![]() |
|
|
||||
|
||||
Piloten bij Jordan 2004
Giorgio Pantano bij Jordan in 2004?
Kan iemand dit bevestigen of gaat het om een zoveelste gerucht?
|
||||
|
||||
Dit staat te lezen op:www.autosport.be
en ook op: hier Maar op deze twee websites word er dus (momenteel) alleen nog maar gezegd dat ze kortbij een contract zouden staan. Maar dus nog niet de bevestiging. Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid! |
|
||||
|
||||
en wie giorgio Pantano nu weer?
|
||||
|
||||
Die heeft 3 jaren in de F3000 gereden, en heeft er vorig jaar constant in de top3 rond gereden.
Kan wel een beetje rijden dus, maar vooral z'n centen (die van een bedrijf uit Monaco zouden komen) zouden wel eens van belang kunne zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Pantano brengt ook veel geld mee naar Jordan ... en hij had vorig jaar een heel goed jaar in de F3000 vergeleken met de 2 vorige jaren waar hij meer iemand in de grindbak terecht kwam dan op de baan bleef .. hey .. een 2e T.SATO
|
||||
|
||||
Blijkbaar is Pantano z'n contract al bijna rond...
Quote:
|
|
||||
|
||||
verontrustende tijden voor die nieuwe Jordan, anders. dikke 3 seconden achter de Sauber....
Volgens mij wordt dit jaar de doodsteek voor Eddie.
|
||||
|
||||
De BAR gaat weer lekker hard
![]() |
|
||||
|
||||
Mjah, bij Jordan moet er toch dringend iets gaan gebeuren hoor. :s
Ze zouden beter een ietwat ervaren piloot binnenhalen, ook iemand die er nog enkele jaren kan blijven. Ze hebben Heidfeld nu al, maar ik zou er toch nog zo iemand naastzetten. En dan denk ik niet meteen richting Pantano, ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() der moet toch rap iets gebeuren ze
|
||||
|
||||
Ik denk niet echt dat er nog een team failliet gaat gaan, Jordan heeft het niet simpel, amar wat bezielt hen om dan de 10 miljoen van verstappen naast zich neer te leggen(ok ik weet dat er nog andere factoren spelen, maar EJ is niet van de domste eh ;-)).
Minardi heeft, naar mijn mening, eens steeds betere sponsorbasis(zolang de sponsors betal natuurlijk ![]() Maar om terug ontopic te gaan: Pantano rijdt volgens mij in 2004 voor Jordan ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Bij Honda zullen ze hopelijk wel zo slim zijn om naar resultaten van races te kijken ipv de relatief "onbeduidende" tests
|
||||
|
||||
Zou heel stom zijn, in zo'n geval gaan de resultaten zeker tegenvallen en dan is Honda zeker weg ... ik geloof wel niet dat BAR het te kloppen team wordt
![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|