Whoohoo, World Champion baby, World Champion!!!
Het spreekt voor zich hoe blij ik gisteren was dat de titel binnen is, en hoe ik genoten heb van Jenson zijn prachtige - kampioen waardige - race.
Hier zijn we al 10 jaar trouw fan voor, deze titel smaakt zeer zoet, ik kan het u verzekeren

En ik ben ook heel blij te lezen, hoeveel mensen hem dan nu toch wel een terechte kampioen vinden, zelfs de pers
En waarom was het dit jaar een zwak F1 seizoen? Omdat de teams allemaal zo dicht bij elkaar zaten / er geen enkel team was dat er het hele seizoen met kop en schouders bovenuit stak?
Ik vond dat net heel boeiend, elke race was weer heel onvoorspelbaar.
We hadden in 't begin wel Brawn die ijzersterk waren, met de hete adem van Red Bull in hun nek. Maar hoe verder het seizoen vorderde, hoe meer teams aanspraak konden maken op podiumplaatsen. Zoiets kan ja toch alleen maar goedkeuren.
En hoe verder het seizoen vorderde, hoe meer schrik ik kreeg van vooral Vettel. Maar als ge zijn resultaten bekijkt, heeft hij toch zelf wel meerdere steken laten liggen in de races: raceincident met Kubica in Australië, in de regen in Maleisië gespind en opgegeven, in Monaco in de muur, te snel in pitlane in Singapore. Zonder deze fouten stond hij nu misschien wel gelijk met Jenson...
Maar Vettel is een heel groot piloot, hij heeft nog een hele mooie F1 toekomst, dat weet ik zeker.