![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Welk(e) team(s) durft (of durven) een loopje te nemen met de regels?...
Quote:
![]() Tja, dan het vleugeltje van Ferrari, we zijn weer vertrokken voor debat tussen de Ferrari fans en de niet-Ferrari fans ![]() Een vleugel(element) mag een x-aantal millimeters doorbuigen onder een bepaalde statische belasting. Daar voldoet die Ferrari-velugel op dit moment perfekt aan........echter in een rijdende toestand buigt die vleugel verder door dan het vooraf vastgestelde aantal millimeters. Quote:
Als Bernie Ecclestone ook nog eens groot aandeelhouder bij Ferrari gaat worden dan zijn we helemaal vertrokken voor een gebed zonder einde ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Een van de mensen die in dat bewuste stukje op autosport.com ligt te krakelen dat Ferrai aan het valspelen is, is Pat Symmonds van Renault.
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
hhm ik vind het zielig van renault, vorig jaar toen ferrari zwak was kon het hun geen bal schelen wat ze deden.. maar nu dat ze ineens zien dat ze bijna om de oren gereden worden door de rooie gaan ze beginnen muggenziften..
als de vleugel voldoet aan het regelement kunnen ze nix beginnen, dit jaar toch al niet meer! meschien zelf eentje maken.. |
#4
|
||||
|
||||
rond de oren gereden?
naar mijn weten is er nog maar 1 GP geweest, en heeft Renault die gewonnen...
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
ik zeg 'maar nu dat ze ineens zien dat ze bijna om de oren gereden worden'
in de race was het maar nipt en de uitslag van de quali kennen we.. @ mark: het begint al, het debat tussen de Ferrari fans en de niet-Ferrari fans ![]() |
#6
|
||||
|
||||
Geen nood, Renault zal wel zwijgen vanaf volgende GP. Ferrari heeft daar dat testvoordeel niet en zal strijden voor P5 ongeveer.
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() enkel in sessie 3 (met volle tanks) was Shuey de snelste
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
De tijden in die twee quali's maken dan ook niets uit he, gewoon bij de snelste 10 tijden is het doel. Die toppers hoeven daarvoor niet eens het volle risico te nemen.
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#9
|
||||
|
||||
Die kwalificatie's zijn net wel belangrijk om door te gaan naar de volgende.
Ze rijden dan bijna zonder benzine omdat de teams die naar de laatste kwalificatie gaan een bepaalde hoeveelheid benzine hebben. De andere teams kunnen tanken zoveel ze willen en kunnen hun strategie van dan af bepalen. Dus kan je duidelijk zien wie de snelste is.En dat was renault. |
#10
|
||||
|
||||
Ferrari staat wederom onder verdenking van de andere teams:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#11
|
|||
|
|||
Dat de voorvleugel beweegt was inderdaad overduidelijk te zien. Ik dacht de eerste verdenkingen over de achtervleugel van Ferrari gingen.
Ferrari heeft gegarandeerd al een oplossing voor Australie klaar. Gewoon proberen met die beweegbare voorvleugel; na 2 GPs komen er klachten, maar ondertussen hebben ze hiermee kostbare WK puntjes gesprokkeld ![]() |
#12
|
||||
|
||||
tja, inderdaad, de voorvleugel bewoog... Maar hij bewoog veel minder dan de zijspiegels van de Renaults of die van Montoya (die zelfs ging gaan vliegen). Zijn dat dan naar de letter van de wet ook geen bewegende onderdelen?
Ik vrees dat we op die manier in een oeverloze discussie terecht komen |
#13
|
||||
|
||||
hhm er staat ondertussen heel wat over de vleugel van ferrari op het net..
we beginnen bij f1racing.nl daar staat dat Ferrari-teambaas Jean Todt niet wakker ligt van al het rumoer om zijn vleugels. verder in het bericht staat: Quote:
Quote:
in de brief stond: Quote:
![]() massa maakt de andere teams blijkbaar niet veel uit dan.. ![]() ik blijf het maar stom vinden.. als de ferrari door de fia keuring voor de wagens geraakt dan is er nix illigaal aan.. in het regelement staat toch dat een bepaalt aëro-element bij een last van 500N maximaal 5 mm. mag doorbuigen, maar wie weet hoe groot de kracht is wat op de vleugels uitwerkt tijdens het rijden van de wagen.. moest het zijn dat de vleugels nu toch vervangen worden, hoop ik dat het de ferrari nog beter maakt zodat de andere teams gaan denken van waarom zijn we over die vleugels begonnen.. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Opvallend dat Red Bull en Torro Rosso het document over een mogelijke aanklacht tegen Ferrari niet ondertekend hebben ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
|||
|
|||
3 teams moeten hun flexibele vleugel blijkbaar veranderen in Melbourne: Ferrari (voor), McLaren en BMW (achter).
bron: pitstop.tv |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|