![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
hoezo mickey mouse circuit, lijkt wel een veredelde kartbaan:
Adria Raceway ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ze gaan daar nog serieus probleme ondervinden. Parkeerterreinen?? waar??
Geluidsoverlast voor de omliggende huizen? toch ni bij de DTM zeker... Ik zie geen enkel iets dat hier beter aan is dan zolder zenne...
|
||||
|
||||
idd we want zolder back
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vraag me af of de huidige trend in circuitbouw er ook voor iets tussen zit.
Wel overzichtelijk voor de toeschouwers (zie Magny Cours of de nieuwe Hockenheimring, maar allebei bah), maar of het goede/leuke races oplevert, is een andere vraag.
|
||||
|
||||
Als ik het op hun site goed lees zou dat circuit overal 12 meter breed zijn en is de grootste omloop (er zijn nog 2 kleinere) maar 2.7 kilometer
|
|||
|
|||
Duidelijk een voorbeeld van hoe kan ik een zo lang mogelijk circuit bouwen op een zo klein mogelijke oppervlakte.
Misschien zouden de mensen van zolder hier eens moeten gaan kijken. Want eerlijk gezegd hebben zij dit vroeger ( misschien nog steeds?) niet onder de knie gehad. Het circuit is mooi daar niet van. Maar het zou volgens mij iets langer mogen zijn, en misschien iets overzichtelijker. Ik denk dat zo een "stadium" circuit toch iets extra zou kunnen geven. |
|
||||
|
||||
Awel, het circuit oogt mooi maar dat zal wel zijn omdat het nieuw is.
Wat mij wel direct opviel was dat het een klein circuit is.
|
||||
|
||||
bij deze zo goed als definitief
![]() De kalender voor 2003 omvat een aantal verrassingen. Na het debacle van dit jaar wordt er niet meer teruggekeerd naar het Belgische Zolder, in plaats daarvan staat de nieuwe Adria International Raceway nabij Venetië in Italië op het programma. Dat klinkt overigens exotischer dan het is, want het 2,3 km korte baantje ligt middenin een industrieterrein... Ook de Sachsenring verdween van de kalender na onverkwikkelijke discussies over afrekeningen van toegangskaarten en organisatorische aspecten. Aanvankelijk zag het ernaar uit dat Oschersleben na een jaar afwezigheid zou terugkeren, maar in plaats daarvan wordt nu toch weer twee keer op de Nürburgring geracet, beide keren op de Kurzanbindung. Vervelend en ronduit onbegrijpelijk is dat de DTM-race op Donington samenvalt met de Rallye Deutschland, de Duitse ronde voor het WK Rally. De kalender, die overigens nog wel door de FIA moet worden goedgekeurd, luidt als volgt: 27 april Hockenheim 11 mei Adria International Raceway (I) 25 mei Nürburgring 8 juni Lausitzring 22 juni Norisring 27 juli Donington Park (GB) 17 augustus Nürburgring 7 september A1-Ring (A) 21 september Circuit Park Zandvoort (NL) 5 oktober Hockenheim http://www.racingonline.nl/cms/show2.php?categorie=26
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
moest er daarom van die plexi komen in zolder voor 1 koers van den DTM.
Nu ziet ge niets meer aan de muur. ![]() |
|
|||
|
|||
idd, Mégane, voor de mensen aan de muur is het er zeker niet op verbeterd...
Maar ja, veiligheidsvoorschriften hé...en die hebben trouwens hun nut bewezen tijdens de 24u dit jaar, toen de BMW van Vandevelde vuur vatte tegen de muur. Het was eigenlijk goed dat die schermen er stonden op dat ogenblik. Maar voor de mensen aan de muur die over iet of wat zichtbaarheid moeten beschikken is en blijft het ferm vervelend... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
nope, schijnt een of andere lastige constructie te zijn............komt erop neer dat het circuit gewoon openblijft
![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|