![]() |
|
|
View Poll Results: Deze poll is gesloten... | |||
Nihil |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nihil |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voters: 0. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Wow, iets speciaal. Nu maar hopen dat het werkt (misschien nog niet in Silverstone, maar nadien en na wat windtunneluren).
Eventjes ter vergelijking de oude neus (wat ook al geen standaard ontwerp was): ![]() ![]() De nieuwe in actie: ![]() ![]() En enkele details vanop de Lister website: ![]() ![]() ![]() ![]() Op Mulsanne's Corner vind je de opinie van een expert. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
"wat" van. maar ja, hoe kan het ook anders als ontwerper van een aantal proto's. ![]()
|
|||
|
|||
Nog een foto van de nieuwe Lister neus.
![]() |
|
|||
|
|||
Na een aantal foto's gezien te hebben moet ik zeggen dat de neus toch wel meevalt.
|
|
||||
|
||||
niet alleen prototypes. Murray de ontwerper van de McLaren F1 GTR is bezig aan iets nieuws. Het wordt een GT maar als er intresse is kunnen ze ook aan een LMP werken. Wist trouwens niet dat na de MCLaren F1 GTr McLaren cars bezig was aan een prototype dat zelfs vandaag nog inovatief zou zijn. Het worden mooie endurancejaren.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik las op Ten-Tenths dat in L'Equipe heeft gestaan dat Ullrich bevestigd heeft dat de R10 aangedreven gaat worden door een diesel. Ik wist niet dat dit al 100% zeker was.
Zou de overstap naar een dieselmotor bespoedigd zijn vanwege de plannen van Peugeot om met een een diesel-proto in 2007 deel te gaan nemen (al is de Peugeot deelname meen ik nog niet 100% zeker)? Indien zowel Peugeot als Audi met een diesel de arena gaan betreden dan zal het in ieder geval een mooie prestigestrijd gaan worden. Beide zullen er op gebrand zijn om als eerste met een dieselmotor de eindoverwinning op Le Mans te pakken. |
|
|||
|
|||
Volgens DSC is het Promec LMP project tot een einde gekomen. Heb eigenlijk nooit begrepen waarom ze geen LMP2 hebben gebouwd ipv LMP1.
|
|
||||
|
||||
Toch het vermelden waard dat de Intersport Lola maar 2 tienden hoeft toe te geven op de Porsche. Vind ik erg netjes voor een stel privateers.
|
|
|||
|
|||
Na jaren van geruchten lijkt het dan toch werkelijkheid te worden:
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |