Even opletten heren: Brainstormmiddag is niet NU zaterdag maar wel zondag 5 maart van 14.00 tot 17.00.
Iedereen noteert zijn punten, en in de loop van de volgende week zullen we de "te bespreken" punten hier kenbaar maken.
Een vzw is een must, heb hier nog eentje staan met mooie papieren (BRI) omdat je dan als organisatie de BTW kan recupereren die je anders verliest.
Veiligheid - Heel belangrijk maar niet tot het absurde
Illegaal - wat is illegaal, dat zullen we duidelijk maken den 5de
Circuits zullen bekeken worden adhv financieel haalbare
Samenwerking met Eran zal besproken worden.
Samenwerking met Terlaemen Auto Club? Valt te bekijken al ben ik hier geen voorstander van. Zolder, al lang zelf iets organiseren, geen centen, dat werkt als een rode lap. Met hoe meer mensen je rekening moet houden, des te moeilijker iets te sturen valt.
Verantwoordelijkheid moet je niet delen, die neem je als club, alleen of niet. Als het misloopt hoef je dan ook elkaar niet met de vinger te wijzen maar hoef je enkel naar jezelf te kijken.
Werken met een open boekhouding is de enige manier waarop ik ( als ik al te zeggen ga hebben) zou willen werken. Transparant voor iedereen zodat iedereen ziet wat de inkomsten en uitgaven zijn. Geen gezever, geen zakkenvullerij. Uit de fouten die de anderen maken moet je als club je lessen trekken en niet dezelfde fouten maken.
Reclame maken is belangrijk - er geld aan uitgeven hoeft niet. Als er 1 ding is waar ik me al jaren aan erger is het nu net de communicatie tussen de organisator en de piloten die perfect moet zijn, op alle gebied
Prijzen voor deelname leg je niet vast op voorhand, die bepaal je naar rato van je kosten.
Het technische is iets voor Andy en Lemans, die hebben daar dan wer meer ervaring in.
Veiligheid en publiek is iets voor de mensen die daar ervaring in hebben. Mark, Pompierken, Huudo (marketing), Yves
|