View Single Post
Old 09-07-2009, 23:02
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Quote: "Welke consument gaat nu nog een gloednieuwe auto kopen omdat die constructeur F1 WK is geworden? (ik heb het hier over de gemiddelde autobezitter wereldwijd )

Ik weet ook niet wat de motivatie is om met de F1 mee te doen. Porsche en Peugeot, toch 2 topmerken wat autosport in het algemeen betreft, zijn er niet bij en tot vorig jaar konden ze niet snel genoeg een verkoopsbon laten ondertekenen.

Toch denk ik, dat wanneer de FOTA alleen verder doet, zijn "goedkoop" motoren zullen leveren aan de kleine teams om alzo een voldoende groot veld te hebben.

Ik heb de indruk dat het een persoonlijk gevecht aan het worden is en dat de FOTA af wil van Max. Deze laatste heeft er, mijn indruk, wel alles aan gedaan om het zover te laten komen. De kleine lijkt mij slimmer; buiten enkele ongelooflijk domme uitspraken - "De beste leiders, welke Afghanistan zich kan wensen zijn de Taliban" " Max Mosley zou een opperbeste Engelse premier zijn";nou ja, Bernie wordt langzaam seniel, geloof ik - houdt hij zich gedeisd en wacht af om het winnende kamp te vervoegen.
De volgende ronde in de bokskamp komt er zo aan.
Reply With Quote