De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-10-2004, 11:31
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by speesman

Er wordt trouwens best wel snel doorgereden in zo'n race, sommige auto's kwamen heel snel dichterbij (precies of ik stil stond)
vroeger was fun cup endurance racen
nu is het gewoon endurance sprinten!
Old 25-10-2004, 17:13
Kelle's Avatar
Kelle Kelle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by speesman
Als ik denk wie ge zijt (maar ben eigenlijk wel vrij zeker), dan hebt ge heel goed gereden.

Ik vond het een schitterende ervaring om zo een race van de funcup mee te rijden. Ook al behoorde ik tot de traagste op het circuit, toch heb ik me schitterend geamuseerd. Ben misschien een beetje te voorzichtig geweest bij momenten, maar heb de auto heel gehouden en dat is toch het belangrijkste (zo heeft iedereen van ons team kunnen rijden) Er wordt trouwens best wel snel doorgereden in zo'n race, sommige auto's kwamen heel snel dichterbij (precies of ik stilstond).

Het was echt bangelijk!!!!!!!!! Deze dag ga ik niet snel vergeten
De Scalle heeft idd perfect de start en de eerste stint gereden, zodat ik een ongeschonden auto kreeg voor de tweede stint. Proficat trouwens nog aan alle Dag-Allemaalers en P-magaziners. Beide auto's gaaf terug aan de aankomst (laten we de spoiler op de 22 ff vergeten

Spees ik vond het echt een compliment dat je, toen Bouvy de eerste maal passeerde, je even dacht dat ik het was
Mede daarmee waarschijnlijk liet je de deur bij de chicane toen ik echt kwam afgesloft wagewijd open staan.

Blijkbaar heeft rijden toch zijn resultaten , kreeg net telefoontje om de Race Promotion Night mee te rijden. Enkel het budget hé, zou Ludo geen budget meer over hebben aangezien we niets kapot gereden hebben op de 49 ??
Reply With Quote
Old 25-10-2004, 17:46
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally posted by Kelle
De Scalle heeft idd perfect de start en de eerste stint gereden, zodat ik een ongeschonden auto kreeg voor de tweede stint. Proficat trouwens nog aan alle Dag-Allemaalers en P-magaziners. Beide auto's gaaf terug aan de aankomst (laten we de spoiler op de 22 ff vergeten

Spees ik vond het echt een compliment dat je, toen Bouvy de eerste maal passeerde, je even dacht dat ik het was
Mede daarmee waarschijnlijk liet je de deur bij de chicane toen ik echt kwam afgesloft wagewijd open staan.

Blijkbaar heeft rijden toch zijn resultaten , kreeg net telefoontje om de Race Promotion Night mee te rijden. Enkel het budget hé, zou Ludo geen budget meer over hebben aangezien we niets kapot gereden hebben op de 49 ??
Ge kunt hem eens opbellen, ge hebt nu toch zijn telefoonnummer Als er nog veel geld over is, moogt ge me het altijd laten weten
Reply With Quote
Old 26-10-2004, 15:18
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Hey "teamleden" !
Ik ben idd wie je denkt; dus thanks mannen voor de commentaren ... leuk om te lezen !
De start was wel bijzonder spannend; als een bleu'ke tussen al da Fun Cup geweld, da was wel de moeite. Heb wel voorzichtig gereden, want wou absoluut de auto in optima forma doorgeven aan de andere piloten. Dus, objectief volbracht en toch een schitterende, onvergetelijke ervaring gehad! Een eerste keer aan een echte race deelnemen is en blijft onvergetelijk bangelijk, nie ?
Jullie bezig zien op het circuit was ook de moeite, mooie en faire race en de n°49 is er toch in geslaagd als eerste van de 3 Uniroyal Kevers aan de finish te komen. Speesman's Kever volgde echter nie zo ver af. Hoewel we niet te vergelijken waren met de "pro's" , vind ik dat we het er allemaal samen toch heel goed van af gebracht hebben ! Dus , zowel aan Uniroyal als aan de mede-piloten een welgemeende 'dankjewel' voor het schitterende week-end !
Kelle, succes bij je eventuele deelname aan de 10h! 'k Kom sowieso kijken/supporteren. Als ze nog piloten zoeken, geef dan maar mijn coördinaten door !
Greetz en hopelijk tot binnenkort nog es !
Old 27-10-2004, 17:52
Johan Lambregs's Avatar
Johan Lambregs Johan Lambregs is offline
De Paddock Rookie

Hallo Iedereen,

Ik vond dit weekend in zolder ook geweldig. Zo geweldig dat ik een beetje was gaan surfen om wat meer info op te doen om verder te gaan in de autosport. Lees ik hier nog over "mijn eigen race" als ik terug denk aan die kuipstoel dan beginnen al weer te zweven, zo geweldig vond ik het. Ik wil ook nog iedereen proficiat wensen want we hebben dat daar allemaal goed gedaan in zolder hopenlijk was het niet de eerste en laatste keer.

Groetjes JOHAN
Reply With Quote
Old 04-11-2004, 21:59
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Ik heb een paar foto's van jullie "Uniroyal VW Fun Cup" debuut samengezet:

het volledige album kan je hier terugvinden

Last edited by Bart; 04-11-2004 at 22:06.
Reply With Quote
Old 04-11-2004, 23:01
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Bedankt Bart, het zijn mooie foto's!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
Old 05-11-2004, 00:46
roovers-racing's Avatar
roovers-racing roovers-racing is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Nog eens bedankt voor de mooie foto's.
Kan ze als aandenken bewaren van men eerste wedstrijd ooit in de autosport.
Bedankt !!!
Old 05-11-2004, 11:05
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Bart, you make my day !
Super foto's ... thanks a lot !
Old 05-11-2004, 18:13
Johan Lambregs's Avatar
De Paddock Rookie

Hallo Bart, merci voor de fotokes ze zijn echt geweldig

groetjes JOHAN
Reply With Quote
Old 26-11-2004, 20:40
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Bij wmteam.de hebben ze een online Fun Cup simulatiespelletje ontwikkeld... heel véééél oefenen want de eerste prijs is een deelname aan een echte Uniroyal Fun Cup-wedstrijd.

meer info + het spelletje kan je vinden op uniroyal-funcup.be

Trouwens... als Continental Duitsland er geld tegenaan gooit om zoiets te ontwikkelen, zal volgend jaar misschien het Duits Fun Cup kampioenschap dan toch van start gaan??
Reply With Quote
Old 26-11-2004, 22:04
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
en mooi Nederlands dat het spel is. "Hed speel starten"

Reply With Quote
Old 28-11-2004, 21:25
Johan Lambregs's Avatar
De Paddock Rookie

tof spel maar die toptijden zijn moelijk te halen mijn beste tijd is 1 36 330 voorlopig

groetjes johan
Reply With Quote
Old 12-03-2006, 14:54
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Quote:
Uniroyal en Sport/Voetbal Magazine bieden u dit seizoen de kans uw jeugddroom uit te laten komen: op een echt racecircuit achter het stuur van een competitieve wagen plaatsnemen. Voor 6 races van de Funcup-tour vaardigen wij een team van telkens 5 piloten af.
meer info via http://www.sport.be/sportmagazine/nl/funcup/
Reply With Quote
Old 09-04-2006, 21:39
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bart
Ik doe al 4 jaar mee met alles wat ik vind van zo'n wedstrijden,ben zelfs nog nooit uitgeloot geweest om te gaan karten..
Maar als ik zie wie wel allemaal kan meedoen, blijkbaar nu plots enkele die veel rijden bij 4everkarting,dan weet ik genoeg,vriendjespolitiek in zijn zuiverste vorm.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules