![]() |
|
|
|||
|
|||
Nascar: Toyota in; Chevy, Ford of Dodge out?
Quote:
http://www.autoextremist.com/page3.shtml Gaat de huidige "arrogantie" van Nascar de serie op lange termijn toch tegenwerken? |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Niet echt een "objectief" standpunt dus, maar dat stukje over de vijandige houding van de rednecks jegens Toyota is wel een leuke om te volgen. De geruchten dat de Amerikaanse merken niet meer zo veel willen investeren (schijntje vergeleken met de F1) in Nascar doen al langer de ronde. Echt lekker lopen de Amerikaanse automerken op dit moment niet, zie de financiele ellende bij GM bijvoorbeeld. Dit is dus een mooi excuus om mooi weer te maken bij de aandeelhouders en de board of directors. Kijk eens, we besparen maar liefst 140 miljoen USDollar ![]() Tja al die azijnpissende stukjes op het net? Is het niet zo dat elke succesvolle onderneming een mikpunt blijft van kritiek, negatieve pers e.d.? Want het blijft een feit dat de populariteit van Nascar blijft stijgen.......qua TV-ratings doen ze het al beter dan het oer-Amerikaanse honkbal ![]() Afgunst is goede voedingsbodem voor het schrijvers- en journalistengilde. Positieve stukjes verkopen niet. Zie de krant of het journaal.......goed nieuwsshows bestaan niet.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Het is niet mijn bedoeling om azijn te urineren over Nascar want op vele gebieden doet Nascar het veel beter als F1, b.v. TV rechten, toegankelijkheid voor fans, merchandising en website (vergelijk www.nascar.com maar eens met www.formula1.com). Echter naar mijn mening verwijderd Nascar zich steeds verder van haar basis, namelijk STOCK car racen. De huidige wagens zijn eenheidsworst, enkel aan de gril en koplamp stickers kun je zien of het een Chevy, Dodge of Ford is. Ik kan me voorstellen dat het voor fabrikanten minder interessant is om actief te zijn in Nascar. Bovendien zitten de Amerikaanse merken in zwaar weer.
|
|
||||
|
||||
NASCAR.com heeft niets met NASCAR te maken. Het is eigendom van turner interactive.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zien de red-necks Toyota als een bedreiging van hun bastion. Tja, dan heeft de familie nog plannen voor Nascar-series in andere continenten......dat is vloeken in de kerk voor de red-necks.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
intressant leesvoer: http://www.nascar.com/2006/news/head...ave/index.html
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben ze in NASCAR land telkens gedaan wat ze zelf wouden, zo een beetje heer en meester en de fabrikanten moesten maar mee wegens geen grote mond of geld gebrek om te investeren. Nu komt Toyota op de proppen en die luistert niet zo maar en zal zowat de hele geschiedenis herschrijven. De US is heel patriotic en dan een jap zien langskomen die zowat de plak komt zwaaien. Ze steigeren voor minder, alhoewel dit een italiaans merk teken is.
Ik zie Toyota wat voor weerwind zorgen en dat lijkt me goed om de eenheidsworst zowat te omvormen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|