![]() |
|
|
||||
|
||||
Race of champions
Het heeft nog weinig te maken met de originele ROC.
De teams: USA: Colin Edwards - Jeff Gordon - Jimmie Johnson UK: James Haydon - Dario Franchitti - Robbie Head Frankrijk: Mickael Maschio - Sebastien Bourdais - Sebastien Loeb Spanje: Carlos Checa - Fernando Alonso - Jesus Puras Finland: Kari Tiainen - JJ Lehto - Marcus Gronholm Duitsland: Pit Beirer - Nick Heidfeld - Walter Rohrl Brazilie: Alex Barros - Helio Castroneves - Cristiano da Matta Italie: Marco Melandri - Fabrizio Giovanardi - Renato Travaglia Zweden: Tony Rickardsson - Kenny Brack - Thomas Radstrom Officiele site: http://www.imp.mc/rocwebsite/index.htm |
|
||||
|
||||
En België doet niet mee :-(
|
||||
|
||||
Quote:
Vorig jaar was Duval trouwens de winnaar van die Junior klasse.(o.a. voor Loeb.) De Rallycross Saab (met 3 versnellingen) heeft hem in de halve finale (tegen Schwarz geloof ik) de "das" omgedaan. De organisatoren opgelucht natuurlijk... (Duez zat de vorige jaren trouwens mee in de organisatie) ,want als een rookie somaar de ROC bij een eerste deelname wint, wordt er wel een beetje afbreuk gedaan aan het evenement. Hopelijk presteert Duval dit jaar even goed! Zo'n evenement is hem natuurlijk wel op het lijf geschreven: elke wagen (en ondergrond) waarmee hij ooit in een rally startte, had hij enorm snel onder de knie. (vgl Citroën Saxo Challenge, Toyota Celica, Mitsubishi Lancer Gr. N, Focus WRC) énkel de prestaties met de Puma vielen een beetje tegen... |
|
|||
|
|||
Kunnen we nog een Belgisch team inschrijven ???
Kandidaten genoeg : Moto : Stefan Everts, Joël Smets, Marniq Bervoets, Patrick Caps, Steve Ramon Circuit : Alle piloten uit de Belcar (LoL) Rally : genoeg keuze als je 't mij vraagt. C U |
|
|||
|
|||
Touring cup vergeten zekers,
![]() ![]() Hebt U het niveau van de 10H goedbekeken. ![]() ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Ja, zeker dienen 2de piloot van dienen Clio in de Jacky Icx. Met zoveel meters in de benen kan hij altijd helpen met de putjes op te vullen in het circuit.
![]() Moet ik daar geen hamburgertentje openhouden, dan was ik er toch ook. |
|
||||
|
||||
't is eigenlijk bijna zo vanzelfsprekend dat ik het niet hoef te posten...
Maar duval heeft de ROC bij de juniors gewonnen. http://www.imp.mc/rocwebsite/_race/results.htm#juniors In de 1ste ronde zet hij gewoonweg de 3 snelste tijden neer én bijgevolg wint hij ook z'n 3 manches én aan de tijden te zien heeft hij in de finale ook niet zoveel problemen gehad. Als ik het deelnemersveld zo bekijk kunnen ze de grote namen ook niet meer aantrekken... Rally GB: ROBBIE HEAD ?? (McRae, Burns, Evans,...) Rally DUI: WALTER ROHRL ?? (Schwarz, Kremer) |
|
||||
|
||||
gooooooo Duval
Prachtig resultaat ... als favoriet starten en die rol waarmaken is gewoonweg prachtig
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 01-12-2002 at 20:06. |
|
||||
|
||||
En Gronholm heeft zijne peugeot vernield
![]() ![]() Gronholm & Gordon
|
||||
|
||||
Quote:
schoon filmpke, ze hebben wel niet ver gereden he ![]() ![]()
|
|