in de Formule Renault 3.5 moest stoppen omdat er niet betaald werd door Kizz-Me, werd in België verteld dat ik de sponsoring van Kizz-Me verloor omdat mijn resultaten een beetje tegenvallend waren geweest. Ik wil daarop wel zeggen dat ik uit een ondermaats Frans F3-kampioenschap kwam en de stap richting Formule Renault 3.5 een hele grote was. Mijn resultaten waren zeker niet tegevallend voor een rookie in het kampioenschap. Het is ook volledig fout te beweren dat Kizz-Me me als sponsor verliet. Ze betaalden het vooropgestelde bedrag niet.

Gezien de omstandigheden lijkt het me dan ook correct dit recht te zetten.

Getekend,

Frédéric Vervisch

Fonne 14-08-2006 18:43

Quote:

Originally Posted by bluelite
Persbericht van Frédéric Vervisch ivm Kizz-Me.

Mooie boel daar bij KIZZ-ME.

bluelite 14-08-2006 19:16

Voor alle duidelijkheid: Frédéric wist tot op heden niet dat Loix, Duval en Kronos bedrogen werden door Kizz-Me en het kwam daarom ook niet bij hem op om daarover met de media te spreken.

Waarom zeg ik dit nu? Peter Baert stuurde me een mail betreffende dit persbericht. Hij vond het "vreemd" dat Frédéric nu plots wel "naar buiten komt met deze uitleg". Peter had Fred begin februari van dit jaar een mail gestuurd met enkele vragen over de samenwerking met Kizz-Me. Peter verwachtte een antwoord, alleen stuurde hij de mail naar een niet-meer-bestaan e-mailadres.

Ik ben verbaasd dat Peter sinds april geen enkel door mij geschreven persbericht meer op zijn medium heeft geplaatst, zowel wat Vervisch als JB Motorsport betreft. Maar dit is slechts een randopmerking.

gofastfreddy 14-08-2006 20:35

ik wist al een tijdje dat freddy niet betaald was door KIZZ-ME , maar wist niet dat hij Frédéric Vervisch ook had gesponserd .

vond het ook zeer raar dat deze persoon , kronos en duval sponserde

maar vind het spijtig voor allen die door KIZZ-ME zijn gedupeerd

Mark 14-08-2006 20:44

Quote:

Originally Posted by bluelite
Voor alle duidelijkheid: Frédéric wist tot op heden niet dat Loix, Duval en Kronos bedrogen werden door Kizz-Me en het kwam daarom ook niet bij hem op om daarover met de media te spreken..


Nou, met zo'n gemakkelijke verklaring komt die Vervisch er niet vanaf. Dat is me net iets te makkelijk hoor. Kijk, Vervisch is dus ''bedrogen" door investerings-vehikel Kizz-Me. Jammer, spijtige zaak.

Enkele maanden later ziet hij dat enkele collega's mooi weer maken met Kizz-Me. Hij had op zijn minst met zijn ervaringen in besloten kring het e.e.a. aan de bewuste coureurs kunnen vertellen. Iets in de trant van: "Kijk, dit is mij overkomen blabblabla........" Wat de desbetreffende toehoorders daarmee dan hadden gedaan was dan voor hun eigen rekening geweest. Dan had hij in ieder geval wel aan zijn "morele verplichtingen" gedaan.

Valt me wel op hoe slecht soms de "credit-check" is van sponsors door coureurs / teams / managers.

Wat betreft de sneer naar Baert. Persoonlijk vind ik dat niet gepast, maar ja forums zijn het wilde westen :) Peter krijgt 1 kans om op jou opmerkingen te reageren. De rest regelen jullie maar via de mail of in de perskamer. Blijf jullie verzanden in oeverloos gelul over persberichten en persoonlijke aantijgingen? Geen probleem, slotje op de thread en richting de trashcan ermee ;)

Dus behalve het ene gerichte schot van Peter Baert op Bluelite gaat het in deze thread over Kizz-me, Vervisch en de zoveelste autosport-sponsor die niet te vertrouwen is ;)

Alvast bedeankt voor de medewerking.

m.vr.gr.
Billy the Kid :)

Chauffeur 14-08-2006 21:48

Effe kort - iedere nuchtere zakenman voelde direct dat het potje stonk. Ik kan 10 firma's noemen die je zo een contract geven, of je centen gaat zien is iets anders. Ik meen mij zelfs te herrineren dat ik bij Andy in de Wheels met iemand gewed heb dat ze het einde van het jaar niet gingen halen. Wel, het is augustus geworden!!

Ik zou ze niet graag eten geven, zei die rondrijden met stickers op de wagens en nooit een cent zien. Dat je stickers kleeft omdat je niet graag met een witte auto raced ok, dat je hoog bij laag blijft beweren dat je centen krijgt terwijl wij reeds aan het uitverkopen zijn...tja.

Misschien zijn sommigen al blij dat ze kunnen rijden hé, ongeacht of ze nu loon opstrijken of niet. Aan de hand van de sponsors kan je nu al zien wie de komende maanden failliet gaat. Geloof me, de volgenden zijn al gekend :)

Peter Baert 14-08-2006 22:34

Ik ga hier één reactie plaatsen op de post van Michel Deraemaeker, alias bluelite.

Vanmiddag heeft Deraemaeker in opdracht van Frederic Vervisch een persbericht verspreid over het feit dat Vervisch vorig jaar geflikt werd door Kizz-Me. Een jaar (!) na de feiten komt Vervisch met een uitleg aandraven dat hij niet omwille van zijn barslechte resultaten in FR 3.5, maar door toedoen van Kizz-Me in 2005 uit het kampioenschap is moeten stappen.

Vervisch mag zijn waarheid hebben en mag die met alle middelen via alle mogelijke media verspreiden. Ik mag, neen, ik moet bij dat verhaal vragen stellen.

Deraemaeker is plots sinds gisteren op mijn en op dit forum met het Vervisch-verhaal komen opduiken. Dat Kizz-Me ook hem ... en dat het niet zijn schuld was ... en dat sommigen plots vergeten dat Vervisch ... enzovoort.

Ik heb Deraemaeker PER EMAIL gemeld dat ik het een "vreemd persbericht" vond. Dat ik het vreemd vond dat een rijder die geflikt wordt door een sponsor, die naar eigen zeggen daardoor uit een kampioenschap is moeten stappen, die naar eigen zeggen daardoor negatieve pers heeft gekregen ... dat een rijder een jaar wacht om daarop te reageren, om zijn versie van de feiten te geven. Pas nu Kizz-Me actueel is met Duval en Kronos, komt Vervisch plots met zijn verhaal. Vreemd. Wie daar als journalist geen vragen bij heeft, is zeer verkeerd bezig. Ik vond het getuigen van gewiekst opportunisme.

Begin februari dit jaar heb ik Vervisch een email gestuurd met vragen over Kizz-Me. Ik heb nooit een antwoord gekregen, zogezegd omdat het emailadres dat ik gebruikte, niet meer bestond. Ik heb evenwel geen foutmelding gekregen ...

Bijzonder erg aan de zaak is dat Deraemaeker het vertrouwelijk emailverkeer tussen hem en mezelf hier openbaar maakt. Het is "not done", en voorzover ik op de hoogte ben van de wet op de privacy, is dit een schending van mijn privacy. Ik moet nog beslissen of ik hiervoor een klacht ga indienen. Om paal en perk te stellen aan de praktijken van een jongen die zeer verkeerd bezig is.

Wat het publiceren van berichten op MIJN site betreft, daar beslis ik over. En het klopt. Zolang ik verantwoordelijk ben voor pitstop.tv, zal er nooit ofte nimmer een bericht van Deraemaeker op mijn site gepubliceerd worden. Nooit of te nimmer. Deraemaeker voert al jaren een kruistocht tegen mijn persoon en dan zou hij de publicatie van zijn berichten op mijn drukbezochte site ge(mis)bruiken om bij teams te gaan leuren voor het maken van persberichten??

Een jongen, die op een dergelijke manier -tegen alle deontologie in- het vertrouwen schaadt van mensen, is een schande voor onze job. Rijders of teams die met dergelijke mensen werken, weten blijkbaar niet beter.

Voilà, zoals gevraagd, Mark, is dit mijn (en enige) reactie op de post van Michel Deraemaeker.

Mark 14-08-2006 23:44

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Voilà, zoals gevraagd, Mark, is dit mijn (en enige) reactie op de post van Michel Deraemaeker.

Dank u. Reactie van Bluelite is reeds richting trashcan. Zie de mail met een kopie van het bericht daarvan ;)

Nogmaals Kizz-me, Vervisch en andere relevante namen graag in deze thread. Bluelite, Baert zijn verboden woorden in deze thread :)

bluelite 14-08-2006 23:54

En nu wat Vervisch betreft. Ik heb het al in een mail naar Peter gezegd en ik zal het hier dan ook nog eens uitgebreid doen.

Om te beginnen werd er op diverse sites (waaronder die van Peter Baert) en op heel wat fora gesproken over hoe Kizz-Me Loix en Duval in 't zak heeft gezet door niet te betalen, of te laat te betalen. Daarbij wordt Frédéric Vervisch vergeten. Zoals Frédéric in het persbericht schreef (dat ik heb opgestuurd naar de media) werd er nogal vaak gezegd dat Kizz-Me Frédéric niet meer wilde sponsors omdat de resultaten tegenvielen. In dit is in geen enkel geval zo geweest. Kizz-Me heeft het afgesproken bedrag niet betaald en GD Racing bleef niet bij de pakken zitten.

Frédéric en zijn entourage hebben bewust nooit iets gezegd over het voorval, omdat Frédéric herhaaldelijk als "veldvulling" werd afgestempeld (ook op dit forum) en in sommige gevallen zelfs belachelijk gemaakt werd. In zo'n geval kan je als piloot niet verwachten dat ze je gaan geloven en dus komt je ook niet met zo'n verhaal op de proppen. De mensen geloven immers de onzin die ze zelf schrijven en het is nu eenmaal makkelijker om een piloot af te breken, dan een piloot te steunen. Als een piloot goed presteert, dan is iedereen er als de kippen bij om vol lof over die piloot te spreken. In dit geval behaalde Vervisch geen podiumplaatsen of punten in de WSR, dus is hij volgens velen een slecht piloot.

Frédéric kon nu enigzins van de heisa rond Kizz-Me profiteren (ja, profiteren!) om EINDELIJK met zijn verhaal te komen. Nu zijn er immers meer mensen die het zullen geloven. Want is Duval een slecht piloot? Is Loix slecht? Neen. Kizz-Me betaalt niet! Frédéric wil net al zoveel andere piloten goed presteren en dat lukt hem ook nog. Maar wetende dat hij in Vlaanderen niet eens gesteund wordt, is dat geen makkelijke klus. De stempel "veldvuller" is niet dat waar Frédéric naartoe werkt. Frédéric vraagt niet dat jullie allemaal compassie hebben met hem, maar laat het afbreken op zijn minst achterwege. En niet enkel bij Frédéric. Bij alle piloten überhaupt.

Chauffeur 15-08-2006 00:28

Maakt allemaal niet uit.
700.000 euro laten openstaan bij iemand die je niet kent???
Wie is er dan de dommerik?
Het minste wat je als team of als piloot kan doen is voorfactureren of weten met wie je zaken doet.

Namen van grote contracten die op de fles gingen:

Van de Ven in Olen
Zillion
Hans Verkerk Keukens
Xeikon
Directo

Nog 10 of gaan we stoppen mee in de pot te roeren.
Potje Kizz Me stinkt - afsluiten die handel of de autosport haalt weer de kranten en TV op de minst positieve manier. Het gerecht zal zijn werk wel doen.

Peter Baert 15-08-2006 11:40

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Maakt allemaal niet uit.
700.000 euro laten openstaan bij iemand die je niet kent???
Wie is er dan de dommerik?
Het minste wat je als team of als piloot kan doen is voorfactureren of weten met wie je zaken doet.

Namen van grote contracten die op de fles gingen:

Van de Ven in Olen
Zillion
Hans Verkerk Keukens
Xeikon
Directo

Nog 10 of gaan we stoppen mee in de pot te roeren.
Potje Kizz Me stinkt - afsluiten die handel of de autosport haalt weer de kranten en TV op de minst positieve manier. Het gerecht zal zijn werk wel doen.


Dries, jij kent blijkbaar de betalingsmodaliteiten van Kizz-Me aan Kronos en First Motorsport (van Willy Collignon, om alle mogelijke verwarring met andere teams te vermijden, ik zal er de naam van die andere teameigenaar niet bij vermelden om te vermijden dat dat team gelinkt wordt aan dit verhaal ...).

Ik heb begrepen dat de eerste schijf is betaald en dat de termijn voor het betalen van de tweede schijf recent is verstreken. Vandaar de reactie van de teams. Dus pas nu omdat Kizz-Me pas recent in gebreke is gebleken. Dus pas nu, ondanks alle geruchten.

Die gedupeerde teams of rijders dan brandmerken als naïevelingen, lijkt me dan ook overdreven. Of even naïef dan als mensen die een groots project aankondigen, waarvan zowat iedereen weet dat er niks van zal komen.

;)

bluelite 15-08-2006 16:12

En wat met Yonny Weeden?

Chauffeur 15-08-2006 17:30

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Dries, jij kent blijkbaar de betalingsmodaliteiten van Kizz-Me aan Kronos en First Motorsport (van Willy Collignon, om alle mogelijke verwarring met andere teams te vermijden, ik zal er de naam van die andere teameigenaar niet bij vermelden om te vermijden dat dat team gelinkt wordt aan dit verhaal ...).

Ik heb begrepen dat de eerste schijf is betaald en dat de termijn voor het betalen van de tweede schijf recent is verstreken. Vandaar de reactie van de teams. Dus pas nu omdat Kizz-Me pas recent in gebreke is gebleken. Dus pas nu, ondanks alle geruchten.

Die gedupeerde teams of rijders dan brandmerken als naïevelingen, lijkt me dan ook overdreven. Of even naïef dan als mensen die een groots project aankondigen, waarvan zowat iedereen weet dat er niks van zal komen.

;)

Dit is op jouw site te lezen Peter:

In het begin van het seizoen kwam Kizz-Me met een eerste schijf over de brug, maar daarbij is het gebleven. Bij First staat er naar verluidt nog zowat 700.000 euro open. Bij Kronos willen ze geen cijfers kwijt.

Ik stelde me dus enkel de vraag: Wie laat er nu 700.000 open staan, en dan spreken we nog niet over de openstaande rekeningen bij Kronos. Als je een onbekende firma voor zulke bedragen laat openstaan, dan ben je 200% naiëf, ongeacht wie je bent of hoe je heet.

Ja Peter, grote projecten vallen of staan mede door toedoen van de pers. Als je niet de nodige aandacht krijgt (dewelke we niet zagen op Pitstop.tv) wordt de kans op slagen een pak minder. Ik ben gestrand op 70.000 euro, 70% van het totaal te vinden budget, niet slecht op 14 dagen. Tijdens de Belcarrace in Duitsland vroeg Jo Jamers om mee te rijden tijdens 24H Spa. In het naar huis rijden aan sponsors gevraagd om budget over te zetten van het Corvette project naar 24H Spa en 24H Zolder met een andere wagen. Alles in kannen en kruiken tijdens de terugweg vanuit Duitsland.

Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.
Gefrustreerd, jaloers, ik weet het niet, maar het ruikt er op zijn minst naar.
Ik was gewoon blij mijn jongensdroom in vervulling te zien gaan, 1 van de ongeveer 160 piloten zijn tijdens zo een race geeft op zich al een fantastisch gevoel.

Het feit dat je de bal weer persoonlijk terugspeelde zegt weer veel.

:no:

En nu mooi aan Mark vragen of je mag antwoorden hé. :)

Peter Baert 15-08-2006 18:37

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Dit is op jouw site te lezen Peter:

In het begin van het seizoen kwam Kizz-Me met een eerste schijf over de brug, maar daarbij is het gebleven. Bij First staat er naar verluidt nog zowat 700.000 euro open. Bij Kronos willen ze geen cijfers kwijt.

Ik stelde me dus enkel de vraag: Wie laat er nu 700.000 open staan, en dan spreken we nog niet over de openstaande rekeningen bij Kronos. Als je een onbekende firma voor zulke bedragen laat openstaan, dan ben je 200% naiëf, ongeacht wie je bent of hoe je heet.

Ja Peter, grote projecten vallen of staan mede door toedoen van de pers. Als je niet de nodige aandacht krijgt (dewelke we niet zagen op Pitstop.tv) wordt de kans op slagen een pak minder. Ik ben gestrand op 70.000 euro, 70% van het totaal te vinden budget, niet slecht op 14 dagen. Tijdens de Belcarrace in Duitsland vroeg Jo Jamers om mee te rijden tijdens 24H Spa. In het naar huis rijden aan sponsors gevraagd om budget over te zetten van het Corvette project naar 24H Spa en 24H Zolder met een andere wagen. Alles in kannen en kruiken tijdens de terugweg vanuit Duitsland.

Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.
Gefrustreerd, jaloers, ik weet het niet, maar het ruikt er op zijn minst naar.
Ik was gewoon blij mijn jongensdroom in vervulling te zien gaan, 1 van de ongeveer 160 piloten zijn tijdens zo een race geeft op zich al een fantastisch gevoel.

Het feit dat je de bal weer persoonlijk terugspeelde zegt weer veel.

:no:

En nu mooi aan Mark vragen of je mag antwoorden hé. :)

Ach ja Dries, je voelde je aangesproken? Vreemd, ik heb nochtans geen namen genoemd hoor.

:)

Ik zit een jaar of 20 in het vak en ik zie in 99,99999% van de gevallen de volgende procedure: er wordt een initiatief opgestart, er wordt achter de schermen aan gewerkt, bij vragen wordt er geantwoord "geen commentaar, we weten van niks", volhouden achter de schermen en als het project op punt staat en alle contracten ondertekend zijn, dan komt men ermee naar buiten.

:)

De naïeviteit van Kronos, Duval, First Motorsport (van Willy Collignon) ...
Bij mijn facturatie werk ik met een vervaldag van 30 dagen. Als ik na 30 dagen mijn centen niet heb, dan stuur ik een eerste herinnering. Als het nodig is, volgt een tweede herinnering. En zijn ze hardleers, dan worden ze in gebreke gesteld. Laten we zeggen dat er na die vervaldag nog ongeveer anderhalve tot 2 maanden over gaat vooraleer je echt iemand in gebreke stelt en er een advocaat op afstuurt.

Jij kent blijkbaar wel de betalingsmodaliteiten tussen Kizz-Me, Kronos en First? Er is een eerste schijf voldaan, dus niks aan de hand. Dan moet de tweede schijf komen. Maar noch jij, noch ik weten hoeveel de tweede schijf bedroeg en wanneer die moest voldaan worden. Na het verlopen van de vervaldag, het versturen van de aanmaningen en de ingebrekestelling is nu gebleken dat er hoogstwaarschijnlijk geen centen meer zullen komen.

:)

Dan val je mij weer aan over mijn programma. En andermaal weet je niet hoe de vork aan de steel zit. En op basis van dat verkeerde uitgangspunt ga je dan weer liggen huilen dat ik met mijn programma van kwaaie wil ben en bewust geen projecten wil steunen.

Je hebt er eerst en vooral geen flauw benul van dat ik vanwege RACE het verbod heb gekregen om zelf met een cameraploeg tijdens de 24 Uren van Francorchamps te werken. RACE heeft voor deze 24 Uren een wat merkwaardige TV-koers gevaren en ervoor gezorgd dat de 24 Uren op geen enkele Vlaamse zender live te zien waren. Op mijn vraag om dan met een eigen ploeg te komen kreeg ik een njet. Ik moest beelden kopen bij RTL. Hallo, RACE? Beelden kopen bij RTL?

Voor de montage in Pitstop.TV heb ik de beelden gebruikt volgens de lopende deal met FIA GT. Zijnde de beelden van Greenlight Television, waar zelfs met moeite wat materiaal van GLPK Carsport inzat. Ik heb de verantwoordelijken van GLPK Carsport er al eerder op gewezen dat ze altijd al een beetje stiefmoederlijk zijn behandeld.

Heb ik je gehoord over de live uitzendingen van de 24 Uren van Francorchamps en de 24 Uren van Zolder van de afgelopen 5 à 6 jaar, waarin we telkens met eigen mensen in de pits Jan en Klein Pierke op het scherm hebben gebracht? Was dat ook bewust de boel boycotten? Hoe durf je met dergelijke, ongefundeerde kritiek op dit forum komen? Hoe durf je de inspanningen van al die mensen de grond inboren, omdat het even niet in jouw kraam past? Ga ik je horen als we eind van de maand opnieuw een uur of 4 live gaan uitzenden van de 24 Uren van Zolder? Met 2 pitreporters, waarbij we zoveel mogelijk rijders/teams aan bod willen laten komen? Of gaan we daarna weer gezeik moeten aanhoren van een paar teams, die spijtig genoeg niet op de buis zijn geweest? Zal dat weer de stank voor dank zijn?

Jij kent mijn probleem? Hoezo? Jij weet niks van mij. Jij ziet enkel wat dingen op TV en je neemt dan meestal verkeerde conclusies. Dit mag je wel weten. Zonder Accent was er van Pitstop.TV allang geen sprake meer. Zonder het enthousiasme van Philip Cracco had je het moeten doen met een paar minuten Belcar op een Franstalige post. Ik moet zelf dagdagelijks vechten om mijn TV-programma in stand te houden en dan zou ik voor Jan en Alleman in de bres moeten springen omdat ze een project hebben? Moet ik de Belgische autosport redden? Dan doe je mij toch wel zeer veel eer aan. Om de Belgische autosport te redden, moet je in Brussel zijn, niet bij Pitstop.TV.

En laat al die vele Belgische bedrijven maar opdraven die hun centen stoppen in autosport. Noem al die bedrijven maar op ... Ik heb het dus over bedrijven zoals Sarah Lee die autosport echt als marketing-tool gebruiken. Over die heb ik het, niet over ruil- en businessdeals. Wel over bedrijven die aan echte sportsponsoring doen.

:)

Op naar het volgende project!

:)

Mark 15-08-2006 21:16

Quote:

Originally Posted by bluelite
Frédéric en zijn entourage hebben bewust nooit iets gezegd over het voorval, omdat Frédéric herhaaldelijk als "veldvulling" werd afgestempeld (ook op dit forum) en in sommige gevallen zelfs belachelijk gemaakt werd. In zo'n geval kan je als piloot niet verwachten dat ze je gaan geloven en dus komt je ook niet met zo'n verhaal op de proppen. De mensen geloven immers de onzin die ze zelf schrijven en het is nu eenmaal makkelijker om een piloot af te breken, dan een piloot te steunen. Als een piloot goed presteert, dan is iedereen er als de kippen bij om vol lof over die piloot te spreken. In dit geval behaalde Vervisch geen podiumplaatsen of punten in de WSR, dus is hij volgens velen een slecht piloot.

De stempel "veldvuller" is niet dat waar Frédéric naartoe werkt. Frédéric vraagt niet dat jullie allemaal compassie hebben met hem, maar laat het afbreken op zijn minst achterwege. En niet enkel bij Frédéric. Bij alle piloten überhaupt.

Sorry dat ik het zeg, maar Vervisch is toch gewoon veldvulling. Of snap ik het opeens niet meer? Daarmee zeg ik nog niet dat het een slechte piloot is. Kijk gewoon naar de resultaten, hij zit altijd in de verkeerde helft van het veld.

Ook dit jaar in het NEC FRenault 2000. Prachtige 10de plek in het klassement of toch niet? Hij staat, op Gwendolyn Hertzberger, het laagste van de coureurs die aan alle wedstrijden hebben deelgenomen. Er zijn coureurs die met minder wedstrijden meer punten pakken

Feiten en geen gelul ;) http://www.renault-sport.de/index.php?id=253

Coureurs buiten de top vijf van een junior-kampioenschap die een volledig seizoen rijden missen de "cut" om het zo maar eens te zeggen. Let wel, ik spreek dan wel over kwalitatief goede kampioenschappen. Zelfs ik kan in de top 5 eindigen van het Turks F3 kampioenschap :)

Maarten 15-08-2006 21:18

Heren, met heen en weer geschiet komen we nergens!

Ik denk dat de moeite die Peter Baert doet voor de autosport zeer duidelijk is. Hij verdient het nodige respect. Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen. Hij verduidelijkt hier de ongekende omstandigheden waarin alles moet verlopen. Hij moet dit niet aan onze neus hangen, maar wil het wel even verduidelijken. Alleen maar respect me dunkt!

Langs de andere kant is Dries een man die vele projecten in gang steekt en ook in vele zaken slaagt. Het is toch positief dat men ondernemend is, en logisch dat men niet in alles slaagt. Dat neemt de uitdaging van éénder welk project weg. Als je op voorhand weet dat een uitdaging/project lukt, is er niks meer aan, maar je moet er in geloven en ervoor gaan tot het niet lukt! Een zeer mooie gedachte!

Het gaat hier over Kizz me ... wel in deze zaak vind ik dat er al heel wat informatie vrijgegeven is, die interne keuken is. Dat moet niemand doen maar het gebeurt toch. Het belangrijkste hierin om te onthouden is dat dit bedrijf niet te vertrouwen is en dat je dus heel goed moet uitkijken wanneer je er mee in contact komt. Als het algemene beeld van dit bedrijf negatief is en goed verspreid is via de media, dan duurt het daar niet lang meer. Wij weten ook niet alles en dat hoeft niet. Pas ermee op als je in contact komt met Kizz me! Check alles, lijkt me voorlopig voldoende ...

Tot hier mijn gedacht, liever zo dan heen en weer te schieten en uiteindelijk een dubbel verlies te creëren ipv een win win!

Groeten,
Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport

Neo-242 15-08-2006 21:19

LOL, het wordt hier dus toch een geruzie blijkbaar:+
Als totale buitenstaander en fanatiek racefan vind ik het spijtig hier al vaak de nodige wrevel te hebben gelezen tussen verschillende kampen binnen de Belgische autosport. En we zijn al zo'n klein autosportlandje:o

Persoonlijk vind ik de inspanningen van Peter Baert met Pitstop.TV erg geslaagd. Het is een van de weinige kanalen waar we Belcar & andere Belgische autosportevenementen te zien krijgen in woord & beeld. Iedereen komt voldoende aan bod in mijn ogen, en het is uiteraard onmogelijk iedereen op de buis te laten verschijnen. Het is ook normaal dat teams/rijders die zich 'in de kijker' rijden meer aan bod komen...

Voor geruchten/beginstadia van projecten enz. bezoek ik nooit de PitstopTV site, want dat is niet het doel van Peter denk ik. Als het gaat om het berichten van feiten vind ik dat hij & z'n team erg goed hun best doen. Vaak zijn ze bijna net zo snel als autosport.com:)

Misschien allen samen eens een pint gaan pakken om het uit te praten?:D

Mark 15-08-2006 21:32

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
De naïeviteit van Kronos, Duval, First Motorsport (van Willy Collignon) ...
Bij mijn facturatie werk ik met een vervaldag van 30 dagen. Als ik na 30 dagen mijn centen niet heb, dan stuur ik een eerste herinnering. Als het nodig is, volgt een tweede herinnering. En zijn ze hardleers, dan worden ze in gebreke gesteld. Laten we zeggen dat er na die vervaldag nog ongeveer anderhalve tot 2 maanden over gaat vooraleer je echt iemand in gebreke stelt en er een advocaat op afstuurt.

Jij kent blijkbaar wel de betalingsmodaliteiten tussen Kizz-Me, Kronos en First? Er is een eerste schijf voldaan, dus niks aan de hand. Dan moet de tweede schijf komen. Maar noch jij, noch ik weten hoeveel de tweede schijf bedroeg en wanneer die moest voldaan worden. Na het verlopen van de vervaldag, het versturen van de aanmaningen en de ingebrekestelling is nu gebleken dat er hoogstwaarschijnlijk geen centen meer zullen komen.

Elke klant op 30 dagen? Dan zul je weleens je broek scheuren denk ik zo. Lijkt me toch verstandig dat bepaalde klanten op 7 dagen worden gezet. Sterker nog, ik zou bepaalde klanten vooruit laten betalen. Willen ze dat niet? Geen probleem, dan zoeken ze maar een ander slachtoffer.

Die verhalen over Kizz-me zullen wel al langer de ronde doen. Dan blijf ik het een "blonde actie" vinden om te denken: OK, de eerste schijf is betaald. Niets aan de hand, we blijven vrolijk wachten op de tweede schijf totdat de eerste 30 dagen verstreken zijn.

Kronos, First zullen toch wel eerder signalen hebben gehad, anders wel een geruchtje of iets dergelijks. Normaal gesproken is het autosportwereldje zo lek als een mandje. Alles lekt uit, maar Kizz-Me zou dan best bewaarde geheim zijn?

Als er bepaalde signalen zijn, dan speel je toch kort op de bal? Wellicht dat dit antwoord gebaseerd is op bepaalde cultuurverschillen ;) Maar iemand een krediet geven van € 700.000 euro geven? Wellicht dat van te voren alles netjes betaald is. Dan moeten die gasten van Kizz-Me een verdomd goede credit-check hebben gehad van Dun&Bradstreet of Graydon.

Iets wat me schier onmogelijk lijkt gezien het nog maar korte bestaan van het produkt "Kizz-Me".

Mark 15-08-2006 21:40

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Misschien allen samen eens een pint gaan pakken om het uit te praten?:D

Iemand een idee waar de rivier Litani ligt in Belgie? Eens informeren bij VN-Veiligheidsraad hoe snel die een interventiemacht kunnen sturen :D

bluelite 15-08-2006 21:55

Quote:

Originally Posted by Mark
Iemand een idee waar de rivier Litani ligt in Belgie? Eens informeren bij VN-Veiligheidsraad hoe snel die een interventiemacht kunnen sturen :D

Is er dan wat loos?

Bart.Vandecavey 15-08-2006 23:06

Quote:

Originally Posted by Mark
Elke klant op 30 dagen? Dan zul je weleens je broek scheuren denk ik zo. Lijkt me toch verstandig dat bepaalde klanten op 7 dagen worden gezet. Sterker nog, ik zou bepaalde klanten vooruit laten betalen. Willen ze dat niet? Geen probleem, dan zoeken ze maar een ander slachtoffer.


Mark dat is gewoon de wettelijke termijn in België...

Mark 16-08-2006 00:28

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
dat is gewoon de wettelijke termijn in België...

Mag je in Belgie dan als leverancier niet bepalen hoe snel jou klant moet bepalen? Zoja, dan ben ik in overtreding :D

Mwaoh leuke link:
http://www.kizz-me.com/pdf/en/dossier.pdf Pagina 23 is leuk :)

En het vervolg hier:
Quote:

Volgens de website van Kizz-Me is het merk overgenomen door Brouwerij Martens uit het Limburgse Bocholt. Maar de onderneming ontkent dat het de nieuwe eigenaar is. Brouwerij Martens zou enkel instaan voor productie en distributie. Wie dan wel achter Kizz-Me steekt, is onbekend.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12291

Chauffeur 16-08-2006 03:10

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Ach ja Dries, je voelde je aangesproken? Vreemd, ik heb nochtans geen namen genoemd hoor.

Toch wel ja, maar geen probleem ;)

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Ik zit een jaar of 20 in het vak en ik zie in 99,99999% van de gevallen de volgende procedure: er wordt een initiatief opgestart, er wordt achter de schermen aan gewerkt, bij vragen wordt er geantwoord "geen commentaar, we weten van niks", volhouden achter de schermen en als het project op punt staat en alle contracten ondertekend zijn, dan komt men ermee naar buiten.

Klopt, maar door er mee naar buiten te komen zijn er wel bedrijven mee op de kar gesprongen die we anders nooit hadden bereikt. Het is een keuze, de één werkt zo, de andere doen het volgens de gebruikelijke weg.

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
De naïeviteit van Kronos, Duval, First Motorsport (van Willy Collignon) ...
Bij mijn facturatie werk ik met een vervaldag van 30 dagen. Als ik na 30 dagen mijn centen niet heb, dan stuur ik een eerste herinnering. Als het nodig is, volgt een tweede herinnering. En zijn ze hardleers, dan worden ze in gebreke gesteld. Laten we zeggen dat er na die vervaldag nog ongeveer anderhalve tot 2 maanden over gaat vooraleer je echt iemand in gebreke stelt en er een advocaat op afstuurt.

Als je je leveranciers betaald op 30 dagen, en je klanten betalen je op 60 dagen dan zit je met een probleem. Niet alleen qua cash, maar ook op gebied van BTW die je maandelijks ( als maandaangever) dient voor te schieten. Voor sommige klanten eisen we contante betaling (binnen de 8 werkdagen).

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Jij kent blijkbaar wel de betalingsmodaliteiten tussen Kizz-Me, Kronos en First? Er is een eerste schijf voldaan, dus niks aan de hand. Dan moet de tweede schijf komen. Maar noch jij, noch ik weten hoeveel de tweede schijf bedroeg en wanneer die moest voldaan worden. Na het verlopen van de vervaldag, het versturen van de aanmaningen en de ingebrekestelling is nu gebleken dat er hoogstwaarschijnlijk geen centen meer zullen komen.

Ik zou na 30 dagen al aan de noodrem gaan hangen. Op dat niveau werkt men toch met voorfacturatie?

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Dan val je mij weer aan over mijn programma. En andermaal weet je niet hoe de vork aan de steel zit. En op basis van dat verkeerde uitgangspunt ga je dan weer liggen huilen dat ik met mijn programma van kwaaie wil ben en bewust geen projecten wil steunen.

Is kritiek op iemands werk dan verboden in België. Enkele weken terug nog geschreven hoe goed dat bepaalde programma was. Aflevering van 24H Spa vond ik ondermaats. Nu geef je zelf tekst en uitleg, maar hoe kunnen wij dat weten als "niet kenners". Je kan ons dat toch gewoon kenbaar maken, dan kunnen wij dit doorspelen aan onze sponsors.

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Je hebt er eerst en vooral geen flauw benul van dat ik vanwege RACE het verbod heb gekregen om zelf met een cameraploeg tijdens de 24 Uren van Francorchamps te werken. .

Dat wist ik.


Enfin, dat wist ik deels... En nu wordt er plots zeer veel duidelijk... Zoals je zelf aanhaalt kon je voor de montage in het kader van Pitstop.tv beelden gebruiken die via de bestaande cont(r)acten met de FIA GT organisatie (gratis) ter beschikking werden gesteld. Wat betreft de live-uitzending krijg je van mij 100% gelijk: deze beelden waren contractueel voorbehouden aan RTL en Vodafone.

Het lijkt me echter wel straf dat net jouw programma geen toestemming kreeg om een cameraploeg af te vaardigen en dat je ook geen oplossing vond voor dit probleem. Anderen (niet-RTL-crew) vonden dan wel weer een oplossing met de organisatie om beelden te maken, maar mochten (gezien de contractuele overeenkomsten) deze beelden niet live uitzenden. Ze hielden zich er aan en zo kon heel Wallonië twee dagen na de wedstrijd genieten van een mooie samenvatting van deze race. Deze samenvatting bestond uit beeldmateriaal via de organisatie, aangevuld met eigen beelden en interviews. Zelfs ondergetekende, als klein manneke, kreeg aandacht van de Waalse (beeld)pers, met mijn welgemeende dank aan hen. Zij zullen dan ook mogen genieten van onze financiële steun (nee: geen ruildeal, wel centen op tafel, zoals het hoort!).

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Voor de montage in Pitstop.TV heb ik de beelden gebruikt volgens de lopende deal met FIA GT. Zijnde de beelden van Greenlight Television, waar zelfs met moeite wat materiaal van GLPK Carsport inzat. Ik heb de verantwoordelijken van GLPK Carsport er al eerder op gewezen dat ze altijd al een beetje stiefmoederlijk zijn behandeld.

Dat weten we nu bij deze ook. Nogmaals, hoe kunnen wij dat allemaal weten?

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Heb ik je gehoord over de live uitzendingen van de 24 Uren van Francorchamps en de 24 Uren van Zolder van de afgelopen 5 à 6 jaar, waarin we telkens met eigen mensen in de pits Jan en Klein Pierke op het scherm hebben gebracht? Was dat ook bewust de boel boycotten? Hoe durf je met dergelijke, ongefundeerde kritiek op dit forum komen? Hoe durf je de inspanningen van al die mensen de grond inboren, omdat het even niet in jouw kraam past? Ga ik je horen als we eind van de maand opnieuw een uur of 4 live gaan uitzenden van de 24 Uren van Zolder? Met 2 pitreporters, waarbij we zoveel mogelijk rijders/teams aan bod willen laten komen? Of gaan we daarna weer gezeik moeten aanhoren van een paar teams, die spijtig genoeg niet op de buis zijn geweest? Zal dat weer de stank voor dank zijn?

Heb ik kritiek gegeven op de afgelopen jaren? Ik dacht het niet. Kritiek? Als ik iets niet goed vind heb ik het recht dat te zeggen. Jij kan dan gewoon antwoorden hoe de vork in de steel zit en de kous is af, ja toch? Of je mij gaat horen na de 24H Zolder? Ik vrees van wel :) we zullen achteraan bengelen en meestal komen deze niet in beeld. Tijdens de 5de ronde misschien, als GLPK ons gaat dubbelen. :) Inspanningen van al die mensen de grond inboren... Peter, het is jouw en die mensen hun job, we moeten toch niet altijd juichen als je je job doet hé?

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Jij ziet enkel wat dingen op TV en je neemt dan meestal verkeerde conclusies.

Ik oordeel op wat ik zie, ik hoef niemand persoonlijk te kennen om conclusies te trekken.

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Dit mag je wel weten. Zonder Accent was er van Pitstop.TV allang geen sprake meer. Zonder het enthousiasme van Philip Cracco had je het moeten doen met een paar minuten Belcar op een Franstalige post. Ik moet zelf dagdagelijks vechten om mijn TV-programma in stand te houden en dan zou ik voor Jan en Alleman in de bres moeten springen omdat ze een project hebben? Moet ik de Belgische autosport redden? Dan doe je mij toch wel zeer veel eer aan. Om de Belgische autosport te redden, moet je in Brussel zijn, niet bij Pitstop.TV.

Wat Philip doet is inderdaad bewonderenswaardig, maar wie moeten we dan eigenlijk danken? Waarom zou je niet in de bres springen voor Jan en alleman, het kan voor jou misschien deuren openen. Jij bent inderdaad de enige goed geplaatste persoon om de autosport via de huiskamer naar de toekomstige sponsors over te brengen, niemand anders heeft dat medium. Wat je zegt betreffende Brussel is juist, maar ja, laat ons beginnen met het begin.

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
En laat al die vele Belgische bedrijven maar opdraven die hun centen stoppen in autosport. Noem al die bedrijven maar op ... Ik heb het dus over bedrijven zoals Sarah Lee die autosport echt als marketing-tool gebruiken. Over die heb ik het, niet over ruil- en businessdeals. Wel over bedrijven die aan echte sportsponsoring doen.

Dat is het nu net, die zijn er wel, maar ze komen niet uit de verf!! En volgens mij is dat een markt die jij kan bespelen door sponsors van bepaalde teams extra in de verf te zetten. Deze mensen beginnen klein maar zien geen return. Waarom? Omdat ze niet op TV komen en hierdoor geen extra omzet vergaren. In mijn geval is dat AMD, sponsor van Ferrari in de F1 en in het wielrennen. Zij willen wel, maar wat kunnen we hen garanderen op gebied van televisie, niets. Al 3 jaar ben ik vragende partij om hierover te praten, en je wil niet. Transporama sluit morgenvroeg een deal met Speed Action voor 3 maanden spotjes. Dit had ik toch even goed met jou kunnen doen?

Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne! ;)

Op naar het volgende project!

jeep 16-08-2006 10:59

[QUOTE=Chauffeur]

Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne! ;)


Proficiat Dries dit is misschien het begin van... en verdiend een dikke :applaus: .

Peter uw werk is schitterend en wat Dries doet is ook zeer goed maar is niet zo zichtbaar voor de gewone autosport liefhebber.
Volgens mij zouden jullie samen zeer veel kunnen bereiken.

Peter Baert 16-08-2006 15:53

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Toch wel ja, maar geen probleem ;)



Klopt, maar door er mee naar buiten te komen zijn er wel bedrijven mee op de kar gesprongen die we anders nooit hadden bereikt. Het is een keuze, de één werkt zo, de andere doen het volgens de gebruikelijke weg.



Als je je leveranciers betaald op 30 dagen, en je klanten betalen je op 60 dagen dan zit je met een probleem. Niet alleen qua cash, maar ook op gebied van BTW die je maandelijks ( als maandaangever) dient voor te schieten. Voor sommige klanten eisen we contante betaling (binnen de 8 werkdagen).



Ik zou na 30 dagen al aan de noodrem gaan hangen. Op dat niveau werkt men toch met voorfacturatie?



Is kritiek op iemands werk dan verboden in België. Enkele weken terug nog geschreven hoe goed dat bepaalde programma was. Aflevering van 24H Spa vond ik ondermaats. Nu geef je zelf tekst en uitleg, maar hoe kunnen wij dat weten als "niet kenners". Je kan ons dat toch gewoon kenbaar maken, dan kunnen wij dit doorspelen aan onze sponsors.



Dat wist ik.


Enfin, dat wist ik deels... En nu wordt er plots zeer veel duidelijk... Zoals je zelf aanhaalt kon je voor de montage in het kader van Pitstop.tv beelden gebruiken die via de bestaande cont(r)acten met de FIA GT organisatie (gratis) ter beschikking werden gesteld. Wat betreft de live-uitzending krijg je van mij 100% gelijk: deze beelden waren contractueel voorbehouden aan RTL en Vodafone.

Het lijkt me echter wel straf dat net jouw programma geen toestemming kreeg om een cameraploeg af te vaardigen en dat je ook geen oplossing vond voor dit probleem. Anderen (niet-RTL-crew) vonden dan wel weer een oplossing met de organisatie om beelden te maken, maar mochten (gezien de contractuele overeenkomsten) deze beelden niet live uitzenden. Ze hielden zich er aan en zo kon heel Wallonië twee dagen na de wedstrijd genieten van een mooie samenvatting van deze race. Deze samenvatting bestond uit beeldmateriaal via de organisatie, aangevuld met eigen beelden en interviews. Zelfs ondergetekende, als klein manneke, kreeg aandacht van de Waalse (beeld)pers, met mijn welgemeende dank aan hen. Zij zullen dan ook mogen genieten van onze financiële steun (nee: geen ruildeal, wel centen op tafel, zoals het hoort!).



Dat weten we nu bij deze ook. Nogmaals, hoe kunnen wij dat allemaal weten?



Heb ik kritiek gegeven op de afgelopen jaren? Ik dacht het niet. Kritiek? Als ik iets niet goed vind heb ik het recht dat te zeggen. Jij kan dan gewoon antwoorden hoe de vork in de steel zit en de kous is af, ja toch? Of je mij gaat horen na de 24H Zolder? Ik vrees van wel :) we zullen achteraan bengelen en meestal komen deze niet in beeld. Tijdens de 5de ronde misschien, als GLPK ons gaat dubbelen. :) Inspanningen van al die mensen de grond inboren... Peter, het is jouw en die mensen hun job, we moeten toch niet altijd juichen als je je job doet hé?


Ik oordeel op wat ik zie, ik hoef niemand persoonlijk te kennen om conclusies te trekken.



Wat Philip doet is inderdaad bewonderenswaardig, maar wie moeten we dan eigenlijk danken? Waarom zou je niet in de bres springen voor Jan en alleman, het kan voor jou misschien deuren openen. Jij bent inderdaad de enige goed geplaatste persoon om de autosport via de huiskamer naar de toekomstige sponsors over te brengen, niemand anders heeft dat medium. Wat je zegt betreffende Brussel is juist, maar ja, laat ons beginnen met het begin.



Dat is het nu net, die zijn er wel, maar ze komen niet uit de verf!! En volgens mij is dat een markt die jij kan bespelen door sponsors van bepaalde teams extra in de verf te zetten. Deze mensen beginnen klein maar zien geen return. Waarom? Omdat ze niet op TV komen en hierdoor geen extra omzet vergaren. In mijn geval is dat AMD, sponsor van Ferrari in de F1 en in het wielrennen. Zij willen wel, maar wat kunnen we hen garanderen op gebied van televisie, niets. Al 3 jaar ben ik vragende partij om hierover te praten, en je wil niet. Transporama sluit morgenvroeg een deal met Speed Action voor 3 maanden spotjes. Dit had ik toch even goed met jou kunnen doen?

Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne! ;)

Op naar het volgende project!

Ach, ach. Ik heb het snel even diagonaal gelezen. Dat ik na al die jaren al een preek moet krijgen over hoe ik moet factureren of met mijn klanten moet omgaan. Ik heb in al die jaren nog nooit een aanmaning moeten sturen ...

En dan moet je terugkrabbelen over Spa, omdat je niet weet hoe het allemaal in mekaar zit. Ach, ach. Eerst vol schieten, en dan zeggen: je moet het niet zo persoonlijk nemen, want ik wist er het fijne niet van. Ach, ach.

En je verwacht dus echt dat ik voor jan en klein pierke in de bres ga springen en dat die jannekes en kleine pierkes dan over de brug gaan komen om een TV-programma in de lucht te houden. Dat getuigt nu eens van grenzeloze naïeviteit. Ik dacht 15 jaar geleden ook dat het zo in elkaar zat. En als er al een deal uit de lucht zou komen vallen, dan word je op forums als deze aangevallen en uitgesch.... omdat je de sponsor van je programma nu en dan eens in beeld zou durven laten komen.

Je wil dus een deal sluiten? Ik zou niet willen? Hier lees ik voor het eerst dat je met AMD op TV wil komen. Bel mij dan. Dan verwijs ik je door naar de bevoegde dienst op VTM. Op die manier dus, niet ergens onderhands iets regelen. Maar een normale commerciële deal. Ik herhaal: geen gedoe zonder dat de zender er van afweet. Zo werk ik in ieder geval niet.

Chauffeur 16-08-2006 17:07

Lees het dan eerst eens goed alvorens weer wild in het rond te schieten. Wie heeft het nu over een preek krijgen?
Terugkrabbelen over Spa? Je moet echt eens goed lezen hoor!!! Als ik iets niet weet dan vraag ik het gewoon. Ik zag nergens beelden dus ik vroeg het even aan iemand die het wel wist.
Daar hebben we het al over gehad. Wat mij betreft liever 100 kleine klanten dan 1 grote. Als Sara Lee en Euphony vorig jaar niet in de bres waren gesprongen was er dit jaar al geen Pitstop TV meer. Accent doet dit nu, maar wat als Philip stopt? Vele kleintjes maken ook één groot hoor Peter. In de bres springen? Is een persbericht plaatsen dan zo een grote moeite voor U? Ze moet wel inhoudelijke waarde hebben, daar ben ik het over eens.

Wat betreft de deal, wij hebben 4 maanden spotje besteld bij Speed Action. Als ik spotjes wil bestellen bij VTM dan ken ik mijn weg. Wij hebben trouwens de offerte liggen om spotjes voor-tijdens en na Pitstop TV te draaien.
Goed voor de commerce, maar als team heb je daar geen bal aan. Volgens mij bepaal jij nog altijd wie je in beeld brengt, en niet de mensen van VTM.
Voor spotjes naar de VTM - om in beeld te komen op Pitstop TV bij wie?

Megane 16-08-2006 17:15

Aan P. B.
Ik heb van een team vernomen dat er voor de dakar ook geld op tafel moest komen om in beeld te komen. Dit team reed met een BV.
Is dat dan ook een commerciele deal?

Ps Het is wel lach wekkend dat een kleine garnaal(chauffeur) een PROFFESIONEL JOURNALIST op stang gejaagt krijgt.:D

Pinzie 16-08-2006 17:36

Ik denk dat men hier een beetje off-topic begint te gaan ...

Peter Baert 16-08-2006 17:40

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.

Dat noem jij dus een gewone vraag stellen aan iemand?

Je hebt me meteen aangevallen en beschuldigd van het bewust boycotten van Belgische teams ... En als jij mij met dergelijke onzin aanvalt, dan reageer ik om die onzin recht te zetten.

Trouwens, je hebt mijn nummer voor die commerciële campagne. Of geef je het liever aan een Franstalige zender?

En ach ja, Mégane. Van een getelefoneerde post gesproken.

:)

Inderdaad, hij doet me lachen. Pas als hij het duo Deraemaeker-Heyman tekeer ziet gaan tegen Baert, dan komt Mégane snel zijn duit in de zak doen. En dan nog liefst met een insinuatie van hier tot ginder. Ter herinnering, de laatste Dakar heb ik voor Eurosport gecoverd, ik had niks te maken met KANAALTWEE. Ik heb ook veel vernomen. Ik verneem zelfs iedere dag veel.

Wat die garnalen betreft, Mégane, daarin heb je gelijk. Die zijn dit jaar wel echt klein.

:)

Bart.Vandecavey 16-08-2006 19:32

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Wat die garnalen betreft, Mégane, daarin heb je gelijk. Die zijn dit jaar wel echt klein.

:)

Peter dat komt omdat je geen Purus-garnalen hebt gekozen ;)
http://www.vilt.be/nieuwsarchief/fotos/purus1.jpg

McLarenboy 16-08-2006 22:12

Het feit dat er geen projecten zullen komen tussen Dries en Peter heeft louter te maken met de onbereidwilligheid van Peter zijn kant (in mijn mening). En dat vind ik nu echt een van de spijtigste zaken vandaag de dag.

De reacties die allen hier kan lezen zijn van Peter zijn kant erg agressief, dat heeft waarschijnlijk te maken met het verdedigende karakter maar toch vind ik het er een beetje over.

Ik werk nu al een jaar bij Dries en wat allemaal gerealiseerd is bij Transporama is ronduit ongelofelijk. Hij is een geboren leider en een topzakenman. De partijen die hij aanspreekt met een voorstel zien dat ook en levert prachtige eindresultaten op voor elk (dit schrijf ik op basis van wat ik persoonlijk allemaal meemaak bij Transporama)!

Ik kan mij niet inbeelden dat beide heren ooit aan tafel zullen zitten om grootse dingen te bespreken. De bereidheid van Dries is er sowieso, geen twijfel over mogelijk, maar Peter...

-----

Waarom iemand zou neerkijken op een kleine garnaal is mij een raadsel? Alles begint bij 0 meen ik mij te herinneren.

-----

Wat Peter doet voor de Belgische autosportliefhebber is degelijk maar om meer mogelijkheden te creëren moet men mss niet altijd eerst de partijen met financiën opzoeken.

Mark 16-08-2006 22:37

Slotje, het gaat hier niet meer over Vervish, Kizz-ME en aanverwante zaken ;)


All times are GMT +2. The time now is 11:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.