![]() |
|
|
|||
|
|||
** FOTOS 24 uren van zolder**
Hier enkele foto van de woensdag
***Edit: Bericht aangepast aan de regels die staan beschreven in de thread voor foto's. Ben zo vrij geweest om zelf dan maar een keuze te maken ![]()
http://users.skynet.be/marnikm - http://marnik.fotopic.net - il talento senza disiplina è come una macchina senza benzina Last edited by Mark; 19-08-2004 at 11:33. |
|
||||
|
||||
Marnik, gelieve deze thread eens aandachtig te lezen en in het vervolg toe te passen aub? Dank je voor je medewerking
![]() Overigens gaan mijn foto's op papier te zien zijn vooraleer ik ze hier ga kunnen posten, want samen met VincentDB en een Nederlandse fotograaf (Stefaan Coppens) hebben we alle foto's geleverd van het 24-uur krantje dat je zaterdag gratis zal kunnen bekomen op het circuit ![]() Hierbij wens ik van de gelegenheid gebruik te maken om te vermelden dat er 3 wagens met foutieve foto's te zien zullen zijn in die krant : Porsche nr 34 (omdat die gecrasht is en daarna vervangen is door een andere, maar toen was onze deadline al voorbij) en de 2 BMW's van G&A (omdat die niet buitengekomen zijn tijdens de vrije training en we dus foto's genomen hebben van vorige koersen). Sorry voor deze 3 deelnemers, maar een krant drukken brengt nu eenmaal tijdsdruk met zich mee... Last edited by Sennake; 19-08-2004 at 11:29. |
|
||||
|
||||
Op onze site www.belgiracing.be vind je nu een 60 tal foto's van de trainingen.
Hier al enkele voorbeeldjes: |
|
||||
|
||||
Hieronder staan al enkele teasers van woensdagavond. Zondagnacht zal er een ruime selectie foto's online staan op www.raceshots.be .
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mijn bijdrage vanuit de pits:
![]() ![]() ![]() ![]() Pedro Lamy: ![]() ![]() Crash Ugeux: ![]() |
|
||||
|
||||
Morgen zet ik mijn foto's online, vandaag toch al enkele teasers :
Eerst de top-3 : ![]() ![]() ![]() En dan een willekeurige selectie : ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Bijdrage van dit afgelopen weekend...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
24 uren van Zolder de foto's....
Bijdrage van dit afgelopen weekend...
![]() ![]() Last edited by Guido; 23-08-2004 at 08:16. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum.
Toch altijd even goed kijken om te zien of er over een bepaald onderwerp al geen thread bestaat. Er was al een eerdere thread geopend aangaande foto's omtrent de 24uren van Zolder. Je kan deze hierzo vinden. Bedankt. ![]() |
|
|||
|
|||
hier ook een aantal teasers van mijn kant , de rest volgt vandaag of morgen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Stefan; 23-08-2004 at 23:05. |
|
|||
|
|||
eerder dan verwacht: http://www.racefreaks.nl/events/2208.../24hzolder.htm
een selectie van 30 foto's |
|
|||
|
|||
Panoramafoto's!
Beste mensen,
Ik heb een 3-tal cubic panoramafoto's gemaakt tijdens de 24u en nu online gezet. Je moet wel QuickTime op je PC hebben om dit te kunnen zien (gratis te downloaden vanaf de Apple-site). Ook breedband is geen luxe want iedere file is ongeveer 1Mb. Om rond te kijken, gewoon met de muis in het venster klikken en rondslepen. KS Motorsport BOX KS Motorsport STARTGRID KS Motorsport PITSTOP Enjoy!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|