![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Todt elected FIA President
Jean Todt has won the election to be the next President of the FIA following a vote of the General Assembly held on Friday in Paris.
Bron: http://en.f1-live.com/f1/en/index.shtml |
#2
|
||||
|
||||
Niet iets om vrolijk van te worden. Fransen en management? Kunnen die dat wel?
![]() Todt heeft me nooit kunnen boeien, er hing altijd een zweem van "foute zaakjes" om hem heen. Zoals bijvoorbeeld Oostenrijk 2002.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Todt en 2002, Mosley en zweepjes, Clinton die Lowinski onder de tafel heeft zitten, ... er zijn er meer die niet altijd op het rechte pad lopen, maar wil dat zeggen dat die mensen daarom hun taak minder goed uitvoeren?
Ik ben geen Ferrari-fan (want daar blijft Todt altijd mee verbonden), maar denkende aan Peugeot, Ferrari, ... zal het de FIA volgens mij geen kwaad doen dat hij aan het roer staat.
__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Todt is toch wel erg veranderd door die campagne
![]() http://www.facebook.com/photo.php?pi...8&id=638997189
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 26-10-2009 at 14:12. |
#5
|
||||
|
||||
Wat is erger, van een Franse naar een Fin of andersom?
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Ondertussen is er al een spygate, liegate en crashgate aan ons voorbij gegaan. Daar wordt allemaal nog al licht over gegaan... Ik begrijp niet waarom iedereen altijd maar 2002 blijft aanhalen als een schande voor de sport. Sinds Schumacher-Brawn en Todt uit elkaar zijn gegaan heb ik toch nog heel wat meer schedlijke dingen gezien voor de sport.. Last edited by smiley; 28-10-2009 at 14:28. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
Voor andere mensen kan ik niet spreken maar Oostenrijk 2002 was voor mij de grootste deceptie op autosportgebied. Waarom? Jarenlang was autosport voor mij een droomwereld maar door deze gebeurtenis viel deze droom in duigen uiteen. Autosport werd gewoon tot iets zoals we het harde leven dat we kennen van maandag t/m vrijdag.
Je hebt gelijk dat Spygate of hoe al die gates mogen heten meer schade hebben aangericht. Oostenrijk 2002 was voor mij de eerst grote teleurstelling, die blijft je nu eenmaal beter bij dan al de rest die volgt. Wat betreft die Fransman: Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 29-10-2009 at 22:46. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
(maar daar gaat het hier niet om)
__________________
|
#12
|
||||
|
||||
DC en Mika in Australië 1998 had een onderlinge overeenkomst, dat diegene die eerste uit de eerste bocht komt dan de race moeten winnen. Daarom moest DC zijn “gentleman’s agreement” nakomen en die plaats teruggeven, nadat een hacker die frequentie van de Mclaren radio had gebroken en Mika onterecht de pitstraat had ingestuurd. Door deze actie van DC was Mclaren heel erg door die publiek veroordeeld, ik inclusief, en de incident was zelfs door de “World Motorsport Council” onderzocht. Dat heeft ook de discussies rondom team orders op volle toeren laten draaien, totdat de FIA er uiteindelijk een ban op team orders in 2003 had ingesteld.
|
#13
|
|||
|
|||
[QUOTE=smiley;253038]Ondertussen is er al een spygate, liegate en crashgate aan ons voorbij gegaan. Daar wordt allemaal nog al licht over gegaan... QUOTE]
Ik denk dat Dennis, Stepney en Briatore het hier niet helemaal mee eens zijn. |
#14
|
||||
|
||||
[QUOTE=Marc;253085]
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|