View Single Post
Old 27-11-2004, 19:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Vandaag in Express ook weer een leuk stukje anti-rally propaganda gezien. Omdat ze zoveel jaar bestaan doen ze een terugblik op gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Deze keer was het 2002. toen was er dat dodelijk ongeluk in de rally van de middenkust. Op zich niks op tegen (alhoewel is dat ongeval zo een belangrijke gebeurtenis in dat jaar? ) Maar als ze Debby Pfaff als rally experte laten opdraven dan gaat mijn hart al sneller slaan van angst om wat komen gaat. Debby is een experte want ze is dit jaar door peugeot uitgenodigt naar de acropolis rally. Tot zover valt het nog mee. Als verdediging van de Rally voert ze aan dat alles snel moet gaan en dat Duval ooit is een hert had aangereden. Duval wou stoppen maar zijn co wou niet want dat zou teveel tijd kosten. Snapt u de relevantie? Awel ik ook niet. De enige die wat zinnigs te zeggen had was Guy Colsoul. Maar met zijn stelling om provinciale rallies af te schaffen omdat die minder goed georganiseerd zouden zijn dan de grote nationale evenementen ben ik het ook totaal niet eens. Hou nu aub is op met al die stemmingmakerij. Ik schrijf ook niet over al de lieven die Ann van Elsen al heeft gehad omdat ik er niets van weet. Ik stel voor dat Express dan ooks topt met het afbreken van sporten waar zij niks van begrijpen.

Reply With Quote