![]() |
|
|
||||
|
||||
Kumpen in Daytona.
Normaal was Anthony vetrokken op de #78 Norma (het oudere chassis), maar hij werd op het laatste moment gewisseld naar de #87 Norma (het nieuwe chassis).
Maar dan wordt het verhaal wat wazig. Beide wagens hadden veel problemen en #78 wagen heeft opgegeven. De #87 heeft uitgereden. Enkel: in het overzicht per team vind ik de naam Kumpen niet terug?????????? Quote:
Anthony zelf misschien? |
|
||||
|
||||
Re: Kumpen in Daytona.
Quote:
![]() Ziehier de persmededeling: Quote:
|
|
||||
|
||||
Daarnaast werkt hij ook een groot deel van het Belcar-seizoen af, eveneens met een Viper, maar deze keer één van GLPK Racing.
Dat wisten we nog niet.... |
|
||||
|
||||
GLPK kan je wat uitleg geven plzzzzzz
|
|
||||
|
||||
volgens turbo magazine rijden kumpen en longin samen in een Viper. Ik heb dit echter nergens anders bevestigt gezien.
|
|||
|
|||
Ik heb al eventjes niet meer op jullie forum gekeken, sorry maar ik had het druk. Dries heeft me dan ook even gevraagd om nog eens wat uitleg te geven.
Daytona was niet al te goed maar beter nu dan tijdens mijn FIA GT programma. Ik rijd dus in 2002: FIA GT: Carsport Holland samen met Mike Hezemans Belcar: GLPK samen met BerT Longin. Behalve de 1ste en voorlaatste wedstrijd want dan heb ik FIA GT. Daytona 24: al voorbij Sebring 12 Hours, 24 Le Mans en nog enkele ALMS Races |
|
||||
|
||||
we zijn weeral gerustgesteld! waarvoor dank
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|