![]() |
|
|
||||
|
||||
Wtcc - Spa-Francorchamps
Ik kon het weer niet nalaten : Dit zijn volgens mij de strafgewichten ;
Giovanardi & Garcia : 60kg, Priaulx & Dirk & Rydell : 40kg, Tarquini & Terting : 35kg, Thompson 25kg, Farfus & Jörg 10kg, Gené & Plato 5kg . Topfavoriet voor Spa mijn inziens : Jörg Müller, 2. Gené, 3. Zanardi, 4. Farfus, 5. Priaulx, 6. Dirk Müller, 7. Thompson, 8. Tarquini, 9. Larini Met Spijt in't hart vrees ik dat de Alfa's 't op Spa, deels door hun strafgewicht maar ook omdat ze vorig jaar niet met de banden op de nieuwe tarmac in de problemen kwamen, niet goed gaan scoren . I hope I'm wrong... |
|
|||
|
|||
Ik verwacht Plato toch ook wel vooraan in Spa.
|
|
||||
|
||||
Ik hoop op priaulx in feite.
Zeer goede rijder met een goed team achter zich, spijtig van het strafgewicht. Dat maakt het vrij nadelig voor de vroeger toch dominant zijnde bmw's.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik zou begot niet weten wie er als winaar uit de buis gaat komen maar spektakel zal er wel genoeg zijn hoop wel dat alfa romeo wint (heb vip kaarten van alfa)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou nog niet eens VIP willen zijn, altijd maar op een terrasje zitten of zo en dan kan je de race minder goed volgen. Als toeschouwer kan je kiezen waar je gaat staan, vind ik persoonlijk veel beter
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Amai niet, liever dat dan 5 euro betalen voor een pak friet (die dan nog eens niet te eten zijn)...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja qua eten ist op Francorschamps inderdaad ni fameus daarvoor is Zolder stukken beter, heerlijke hamburgers en braadworsten. Wij eten met de 24 uur altijd in de proximus tent, een aanrader.
|
|
||||
|
||||
jah de laatste keer dat ik daar iets had gegeten was een friet met een pot zout en viese mayonaise... bah maarja als je ergens bij een vip tent ofzo kan eten.. is wel leuk !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk hebben we ook onze proviand op de camping staan hé.
|
|