![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Procedure tanken tijdens oefensessies anders dan tijdens GP?
Bij het doorbladeren van de foto's kom ik deze tegen.
![]() ![]() Zelfs in de touringcup mag je zo niet tanken? ![]() Of wat is hier precies aan de hand? Enkel een drill zonder fuel? |
#2
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat het enkel om oefeningen gaat. Een team moet al stom zijn om dat te doen en de FIA zou dit trouwens wel bestraffen.
|
#3
|
||||
|
||||
de lollipop man moet nog wat extra oefenen dan, hij zou toch al lang vooraan moeten staan.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
da's toch al jaren zo, dat ze voor de oefensessies hun overalls niet aan doen?
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Hier nog zo eentje. Iedereen met helmpje op en brilletje aan, wie niet? De tankers. Als ze dan toch oefenen, kunnen ze maar beter ook de juiste kledij (helm, handschoenen, bril, overall) dragen. Met al die dingen aan, is het hanteren van die spullen misschien toch nog ietsje anders.
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
ik vraag mij eigenlijk af waarom daar bij Renault nog zoveel volk rond dienen auto zit? 3/4 zit daar toch voor niks?
__________________
|
#8
|
|||
|
|||
Verleden jaar heb ik de GP van Hongarije bezocht. Tijdens de pitwalk op donderdag was Ferrari bezig met het inoefenen van pitstops, en zij hadden hun volledige uitrusting aan.
Wel indrukwekkend zo'n pitstop kunnen meemaken vanop een meter afstand, en het was dan nog maar een oefening. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
Quote:
Sommige teams oefenen dit met en andere zonder overall... Kwestie van goesting zeker. Plezanter vind ik dat de piloten er losser bijlopen dan in Spa. Ze maken er zelfs wat tijd voor de bezoekers. Ik was ter plaatse als baanpost en stond een kwartiertje voor de start van de race te plassen toen Barrichello naast mij kwam staan, om hetzelfde te doen... C U |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() sorry off topic |
#12
|
||||
|
||||
Om er nog een Hongaarse WC-anekdote bij te doen
![]() Tijdens de Hongaars GP in 2002 op de zaterdag had deze gast-marshal de behoefte om iets achter te laten in Hongarije ![]() Op het moment dat de deur open ging liet ik Bourdais voorgaan. De deur ging dicht, hoorde zijn overall opengaan...........en een vloek in het frans. Geen papier meer! ![]() ![]() De vraag waar ik nooit een antwoord heb gekregen: Hoe zou het op zaterdagmiddag hebben geroken in de Minardi pitboxen? ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb bij astromega ook al eens de eer gehad om een pitstop mee te doen, wel in de quali
![]() ![]() ![]() Last edited by bart_jacobs; 06-03-2005 at 00:38. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
en dan heb je nog 1 die achter de wagen staat om de wagen te herstarten moest deze stilvallen, 1 om de wagen vooraan op te tillen, 1 achteraan, 1 langs elke kant die het vuil van voor de koeling op zij weg haalt, 2 om te tanken ge ziet ... wel een paar mensen nodig hé ![]()
__________________
![]() |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|