View Single Post
Old 08-10-2006, 19:11
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

finish,je moet wel het een en ander relativeren.
De omstandigheden zijn ook heel anders dan toen.
Nu zijn er veel meer races op een seizoen dan vroeger.
De punten telling is ook veranderd en bovendien heeft schumacher zo goed als altijd een superieure auto gehad waar de concurentie een stuk te kort kwam.
Zoals de poles heeft schumacher toch langer over moeten doen dan senna heeft gedaan.Dus is senna statistisch gezien nog de betere poles-gp's.
Wat betreft records lig ik niet wakker van.Zo kan een rijder tot zijn 100 jaren door blijven gaan voor zijn records.senna heeft immers zijn carrieré niet afgemaakt.
Het is wat schumacher is dat ik er niet van moet weten.
Op momenten dat ik toch respect krijg voor hem bewijst hij weer het tegendeel.Dat hij de meest onsportieve rijder is dat ik ooit geweten heb.
En blijkbaar zijn er heel wat mensen die deze mening delen.
Senna is voor mij nog steeds de beste rijder dat ik ooit geweten heb.
Senna heeft naar mijn mening meer laten zien dan andere rijders.

En wat alonso laat zien dit jaar is dat hij de betere is van schumacher.
Nu heeft hij 10 punten voorsprong op schumacher met alonso 2x uitgevallen (ook nog hongarije waar hij 10 punten kwijt was door die wielmoer) en monza met de motor.Schumacher 1x door motor.
Maakt dat Alonso 20 punten voor had kunnen staan en de tittel al beslist kunnen zijn.En vorig jaar ook oppermachtig raikkonen en schumacher verslagen.
Alonso rede iedere wedstrijd aanvallend en berekend!
Turkije was ook zo'n moment dat alonso optimaal presteerde voor de tittel en schumacher punten liet liggen.
Schumacher heeft dit jaar veel fouten gemaakt.
Dus alonso meer dan verdiend .
Reply With Quote