De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 14-08-2006, 17:07
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Persbericht: Vervisch en Kizz-Me

Persbericht van Frédéric Vervisch ivm Kizz-Me.

Quote:
Terwijl ik me in Zweden aan het voorbereiden was op de voorlaatste manche van de NEC Formule Renault 2.0, werd in België e.e.a. rond energiedrankenproducent Kizz-Me bekend. Omdat ik in Anderstorp wedstrijden moest rijden kon ik hierop nog niet reageren en dat wil ik dan bij wijze van dit persbericht doen.

Kizz-Me was vorig jaar mijn ‘sponsor’ in de World Series by Renault 3.5. Het was Kizz-Me die het idee had om een volledig seizoen in dat kampioenschap te betalen. Jammer genoeg was ik de eerste piloot die bedrogen werd door Kizz-Me. Nadien volgden Freddy Loix en nu recentelijk ook François Duval en het rally-team Kronos met Sebastien Loeb. Als ik geweten had in welke mate Kizz-Me verder zou doen met die praktijken, zou ik beide piloten en het team ingelicht hebben.

Toen ik na vier wedstrijden in de Formule Renault 3.5 moest stoppen omdat er niet betaald werd door Kizz-Me, werd in België verteld dat ik de sponsoring van Kizz-Me verloor omdat mijn resultaten een beetje tegenvallend waren geweest. Ik wil daarop wel zeggen dat ik uit een ondermaats Frans F3-kampioenschap kwam en de stap richting Formule Renault 3.5 een hele grote was. Mijn resultaten waren zeker niet tegevallend voor een rookie in het kampioenschap. Het is ook volledig fout te beweren dat Kizz-Me me als sponsor verliet. Ze betaalden het vooropgestelde bedrag niet.

Gezien de omstandigheden lijkt het me dan ook correct dit recht te zetten.

Getekend,

Frédéric Vervisch
Old 14-08-2006, 18:43
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bluelite
Persbericht van Frédéric Vervisch ivm Kizz-Me.
Mooie boel daar bij KIZZ-ME.
Old 14-08-2006, 19:16
bluelite's Avatar
De Paddock Regular

Voor alle duidelijkheid: Frédéric wist tot op heden niet dat Loix, Duval en Kronos bedrogen werden door Kizz-Me en het kwam daarom ook niet bij hem op om daarover met de media te spreken.

Waarom zeg ik dit nu? Peter Baert stuurde me een mail betreffende dit persbericht. Hij vond het "vreemd" dat Frédéric nu plots wel "naar buiten komt met deze uitleg". Peter had Fred begin februari van dit jaar een mail gestuurd met enkele vragen over de samenwerking met Kizz-Me. Peter verwachtte een antwoord, alleen stuurde hij de mail naar een niet-meer-bestaan e-mailadres.

Ik ben verbaasd dat Peter sinds april geen enkel door mij geschreven persbericht meer op zijn medium heeft geplaatst, zowel wat Vervisch als JB Motorsport betreft. Maar dit is slechts een randopmerking.
Old 14-08-2006, 20:35
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular

ik wist al een tijdje dat freddy niet betaald was door KIZZ-ME , maar wist niet dat hij Frédéric Vervisch ook had gesponserd .

vond het ook zeer raar dat deze persoon , kronos en duval sponserde

maar vind het spijtig voor allen die door KIZZ-ME zijn gedupeerd
Old 14-08-2006, 20:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Voor alle duidelijkheid: Frédéric wist tot op heden niet dat Loix, Duval en Kronos bedrogen werden door Kizz-Me en het kwam daarom ook niet bij hem op om daarover met de media te spreken..

Nou, met zo'n gemakkelijke verklaring komt die Vervisch er niet vanaf. Dat is me net iets te makkelijk hoor. Kijk, Vervisch is dus ''bedrogen" door investerings-vehikel Kizz-Me. Jammer, spijtige zaak.

Enkele maanden later ziet hij dat enkele collega's mooi weer maken met Kizz-Me. Hij had op zijn minst met zijn ervaringen in besloten kring het e.e.a. aan de bewuste coureurs kunnen vertellen. Iets in de trant van: "Kijk, dit is mij overkomen blabblabla........" Wat de desbetreffende toehoorders daarmee dan hadden gedaan was dan voor hun eigen rekening geweest. Dan had hij in ieder geval wel aan zijn "morele verplichtingen" gedaan.

Valt me wel op hoe slecht soms de "credit-check" is van sponsors door coureurs / teams / managers.

Wat betreft de sneer naar Baert. Persoonlijk vind ik dat niet gepast, maar ja forums zijn het wilde westen Peter krijgt 1 kans om op jou opmerkingen te reageren. De rest regelen jullie maar via de mail of in de perskamer. Blijf jullie verzanden in oeverloos gelul over persberichten en persoonlijke aantijgingen? Geen probleem, slotje op de thread en richting de trashcan ermee

Dus behalve het ene gerichte schot van Peter Baert op Bluelite gaat het in deze thread over Kizz-me, Vervisch en de zoveelste autosport-sponsor die niet te vertrouwen is

Alvast bedeankt voor de medewerking.

m.vr.gr.
Billy the Kid
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 14-08-2006 at 21:15.
Old 14-08-2006, 21:48
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Effe kort - iedere nuchtere zakenman voelde direct dat het potje stonk. Ik kan 10 firma's noemen die je zo een contract geven, of je centen gaat zien is iets anders. Ik meen mij zelfs te herrineren dat ik bij Andy in de Wheels met iemand gewed heb dat ze het einde van het jaar niet gingen halen. Wel, het is augustus geworden!!

Ik zou ze niet graag eten geven, zei die rondrijden met stickers op de wagens en nooit een cent zien. Dat je stickers kleeft omdat je niet graag met een witte auto raced ok, dat je hoog bij laag blijft beweren dat je centen krijgt terwijl wij reeds aan het uitverkopen zijn...tja.

Misschien zijn sommigen al blij dat ze kunnen rijden hé, ongeacht of ze nu loon opstrijken of niet. Aan de hand van de sponsors kan je nu al zien wie de komende maanden failliet gaat. Geloof me, de volgenden zijn al gekend
Old 14-08-2006, 22:34
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Ik ga hier één reactie plaatsen op de post van Michel Deraemaeker, alias bluelite.

Vanmiddag heeft Deraemaeker in opdracht van Frederic Vervisch een persbericht verspreid over het feit dat Vervisch vorig jaar geflikt werd door Kizz-Me. Een jaar (!) na de feiten komt Vervisch met een uitleg aandraven dat hij niet omwille van zijn barslechte resultaten in FR 3.5, maar door toedoen van Kizz-Me in 2005 uit het kampioenschap is moeten stappen.

Vervisch mag zijn waarheid hebben en mag die met alle middelen via alle mogelijke media verspreiden. Ik mag, neen, ik moet bij dat verhaal vragen stellen.

Deraemaeker is plots sinds gisteren op mijn en op dit forum met het Vervisch-verhaal komen opduiken. Dat Kizz-Me ook hem ... en dat het niet zijn schuld was ... en dat sommigen plots vergeten dat Vervisch ... enzovoort.

Ik heb Deraemaeker PER EMAIL gemeld dat ik het een "vreemd persbericht" vond. Dat ik het vreemd vond dat een rijder die geflikt wordt door een sponsor, die naar eigen zeggen daardoor uit een kampioenschap is moeten stappen, die naar eigen zeggen daardoor negatieve pers heeft gekregen ... dat een rijder een jaar wacht om daarop te reageren, om zijn versie van de feiten te geven. Pas nu Kizz-Me actueel is met Duval en Kronos, komt Vervisch plots met zijn verhaal. Vreemd. Wie daar als journalist geen vragen bij heeft, is zeer verkeerd bezig. Ik vond het getuigen van gewiekst opportunisme.

Begin februari dit jaar heb ik Vervisch een email gestuurd met vragen over Kizz-Me. Ik heb nooit een antwoord gekregen, zogezegd omdat het emailadres dat ik gebruikte, niet meer bestond. Ik heb evenwel geen foutmelding gekregen ...

Bijzonder erg aan de zaak is dat Deraemaeker het vertrouwelijk emailverkeer tussen hem en mezelf hier openbaar maakt. Het is "not done", en voorzover ik op de hoogte ben van de wet op de privacy, is dit een schending van mijn privacy. Ik moet nog beslissen of ik hiervoor een klacht ga indienen. Om paal en perk te stellen aan de praktijken van een jongen die zeer verkeerd bezig is.

Wat het publiceren van berichten op MIJN site betreft, daar beslis ik over. En het klopt. Zolang ik verantwoordelijk ben voor pitstop.tv, zal er nooit ofte nimmer een bericht van Deraemaeker op mijn site gepubliceerd worden. Nooit of te nimmer. Deraemaeker voert al jaren een kruistocht tegen mijn persoon en dan zou hij de publicatie van zijn berichten op mijn drukbezochte site ge(mis)bruiken om bij teams te gaan leuren voor het maken van persberichten??

Een jongen, die op een dergelijke manier -tegen alle deontologie in- het vertrouwen schaadt van mensen, is een schande voor onze job. Rijders of teams die met dergelijke mensen werken, weten blijkbaar niet beter.

Voilà, zoals gevraagd, Mark, is dit mijn (en enige) reactie op de post van Michel Deraemaeker.
Old 14-08-2006, 23:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Voilà, zoals gevraagd, Mark, is dit mijn (en enige) reactie op de post van Michel Deraemaeker.
Dank u. Reactie van Bluelite is reeds richting trashcan. Zie de mail met een kopie van het bericht daarvan

Nogmaals Kizz-me, Vervisch en andere relevante namen graag in deze thread. Bluelite, Baert zijn verboden woorden in deze thread
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 14-08-2006, 23:54
bluelite's Avatar
De Paddock Regular

En nu wat Vervisch betreft. Ik heb het al in een mail naar Peter gezegd en ik zal het hier dan ook nog eens uitgebreid doen.

Om te beginnen werd er op diverse sites (waaronder die van Peter Baert) en op heel wat fora gesproken over hoe Kizz-Me Loix en Duval in 't zak heeft gezet door niet te betalen, of te laat te betalen. Daarbij wordt Frédéric Vervisch vergeten. Zoals Frédéric in het persbericht schreef (dat ik heb opgestuurd naar de media) werd er nogal vaak gezegd dat Kizz-Me Frédéric niet meer wilde sponsors omdat de resultaten tegenvielen. In dit is in geen enkel geval zo geweest. Kizz-Me heeft het afgesproken bedrag niet betaald en GD Racing bleef niet bij de pakken zitten.

Frédéric en zijn entourage hebben bewust nooit iets gezegd over het voorval, omdat Frédéric herhaaldelijk als "veldvulling" werd afgestempeld (ook op dit forum) en in sommige gevallen zelfs belachelijk gemaakt werd. In zo'n geval kan je als piloot niet verwachten dat ze je gaan geloven en dus komt je ook niet met zo'n verhaal op de proppen. De mensen geloven immers de onzin die ze zelf schrijven en het is nu eenmaal makkelijker om een piloot af te breken, dan een piloot te steunen. Als een piloot goed presteert, dan is iedereen er als de kippen bij om vol lof over die piloot te spreken. In dit geval behaalde Vervisch geen podiumplaatsen of punten in de WSR, dus is hij volgens velen een slecht piloot.

Frédéric kon nu enigzins van de heisa rond Kizz-Me profiteren (ja, profiteren!) om EINDELIJK met zijn verhaal te komen. Nu zijn er immers meer mensen die het zullen geloven. Want is Duval een slecht piloot? Is Loix slecht? Neen. Kizz-Me betaalt niet! Frédéric wil net al zoveel andere piloten goed presteren en dat lukt hem ook nog. Maar wetende dat hij in Vlaanderen niet eens gesteund wordt, is dat geen makkelijke klus. De stempel "veldvuller" is niet dat waar Frédéric naartoe werkt. Frédéric vraagt niet dat jullie allemaal compassie hebben met hem, maar laat het afbreken op zijn minst achterwege. En niet enkel bij Frédéric. Bij alle piloten überhaupt.
Old 15-08-2006, 00:28
De Paddock Regular

Maakt allemaal niet uit.
700.000 euro laten openstaan bij iemand die je niet kent???
Wie is er dan de dommerik?
Het minste wat je als team of als piloot kan doen is voorfactureren of weten met wie je zaken doet.

Namen van grote contracten die op de fles gingen:

Van de Ven in Olen
Zillion
Hans Verkerk Keukens
Xeikon
Directo

Nog 10 of gaan we stoppen mee in de pot te roeren.
Potje Kizz Me stinkt - afsluiten die handel of de autosport haalt weer de kranten en TV op de minst positieve manier. Het gerecht zal zijn werk wel doen.
Old 15-08-2006, 11:40
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Maakt allemaal niet uit.
700.000 euro laten openstaan bij iemand die je niet kent???
Wie is er dan de dommerik?
Het minste wat je als team of als piloot kan doen is voorfactureren of weten met wie je zaken doet.

Namen van grote contracten die op de fles gingen:

Van de Ven in Olen
Zillion
Hans Verkerk Keukens
Xeikon
Directo

Nog 10 of gaan we stoppen mee in de pot te roeren.
Potje Kizz Me stinkt - afsluiten die handel of de autosport haalt weer de kranten en TV op de minst positieve manier. Het gerecht zal zijn werk wel doen.

Dries, jij kent blijkbaar de betalingsmodaliteiten van Kizz-Me aan Kronos en First Motorsport (van Willy Collignon, om alle mogelijke verwarring met andere teams te vermijden, ik zal er de naam van die andere teameigenaar niet bij vermelden om te vermijden dat dat team gelinkt wordt aan dit verhaal ...).

Ik heb begrepen dat de eerste schijf is betaald en dat de termijn voor het betalen van de tweede schijf recent is verstreken. Vandaar de reactie van de teams. Dus pas nu omdat Kizz-Me pas recent in gebreke is gebleken. Dus pas nu, ondanks alle geruchten.

Die gedupeerde teams of rijders dan brandmerken als naïevelingen, lijkt me dan ook overdreven. Of even naïef dan als mensen die een groots project aankondigen, waarvan zowat iedereen weet dat er niks van zal komen.

Old 15-08-2006, 16:12
bluelite's Avatar
De Paddock Regular

En wat met Yonny Weeden?
Old 15-08-2006, 17:30
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Dries, jij kent blijkbaar de betalingsmodaliteiten van Kizz-Me aan Kronos en First Motorsport (van Willy Collignon, om alle mogelijke verwarring met andere teams te vermijden, ik zal er de naam van die andere teameigenaar niet bij vermelden om te vermijden dat dat team gelinkt wordt aan dit verhaal ...).

Ik heb begrepen dat de eerste schijf is betaald en dat de termijn voor het betalen van de tweede schijf recent is verstreken. Vandaar de reactie van de teams. Dus pas nu omdat Kizz-Me pas recent in gebreke is gebleken. Dus pas nu, ondanks alle geruchten.

Die gedupeerde teams of rijders dan brandmerken als naïevelingen, lijkt me dan ook overdreven. Of even naïef dan als mensen die een groots project aankondigen, waarvan zowat iedereen weet dat er niks van zal komen.

Dit is op jouw site te lezen Peter:

In het begin van het seizoen kwam Kizz-Me met een eerste schijf over de brug, maar daarbij is het gebleven. Bij First staat er naar verluidt nog zowat 700.000 euro open. Bij Kronos willen ze geen cijfers kwijt.

Ik stelde me dus enkel de vraag: Wie laat er nu 700.000 open staan, en dan spreken we nog niet over de openstaande rekeningen bij Kronos. Als je een onbekende firma voor zulke bedragen laat openstaan, dan ben je 200% naiëf, ongeacht wie je bent of hoe je heet.

Ja Peter, grote projecten vallen of staan mede door toedoen van de pers. Als je niet de nodige aandacht krijgt (dewelke we niet zagen op Pitstop.tv) wordt de kans op slagen een pak minder. Ik ben gestrand op 70.000 euro, 70% van het totaal te vinden budget, niet slecht op 14 dagen. Tijdens de Belcarrace in Duitsland vroeg Jo Jamers om mee te rijden tijdens 24H Spa. In het naar huis rijden aan sponsors gevraagd om budget over te zetten van het Corvette project naar 24H Spa en 24H Zolder met een andere wagen. Alles in kannen en kruiken tijdens de terugweg vanuit Duitsland.

Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.
Gefrustreerd, jaloers, ik weet het niet, maar het ruikt er op zijn minst naar.
Ik was gewoon blij mijn jongensdroom in vervulling te zien gaan, 1 van de ongeveer 160 piloten zijn tijdens zo een race geeft op zich al een fantastisch gevoel.

Het feit dat je de bal weer persoonlijk terugspeelde zegt weer veel.

En nu mooi aan Mark vragen of je mag antwoorden hé.

Last edited by Chauffeur; 15-08-2006 at 17:45.
Old 15-08-2006, 18:37
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Dit is op jouw site te lezen Peter:

In het begin van het seizoen kwam Kizz-Me met een eerste schijf over de brug, maar daarbij is het gebleven. Bij First staat er naar verluidt nog zowat 700.000 euro open. Bij Kronos willen ze geen cijfers kwijt.

Ik stelde me dus enkel de vraag: Wie laat er nu 700.000 open staan, en dan spreken we nog niet over de openstaande rekeningen bij Kronos. Als je een onbekende firma voor zulke bedragen laat openstaan, dan ben je 200% naiëf, ongeacht wie je bent of hoe je heet.

Ja Peter, grote projecten vallen of staan mede door toedoen van de pers. Als je niet de nodige aandacht krijgt (dewelke we niet zagen op Pitstop.tv) wordt de kans op slagen een pak minder. Ik ben gestrand op 70.000 euro, 70% van het totaal te vinden budget, niet slecht op 14 dagen. Tijdens de Belcarrace in Duitsland vroeg Jo Jamers om mee te rijden tijdens 24H Spa. In het naar huis rijden aan sponsors gevraagd om budget over te zetten van het Corvette project naar 24H Spa en 24H Zolder met een andere wagen. Alles in kannen en kruiken tijdens de terugweg vanuit Duitsland.

Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.
Gefrustreerd, jaloers, ik weet het niet, maar het ruikt er op zijn minst naar.
Ik was gewoon blij mijn jongensdroom in vervulling te zien gaan, 1 van de ongeveer 160 piloten zijn tijdens zo een race geeft op zich al een fantastisch gevoel.

Het feit dat je de bal weer persoonlijk terugspeelde zegt weer veel.

En nu mooi aan Mark vragen of je mag antwoorden hé.
Ach ja Dries, je voelde je aangesproken? Vreemd, ik heb nochtans geen namen genoemd hoor.

Ik zit een jaar of 20 in het vak en ik zie in 99,99999% van de gevallen de volgende procedure: er wordt een initiatief opgestart, er wordt achter de schermen aan gewerkt, bij vragen wordt er geantwoord "geen commentaar, we weten van niks", volhouden achter de schermen en als het project op punt staat en alle contracten ondertekend zijn, dan komt men ermee naar buiten.

De naïeviteit van Kronos, Duval, First Motorsport (van Willy Collignon) ...
Bij mijn facturatie werk ik met een vervaldag van 30 dagen. Als ik na 30 dagen mijn centen niet heb, dan stuur ik een eerste herinnering. Als het nodig is, volgt een tweede herinnering. En zijn ze hardleers, dan worden ze in gebreke gesteld. Laten we zeggen dat er na die vervaldag nog ongeveer anderhalve tot 2 maanden over gaat vooraleer je echt iemand in gebreke stelt en er een advocaat op afstuurt.

Jij kent blijkbaar wel de betalingsmodaliteiten tussen Kizz-Me, Kronos en First? Er is een eerste schijf voldaan, dus niks aan de hand. Dan moet de tweede schijf komen. Maar noch jij, noch ik weten hoeveel de tweede schijf bedroeg en wanneer die moest voldaan worden. Na het verlopen van de vervaldag, het versturen van de aanmaningen en de ingebrekestelling is nu gebleken dat er hoogstwaarschijnlijk geen centen meer zullen komen.

Dan val je mij weer aan over mijn programma. En andermaal weet je niet hoe de vork aan de steel zit. En op basis van dat verkeerde uitgangspunt ga je dan weer liggen huilen dat ik met mijn programma van kwaaie wil ben en bewust geen projecten wil steunen.

Je hebt er eerst en vooral geen flauw benul van dat ik vanwege RACE het verbod heb gekregen om zelf met een cameraploeg tijdens de 24 Uren van Francorchamps te werken. RACE heeft voor deze 24 Uren een wat merkwaardige TV-koers gevaren en ervoor gezorgd dat de 24 Uren op geen enkele Vlaamse zender live te zien waren. Op mijn vraag om dan met een eigen ploeg te komen kreeg ik een njet. Ik moest beelden kopen bij RTL. Hallo, RACE? Beelden kopen bij RTL?

Voor de montage in Pitstop.TV heb ik de beelden gebruikt volgens de lopende deal met FIA GT. Zijnde de beelden van Greenlight Television, waar zelfs met moeite wat materiaal van GLPK Carsport inzat. Ik heb de verantwoordelijken van GLPK Carsport er al eerder op gewezen dat ze altijd al een beetje stiefmoederlijk zijn behandeld.

Heb ik je gehoord over de live uitzendingen van de 24 Uren van Francorchamps en de 24 Uren van Zolder van de afgelopen 5 à 6 jaar, waarin we telkens met eigen mensen in de pits Jan en Klein Pierke op het scherm hebben gebracht? Was dat ook bewust de boel boycotten? Hoe durf je met dergelijke, ongefundeerde kritiek op dit forum komen? Hoe durf je de inspanningen van al die mensen de grond inboren, omdat het even niet in jouw kraam past? Ga ik je horen als we eind van de maand opnieuw een uur of 4 live gaan uitzenden van de 24 Uren van Zolder? Met 2 pitreporters, waarbij we zoveel mogelijk rijders/teams aan bod willen laten komen? Of gaan we daarna weer gezeik moeten aanhoren van een paar teams, die spijtig genoeg niet op de buis zijn geweest? Zal dat weer de stank voor dank zijn?

Jij kent mijn probleem? Hoezo? Jij weet niks van mij. Jij ziet enkel wat dingen op TV en je neemt dan meestal verkeerde conclusies. Dit mag je wel weten. Zonder Accent was er van Pitstop.TV allang geen sprake meer. Zonder het enthousiasme van Philip Cracco had je het moeten doen met een paar minuten Belcar op een Franstalige post. Ik moet zelf dagdagelijks vechten om mijn TV-programma in stand te houden en dan zou ik voor Jan en Alleman in de bres moeten springen omdat ze een project hebben? Moet ik de Belgische autosport redden? Dan doe je mij toch wel zeer veel eer aan. Om de Belgische autosport te redden, moet je in Brussel zijn, niet bij Pitstop.TV.

En laat al die vele Belgische bedrijven maar opdraven die hun centen stoppen in autosport. Noem al die bedrijven maar op ... Ik heb het dus over bedrijven zoals Sarah Lee die autosport echt als marketing-tool gebruiken. Over die heb ik het, niet over ruil- en businessdeals. Wel over bedrijven die aan echte sportsponsoring doen.

Op naar het volgende project!

Last edited by Peter Baert; 15-08-2006 at 18:47.
Old 15-08-2006, 21:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Frédéric en zijn entourage hebben bewust nooit iets gezegd over het voorval, omdat Frédéric herhaaldelijk als "veldvulling" werd afgestempeld (ook op dit forum) en in sommige gevallen zelfs belachelijk gemaakt werd. In zo'n geval kan je als piloot niet verwachten dat ze je gaan geloven en dus komt je ook niet met zo'n verhaal op de proppen. De mensen geloven immers de onzin die ze zelf schrijven en het is nu eenmaal makkelijker om een piloot af te breken, dan een piloot te steunen. Als een piloot goed presteert, dan is iedereen er als de kippen bij om vol lof over die piloot te spreken. In dit geval behaalde Vervisch geen podiumplaatsen of punten in de WSR, dus is hij volgens velen een slecht piloot.

De stempel "veldvuller" is niet dat waar Frédéric naartoe werkt. Frédéric vraagt niet dat jullie allemaal compassie hebben met hem, maar laat het afbreken op zijn minst achterwege. En niet enkel bij Frédéric. Bij alle piloten überhaupt.
Sorry dat ik het zeg, maar Vervisch is toch gewoon veldvulling. Of snap ik het opeens niet meer? Daarmee zeg ik nog niet dat het een slechte piloot is. Kijk gewoon naar de resultaten, hij zit altijd in de verkeerde helft van het veld.

Ook dit jaar in het NEC FRenault 2000. Prachtige 10de plek in het klassement of toch niet? Hij staat, op Gwendolyn Hertzberger, het laagste van de coureurs die aan alle wedstrijden hebben deelgenomen. Er zijn coureurs die met minder wedstrijden meer punten pakken

Feiten en geen gelul http://www.renault-sport.de/index.php?id=253

Coureurs buiten de top vijf van een junior-kampioenschap die een volledig seizoen rijden missen de "cut" om het zo maar eens te zeggen. Let wel, ik spreek dan wel over kwalitatief goede kampioenschappen. Zelfs ik kan in de top 5 eindigen van het Turks F3 kampioenschap
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules