![]() |
Puur uit curieuzeteit : wie zou er wel € 50 over hebben om yaris nr 7 te kopen?
En dit is dus werkelijk puur hypothetisch, maar dan krijgen we toch eens een gedacht eh?
Voor alle duidelijkheid : we verwijzen dus naar deze thread eh... |
Voted yes .... Ik vind die yaris'kes best machtig ....en 50€/man daar vallen we niet over ....
Ik zie het praktisch wel niet goed komen hoe je met zoiets gaat racen .... 200 eigenaars :s |
Ik ook yes. En over de praktische regelingen kunnen we het nog wel hebben als er werkelijk een fenomenaal aantal mensen "ja" zegt eh ;)
|
Gaan we E-bay concurrentie aandoen??
Waar een forum al nie goed voor is |
Ik heb ook ja gestemd. 50 euro is nu geen superbedrag.
|
Ik heb nee gestemd. Ik voorspel dat er na een tijd toch gedonder van komt met die 200 eigenaars.
|
Quote:
|
€50? Dat zou ik wel zien zitten.
|
Quote:
|
Als er heel duidelijk afspraken worden gemaakt en op papier gezet en vervolgens ondertekend worden door iedereen die er geld wil insteken, dan zie ik dit zeker wel zitten.
En als we dan enkele sponsors kunnen vinden, dan kan het misschien iets goedkoper worden. |
Even die thread grondig doorgelezen, en wat willen met de €5 bereiken? Enkel aankoop, inschrijving, ...?
|
Quote:
En de details : later. Dit is slechts informatief ... |
Quote:
|
We hebben al € 550, genoeg als voorschot zie :D :D :D
|
Ik heb toch een paar vragen:
Wie van de 200 eigenaars mag rijden (nog 4 weekends dit jaar) of is het om te spelen in Zolder op donderdag? Als je de auto koopt heb je nog verzekering, inschrijving, transport, benzine, banden, een werkplaats en technici nodig. Waarom huur je dan geen? Alles hierboven inbegrepen voor de rest van het seizoen zal ongeveer op 10000€ komen. Wie neemt de leiding en is bereid er zijn tijd in te steken? Het lijkt een leuk idee, maar niet echt realistisch. |
Quote:
|
Sennake,
Dit is wat ik normaal betaal voor een wedstrijdje karten (tenminste die van een uur bij FKI - de Bokkenrijders zijn de helft goedkoper, maar da's ook maar half zo lang). Lijkt me dus geen probleem als investeringske. Alleen, mijn grote vraag - wat zijt ge nu in hemelsnaam van plan??? Ben wreed curieus. |
Wat een post al niet teweeg kan brengen hé mannen.
Is echt een voorzet naar ALLE leden van depaddock. Doe er iets mee !!! Laat jullei droom ook uitkomen, steek de koppen bij elkaar. Van mij ook alvast 50 euro. + 200 euro sponsoring. |
Quote:
|
Zijn we nu echt gek aan het worden of wa?
Eerst die toetsaanslagen ,nu autokes verhure? Wanneer gaan we Francorchamps uitkopen :) |
bwa plannen kan nooit kwaad ......
Ik zie het nog niet direct gebeuren ..... maar kom .... dromen mag .... Als het er dan ooit toch eens van komt ....des te mooier airco |
Re: Puur uit curieuzeteit : wie zou er wel € 50 over hebben om yaris nr 7 te kopen?
Ik ga mezelf hier nog moeten quoten zie :
Quote:
|
Nee Sennake, ik geloof je wel...
Maar echt, ik ga plat van de verbazing als ik zie hoe op dit wordt gereageerd. OK, dit is mss out of the question. Maar dat toont aan dat via DePaddock de meest gekke dingen mss ooit realiteit kunnen worden... |
Quote:
|
Ik heb ni veel geld, voor depaddock gaan ik doort vuur hé.
Daar gaan mijn ZUURverdiende centjes dan naartoe... Ik eis wel 1x door de paddock van zolder te rijden é :) |
Ik vind niet dat het aan ons is om een van onze mede-forummers te lanceren in de autosport. Je ziet zo dat sommige mensen in deze topic zich al zelf achter het stuur zien. Ik vind dat diegene die zouden rijden dan toch een pak meer zouden moeten neerleggen en bijvoorbeeld de rest elk 25 euro... Ik zou het sneu vinden dat sommige voor 50 euro een koers kunnen rijden en andere langs de kant mogen staan tandenknarsen... Het is niet dat ik het iemand niet gun maar ik betaal dan liever 125 euro om eens met dat Yariske te bollen dan 50 euro te betalen om langs de kant te staan...
|
Ik heb ja gestemd...kzou da zeker er voor over hebben
Greetzzz |
Misschien verloten onder de "eigenaars" wie de races mag rijden?
Greetzzz |
Ik zou willen bijleggen om bij agalev 10 extra decibels te kopen voor de touringcup wedstrijden
|
Ik doe ook mee en kan misschien iets voorstellen zodat iedereen kan rijden :
Namelijk zou ik het circuit gratis ter beschikking kunnen stellen op mijn ERAN RACING dagen, de dagen waarop mensen zonder racevergunning op het circuit rijden. Dan vallen de onkosten van inschrijving en circuithuur helemaal weg. En zo zouden we een hoop mensen meerdere rondjes kunnen laten rijden. Eenmaal iedereen aan de beurt geweest kan er vanalles gebeuren met de wagen... |
En als we genoeg geld bijeen krijgen, kopen we meteen de ganse Yaris-Cup! :D
|
Quote:
Een echte Yaris in de club hebben waarop IEDER (meebetalend) lid kan mee rijden. Als DAT niks is! Maar we zijn er nog lang niet natuurlijk... |
Voor alle duidelijkheid Bart, geen races hé, enkel voor de fun tijdens trainingen of de heel mooie geste van A.J.
Thanks. Wie gaat er op zoek naar een sponsor voor de benzine ? Laat ons bv. Q8 nemen. Loop alle stations plat en vraag een bon van 25 euro. Is niet echt moeilijk. Als je zo een bon hebt, is je benzine reeds betaalt voor de training. |
Quote:
Maar ik zie het gemeenschappelijk bezit eerder iets zoals Andy voorstelt, een gelegenheid om alle enthousiaste mede-eigenaars de kans te gunnen om eens op een vrije trainingsdag te rijden op Zolder... |
Voila, thats the spirit :)
Megane Piet Konijn Kelly Geef er ook eens een lap op hé. K'zie de persmannen van Zolder al schrijven : groepken ( 200 man ) autosportliefhebbers kopen zelf racewagen " Ben er zelfs zeker van dat je een kleine sponsor kan vinden voor zoiets. Ook leuk om beurzen mee af te schuimen, braderijen, enz.. Je hebt hem immers niet nodig om klaar te maken voor de race + is in het weekend vrij. Via WS Lettering moeten we ook wel iets kunnen regelen. |
mits duidelijke afspraken, let's do it !!!!!!
|
23 x € 50 = € 1150, met de € 200 sponsoring van Driesco zitten we al aan € 1350. Da's al niet slecht voor 1 dag bezig te zijn :)
We blijven dromen jongens... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:15. |