View Single Post
Old 21-07-2002, 21:31
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Mja, maar als Schumacher door velen al als "beste piloot" gezien werd vooraleer hij 5 wereldtitels behaalde (en het aantal titels er dus niet toe deed blijkbaar), mag ik ook zeggen dat hij nog 5 titels meer mag halen, en toch niet de beste piloot aller tijden zal zijn. Ik vrees wel te moeten toegeven dat hij kampioen is "by default", bij gebrek aan concurrentie...
Niet zijn schuld natuurlijk, maar langs de andere kant krijgen zijn titels er minder glans door wegens minder bevochten...
En verder ga ik de discussie van "wie is nu eigenlijk de beste piloot" niet aan omdat we altijd op hetzelfde punt uitkomen, en daar zijn we het met zijn allen over akkoord : je kan geen piloten en tijdperken met elkaar vergelijken.
Tenlotte toch nog dit : volgens Schumacher zelf is de grootste aller tijden (als je dan toch per sé wil vergelijken) Juan-Manuel Fangio, zonder enige twijfel. Daar kan ik hem in volgen. Alhoewel volgens Fangio, de grootste aller tijden dan weer Senna was. Tja, we zullen het nooit weten schat ik

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote