![]() |
|
|
View Poll Results: Hoeveel Corvette's gaan we in 2006 zien? | |||
SRT |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 17.24% |
SRT + GLPK |
19 | 32.76% |
SRT + GLPK + PSI |
15 | 25.86% |
SRT + GLPK + Kuismanen |
5 | 8.62% |
SRT + GLPK + Kuismanen + PSI |
4 | 6.90% |
Een van de genoemde combinaties + een Nederlandse 'Vette |
3 | 5.17% |
Een van de genoemde combinaties + een Britse 'Vette |
7 | 12.07% |
Een van de genoemde combinaties + een Duitse 'Vette |
1 | 1.72% |
Multiple Choice Poll. Voters: 58. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Gokje, hoeveel Corvette's gaan we zien in 2006?
Het is weekend, tijd om weer eens te "klappen" over Belcar. Her en der duiken verschillende berichten op, omtrent Corvette's en Belcar. Tijd voor een poll
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik denk zeker de srt corvette... dan lijkt mij ook de glpk corvette ook wel haalbaar
dan heb ik ook nog PSI.. in de laatste berichten deden ze nogal stil over welke wagen ze ginge rijden in de belcar... te hopen blijft kuismannen met de viper anders hebbe we strax corvette cup ! |
|
||||
|
||||
Er is op dit moment nog weinig zinnigs over te zeggen.
SRT lijkt me de enige Corvette-zekerheid. Maar ik hoop natuurlijk op veel meer. SRT, GLPK, Kuismanen, PSI, Xerox; laat die Corvettes maar komen. De Belcar een Corvette-Cup. Zou leuk zijn. Het is eens wat anders dan de Porsche-Cups die je overal ziet. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat SRT (C5-R), GLPK (C5-R) en Kuismanen (C6-R) allemaal een Corvette zullen inzetten in de Belcar. Al hoop ik natuurlijk dat Kuismanen gewoon verder doet met zijn Viper, dat is de mooiste wagen ooit voor mij.
PSI zal een C5-R in LMES inzetten, denk ik. |
|
|||
|
|||
Voeg PSI maar aan het lijstje toe.
Bron: Dunlop meeting gisteren |
|
||||
|
||||
PSI doet sowieso mee met de bi-turbo en nog een niet-Porsche maar ze willen nog niet zeggen welke (could be the Corvette). Eventueel zetten ze nog een Porsche in.
Greets, Dr. Jozz
Last edited by GT2-R; 19-11-2005 at 15:14. |
|
||||
|
||||
Schrap de Finnen maar, contacten Kuismanen en P&M zijn afgesprongen.
|
|||
|
|||
Afgelopen donderdag PSI getest met Bi turbo van Menten. Met nieuwe piloot na training was er champagne zou dit ook een voor teken zijn. Moet dit zo zijn, piloot kennende, kan spannend worden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij was dit gewoon een huwelijksaanzoek...
|
||||
|
||||
Inderdaad, en de piloot die daar reed was "gewoon" Markus P.
![]() Niet echt speciaal dus.
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt..... Last edited by El Torro; 21-11-2005 at 14:30. |
|
|||
|
|||
En ??????? Wie is er nog in de running ???????
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|