![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mss daarom toch effe rustigaan doen ? Bron : onze boekhouding... |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nu zie ik het ook pas, da's idd niet bijzonder netjes.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Daarnaast is dergelijke informatie niet echt topsecret, binnen enkele seconden heb je zo een rapportje van Dun and Bradstreet te pakken ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
In een dergelijke discussie andermans vuile was buiten gaan hangen is simpelweg niet netjes. Plus dat je de relatie met een dergelijke zakenpartner serieus op het spel zet; als iemand van Spyker leest dat een werknemer van een bedrijf waar het dingen van koopt dergelijke mededelingen doet aan mensen die het niks aangaat, dan zou ik me toch prima voor kunnen stellen dat zo'n iemand redelijk geirriteerd raakt.
En voor dat er nu het argument komt: wil je wel zaken doen met bedrijven die te laat of niet betalen? In elk bedrijf blijven wel eens rekeningen liggen, van enkele onbetaalde rekeningen de conclusie trekken dat de financiele zaken er bij de 'wanbetaler' niet goed voorstaan is volledig uit de lucht gegrepen en bijna absurd te noemen. Daarnaast is de marketingwaarde van bepaalde klanten soms meer waard dan een paar onbetaalde rekeningen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft marketingwaarde en onbetaalde rekeningen? Kan daar voor een deel in meegaan, echter in het bovenstaande voorbeeld van Z3Cp lijkt me dat niet van toepassing. Een leverstop heeft meestal toch een diepere oorzaak. Uiteraard blijft de vraag, is een forum de geschikte plaats hiervoor de geschikte plaats waar de meeste onder een dekmantel/nickname werken? Mijn inziens niet. Als ik iemand (zou ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dit deed me even zoeken naar de aandelenkoers van Spyker Cars over het voorbije jaar... hmmm
![]() http://www.belegger.nl/koersen.php?p...=SPYKER%20CARS |
|
||||
|
||||
Wow, wat een reakties ...
Bij 't lezen van al deze reply's komt er mij maar één ding voor ogen : jullie nemen het hier allemaal veel te serieus op. Denken jullie nu echt dat de halve wereld niks anders te doen heeft dan het lezen van dit forum ? Wel, dream on... En verder moet je lezen wat er staat en niet meer. De leveringen werden een tijdje stopgezet en niet meer dan dat. Volgens mijn mening heeft eea. te maken met het op een lager pitje zetten van de racebudgetten. En dacht nog altijd dat je een mening mag vertolken op een forum. Had ik hier bedragen ed. vernoemd, dan kan je reageren. Hetgeen ik nu "verkondigde" is door heelwat mensen geweten in Nl. En by the way, bij ons is het algemeen beeld zo, dat de Belgen de slechtste betalers zijn. Onze Nl en D. klanten zijn de stipsten. Maar dat mocht ik hier mss. ook niet vertellen ![]() In ieder geval : voor mij hoeft het hier niet meer... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|