![]() |
|
|
||||
|
||||
Wel, daar zijn we weer met enkele updates. Het gaat goed vooruit nu. De grote stukken mogen aan elkaar worden gelijmd. Je kan maw "zien wat je werk opbrengt".
Eerste foto toont een close-up van "nagels" die de verschillende body panelen aan elkara moeten houden. Die waren in de plastic gegoten, maar ik heb ze weggeschuurd en dan gaatjes geboord. Met de kopjes van kopspelden heb ik dan nieuwe gemaakt. Die zien er beter uit dan plastieken EN je knoeit niet met verf. (Niet op het stof letten) Tweede foto: een totaalbeeld van het interieur. Dat was snel af ... ![]() Derde foto: een beeld van d zo goed als complete body, met het dashboard geïnstalleerd. Vervolgens werd de body op het chassis gezet en dan krijgen we een mooi plaatje van het bijna afgewerkte model. Hij moet tegen vrijdag af, dus check ondertussen nog maar eens voor een volgende update. Dada!
|
||||
|
||||
Nice job! Het kleurtje past em wel.
|
|
||||
|
||||
De beloofde update vooraleer hij mag verhuizen naar de afdeling afgewerkte producten: alles zit er aan en er op behalve de nummerplaten, de spatborden en de lichten. Dat is allemaal niet zo veel werk meer, en ik had het in 1 trek kunnen door kunnen doen, maar ik laat liever de uitlaten wat drogen vooraleer ik aan die spatborden begin.
Morgen de laatste foto's van het afgewerkte product en vrijdag in de etalage op de Paddock meeting. Enjoy!
|
||||
|
||||
Prachtig.
|
|
||||
|
||||
Zeer sjiek. Ik kan jammer genoeg niet op de modelbouwmeeting zijn maar ik zal geduldig wachten tot de meeting erna, want dan breng je de Morgan terug mee
![]() En dan breng ik in ruil mijn Celica, Impreza en Moby Dick mee ![]() |
|
||||
|
||||
da's beloofd!
|
||||
|
||||
Sjiek modelleke,knap afgewerkt en het is eens iets anders .
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|