Quote:
Originally Posted by joost
Hier spelen de anonieme auteurs graag de man en niet de bal. Het probleem met Mark Reijnders is dat hij geen gefundeerde kritiek kan geven (de beste stuurlui...) en hij zelf geen fouten kan toegeven (hij was hier fout, zoals ettelijke keren in het verleden en kan dat niet toegeven want dan leidt hij gezichtsverlies hè - wie zonder zonde is, werpe ...). Diegene die slecht tegen kritiek kan, is de heer Reijnders Mark...
|
Joost,
Je mag veel roepen over me maar je moet geen onwaarheden verkondigen over mijn persoon. Fouten toegeven? Als ik aantoonbaar fout zit zal ik het toegeven. Je kunt genoeg voorbeelden daarvan vinden op dit forum. O.a. hier http://forum.depaddock.eu/showthread...444#post192444
Mocht je in de toekomst onwaarheden verkondigen over mij en/of andere zaken waarbij ik betrokken ben, dan ik zal ik gepaste maatregelen nemen.
Die wind zaait, zal storm oogsten.
Mark
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|