![]() |
|
|
||||
|
||||
Opendeurdag Toyotafabriek tvv Azie.
Toyota stelt zijn fabriek open voor het publiek,iets wat normaal gezien niet gebeurd,en dit ten voordelen van de slachtoffers in Azie.
Dit zou doorgaan op Zondag 23 Januari,en de ingang kost 30€. Misschien heb ik er wel een ritje naar Keulen voor over,maar ik denk da er wel veel volk zal op afkomen.
|
||||
|
||||
Er was behoorlijk wat volk in Keulen.
![]() Op de terugweg zijn we nog even langs het MS-kartcenter gepasseerd en ik kon het natuurlijk niet laten even te karten. Na 1 heat kan ik al zeggen dat het er zeker de moeite waard is. Karts liggen goed en zijn motorisch tip top in orde, cafetaria is goed verzorgd, er is een tribune... en het is niet duur (de drank was goedkoper dan in België). ![]() |
|
||||
|
||||
Mocht je foto's nemen en dergelijke?
|
|
||||
|
||||
Jazeker. Zelfs op plaatsen waar het niet mocht :d
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=8748_0_2_0_C <-- Hier alleszins een klein resumétje van deze opendeurdag.
Het enige wat we niet konden zien, was zoals redje zei, de windtunnel langs de binnenkant en de kantoren waar het chassis van de TF105 ontworpen werd. |
|
||||
|
||||
Ook hier een hele roedel foto's: http://www.nurburgring.de/event.php3...d=146&lang=deu
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Die Toyota die daar in de lucht hing zag je van heel ver. Maar als je dichtbij kwam had je niet eens door dat die er hing als je niet omhoog keek. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Toyota Open Doors
kijk voor foto's van zondag op;
www.racing-pictures.com onder "NEW" staan er een 20-tal foto's van de open deur dagen in Keulen. Have fun.! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|