View Single Post
Old 26-10-2004, 15:18
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Hey "teamleden" !
Ik ben idd wie je denkt; dus thanks mannen voor de commentaren ... leuk om te lezen !
De start was wel bijzonder spannend; als een bleu'ke tussen al da Fun Cup geweld, da was wel de moeite. Heb wel voorzichtig gereden, want wou absoluut de auto in optima forma doorgeven aan de andere piloten. Dus, objectief volbracht en toch een schitterende, onvergetelijke ervaring gehad! Een eerste keer aan een echte race deelnemen is en blijft onvergetelijk bangelijk, nie ?
Jullie bezig zien op het circuit was ook de moeite, mooie en faire race en de n°49 is er toch in geslaagd als eerste van de 3 Uniroyal Kevers aan de finish te komen. Speesman's Kever volgde echter nie zo ver af. Hoewel we niet te vergelijken waren met de "pro's" , vind ik dat we het er allemaal samen toch heel goed van af gebracht hebben ! Dus , zowel aan Uniroyal als aan de mede-piloten een welgemeende 'dankjewel' voor het schitterende week-end !
Kelle, succes bij je eventuele deelname aan de 10h! 'k Kom sowieso kijken/supporteren. Als ze nog piloten zoeken, geef dan maar mijn coördinaten door !
Greetz en hopelijk tot binnenkort nog es !