View Single Post
Old 28-01-2007, 16:30
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular

Dag Heren en Dames karters...

... was me dat een leuke wedstrijd, al zeg ik het zelf.

Ikzelf en zoals ik hoorde de rest ook, heb me fantastisch geamuseerd, en dat is nog altijd de hoofdzaak he.

Ik wil nog wat dingen kwijt over hetgeen hierboven gezegd is (het klopt allemaal hoor).

Betreft de marshalls, er lag er eentje te slapen (echt waar) op de banden en de andere 2 waren binnen koffie a.h. drinken. Na wat gegrommel van mij richting de karting, stonden ze weer alle drie paraat op de piste. Nadien was er geen probleem meer.

Betreft de "onaangepaste" rijstijl van sommige karters. Er waren enkele onervaren teams bij die zich natuurlijk niet zomaar gewonnen wilden geven en dat resulteerde soms in frustraties. Ik heb met de mensen gesproken over wat sportief wedstrijd karten is .
Langs de andere kant vind ik ook dat je als karter rekening moet houden met trageren en je aan moet passen aan de situatie, hoe slecht dat ook is
In ieder geval is dit een extra aandachtspuntje voor de breefing van de volgende wedstrijd.

Betreft de timing... ik heb vrijdag te horen gekregen dat er in de nacht van vrijdag op zaterdag een nieuw timing-systeem in werking zou gaan. Vandaar dat de vermoeide meneer van het computersysteem er ook de hele wedstrijd was. We hebben er wat last mee gehad bij de start van de qualif, maar dat was snel verholpen en we hebben enkele extra minuten qualif gekregen.
Ook de totale uitslagen worden ons nog toegestuurd omdat ze er niet onmiddelijk aankwamen, maar dat moet binnenkort in orde zijn.

Dan rest mij nog iedereen te bedanken om deel te nemen en de winnaars te feliciteren.

De eindstand volgt.

mvg,
Jo Smets
Reply With Quote