De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-05-2006, 23:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De leukste race van het jaar op Zolder? Komt allen 17 mei naar Terlaemen!

Dit weekend de LMS in Spa, volgende week de Belcar in Zolder..............we hebben niets te klagen als liefhebbers Maar zien we daar het echte plezier in de sport? Zien we tijdens die evenementen de echte passie van de amateur?

Mijn inziens niet maar die mening zal wel niet gedeeld worden Wil je wel de echte passie van de amateur zien? Kom dan 16 & 17 mei naar Zolder. De gasten van de Zomer Avond Competitie komen dan voor hun jaarlijkse schoolreisje naar Zolder. De klapper van deze twee-daagse zijn uiteraard de races van de "Volvo 360 Geen Modena Challenge"

Tijdschema 17-05:
Quote:
09.05 UUR VRIJE TRAINING VOLVO/ ALFA

09.30 UUR VRIJE TRAINING ZOMERENDURANCE

10.15 UUR TIJDTRAINING VOLVO/ALFA

10.40 UUR TIJD TRAINING ZOMERENDURANCE

11.15 UUR 1E RACE VOLVO /ALFA 12 RONDEN

13.05 -14.35 UUR 1E RACE ZOMERENDURANCE

14.40 UUR 2E RACE VOLVO/ALFA 8 RONDEN

15.00- 17.00 UUR 2E RACE ZOMERENDURANCE

17.05 UUR 3E RACE VOLVO/ALFA 10 RONDEN
Wat betreft die Volvo's...........er zit er eentje tussen met een gewaagd kleurenschema

Meer info over deze twee dagen: http://www.dnrt.nl/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-05-2006, 19:23
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ik zal er zijn. En probeer zelf van voormiddag al te komen!

Mvg...
Reply With Quote
Old 16-05-2006, 19:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Ik zal er zijn. En probeer zelf van voormiddag al te komen!

Mvg...
Dit ruikt naar spijbelen

Als trouw supporter van de 490 ben ik er morgen ook bij.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-05-2006, 20:10
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

ben vandaag ook al eens gaan kijken, leuke sprints... zeker de moeite waard; spijtig genoeg ook enkele serieuse crash'kes...
Reply With Quote
Old 16-05-2006, 21:23
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
ben vandaag ook al eens gaan kijken, leuke sprints... zeker de moeite waard; spijtig genoeg ook enkele serieuse crash'kes...
Kan u mij vertellen waar de crashes en spins vooral plaats vonden?

Mvg...
Reply With Quote
Old 16-05-2006, 21:24
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Dit ruikt naar spijbelen

Als trouw supporter van de 490 ben ik er morgen ook bij.
Ik? Spijbelen?

Maarnee... een extra dag verlof nemen voor de sportdag moet toch kunnen hé

Neenee, gewoon nog wat last en heb briefje tot donderdag dus daarom!

Mvg...
Reply With Quote
Old 16-05-2006, 21:45
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Ik? Spijbelen?

Maarnee... een extra dag verlof nemen voor de sportdag moet toch kunnen hé

Neenee, gewoon nog wat last en heb briefje tot donderdag dus daarom!

Mvg...
oh geen spijbelaar een profiteur van het sociale systeem

sommige mensen gaan dus morgen wel naar school, ook al hebben ze geen les

Reply With Quote
Old 16-05-2006, 22:15
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Ik ga ook een kijkje nemen
Old 17-05-2006, 19:50
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Nu ben ik vandaag eens een kijkje gaan nemen maar ik heb daar iets gezien dat nog nooit in de autosport heb gezien.
een paarse vlag met een grijskruis erdoor meteen cirkel met 60 in het midden . wat voor betekenis heeft die vlag ? Want ik heb ze nog nooit gezien. Ik heb wel een vermoeden dat ze betekend dat je niet sneller mag als 60 km/u want op het moment dat die getoond werd stond er een defecte wagen stil in de chicanne.
Old 17-05-2006, 20:11
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by Fonne
Nu ben ik vandaag eens een kijkje gaan nemen maar ik heb daar iets gezien dat nog nooit in de autosport heb gezien.
een paarse vlag met een grijskruis erdoor meteen cirkel met 60 in het midden . wat voor betekenis heeft die vlag ? Want ik heb ze nog nooit gezien. Ik heb wel een vermoeden dat ze betekend dat je niet sneller mag als 60 km/u want op het moment dat die getoond werd stond er een defecte wagen stil in de chicanne.
Daar heb je gelijk in. Alle deelnemers mogen niet harder dan 60 km/u rijden. Zo voorkom je dus discussies in de aard van "piloot A heeft vertraagd bij een gevaarlijke situatie terwijl piloot B niet heeft vertraagd", ook wordt de veiligheid voor de mensen op het circuit en de gestrande piloten hiermee verhoogd. En er wordt streng naar gekeken of iedereen zich wel aan deze regel houdt. Nederlandse discipline, dat is iets wat in België meestal ontbreekt.

Ik kon niet komen kijken, maar ik verwacht wel een verslagje van Frank490
Old 17-05-2006, 20:19
listerstorm listerstorm is offline
De Paddock Rookie

Goed vermoeden geen safty-car maar en vlag,en het werkt goed,de crashes:
Startcrash E30 was Bianchi veel schade ik denk dat 4 autos geen circuit meer zien.De andere klappers naturlijk in de chicane,waar anders.Toch harde klappers in de banden,ik dacht dat er geen bandenstapels meer nodig waren?
Als die bij de belcar nog zijn dan naja!!!
Reply With Quote
Old 17-05-2006, 20:35
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Daar heb je gelijk in. Alle deelnemers mogen niet harder dan 60 km/u rijden. Zo voorkom je dus discussies in de aard van "piloot A heeft vertraagd bij een gevaarlijke situatie terwijl piloot B niet heeft vertraagd", ook wordt de veiligheid voor de mensen op het circuit en de gestrande piloten hiermee verhoogd. En er wordt streng naar gekeken of iedereen zich wel aan deze regel houdt. Nederlandse discipline, dat is iets wat in België meestal ontbreekt.

en dan uitrekenen op basis van de rondetijd of men harder heeft gereden dan 60. Soort trajectcontrole dus. En dan geflitst worden op start/finish. Boete voor te hard rijden onder code Paars.....lol
Reply With Quote
Old 17-05-2006, 21:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Dat zal wel komen na zijn vakantie Vooral het achteruit parkeren in de Bianchi

Vandaag weer met veel plezier gekeken naar de Volvo's. Nette races en weinig brokken. Inhalen in de Bianchi? Die mannen doen dat gewoon! Suzanne de Jager heeft ze vandaag weer allemaal naar huis gereden. Die Volvo gaat simpelweg gladder door de bochten dan de huppelende achtervolgers.

Leukste was echter een BMW in het veld van de Volvo's. De beste man had gisteren moeten rijden maar heeft waarschijnlijk niet goed in zijn agenda gekeken. Toen hij vanochtend op Zolder in de paddock rondliep ontdekte hij dat hij een dag te laat was. Bij de Zomer Avond Competitie doen ze daar niet moeilijk over. Vandaag mocht ie voor spek en bonen meerijden bij de Volvo's.
Reply With Quote
Old 18-05-2006, 13:39
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Dat zal wel komen na zijn vakantie Vooral het achteruit parkeren in de Bianchi

Vandaag weer met veel plezier gekeken naar de Volvo's. Nette races en weinig brokken. Inhalen in de Bianchi? Die mannen doen dat gewoon! Suzanne de Jager heeft ze vandaag weer allemaal naar huis gereden. Die Volvo gaat simpelweg gladder door de bochten dan de huppelende achtervolgers.

Leukste was echter een BMW in het veld van de Volvo's. De beste man had gisteren moeten rijden maar heeft waarschijnlijk niet goed in zijn agenda gekeken. Toen hij vanochtend op Zolder in de paddock rondliep ontdekte hij dat hij een dag te laat was. Bij de Zomer Avond Competitie doen ze daar niet moeilijk over. Vandaag mocht ie voor spek en bonen meerijden bij de Volvo's.
Ik heb dacht ik toch ook een Alfa Romeo gezien dacht ik tijdens de Volvo race.
En die reed natuurlijk iedereen naar huis.
Old 19-05-2006, 20:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Fonne
Ik heb dacht ik toch ook een Alfa Romeo gezien dacht ik tijdens de Volvo race.
En die reed natuurlijk iedereen naar huis.
l

Dat klopt, maar die zat dan ook in een andere klasse
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules