![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
LMS Donington
't Is nog wat vroeg, maar ik lees juist dat de Nissan WEER forfait geeft...
|
#2
|
|||
|
|||
Was te verwachten...hadden zich wel aangemeld maar waren afhankelijk van de LMS organisatie voor toelating aangezien er op Donington minder deelnemers kunnen starten dan op andere circuits. Blijkbaar zijn er genoeg 'normale' deelnemers en vallen zij daarom buiten de boot.
Hopelijk meer kansen op Jarama. |
#3
|
||||
|
||||
De voorlopige entry list is nu bekend:
Het debuut van de Lavaggi LS1 is uitgesteld naar Jarama. Verder in LMP1 is er een Lister, een Pescarolo, 2 Courages en 2 creation+ de Zytek en de Courage van Swiss Spirit. In LMP2 is eer maar één Belmondo Courage aanwezig. Verder zie ik twee Radicals en de MG Lola. In GT1 concentreren PSI en team Modena zich op één wagen wat het totaal aan GT1 wagens op een povere 6 wagens brengt. (De kwaliteit is natuurlijk fantastisch!) In GT2 ten slotte zijn er vijf merken aanwezig. Deze klasse is dus meteen de best bezette klasse. Ferrari is hier natuurlijk de favoriet samen met Porsche, Panoz en Spyker die wss voor het podium zullen gaan en met de TVR als veldopvulling. ... |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Weet iemand waarom Lammers niet meedoet? |
#5
|
|||
|
|||
gokje...budget
|
#6
|
|||
|
|||
Ik kijk vooral uit naar de 2 Creations en de 2 Radicals. Ik hoop dat ze voor hun thuispubliek iets moois kunnen laten zien.
Hopelijk kunnen de Spykers opnieuw het podium terecht komen. |
#7
|
||||
|
||||
Ik kijk uit naar de Lister die uit de windtunnel komt.
![]()
__________________
![]() |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Er zijn dus geen deelnames geweigerd. Wie niet op de lijst staat, heeft zich niet ingeschreven. RfH zal inderdaad te weinig geld gehad hebben. |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, ik vind het belachelijk dat er constant over Lister wordt gedaan alsof ze er niks van kunnen, als ACO de reglementen in LMES niet constant had aangepast, reed die oude Lister LMP wel vooraan met de juiste piloten. Lister heeft vroeger met de Storm GT bewezen dat ze er iets van kunnen. (en dat met de oude Jaguar 7L V12 uit de 1989 Jaguar XJR9) "We keep on working to improve the car and the front end has changed appearances - although the radiators have not moved to the sidepods. Windtunnel testing before Donington next weekend. And a change of driver for this race. We miss racing the GT Storm too but an FIA season is very expensive and the people who have the money all want to drive (or sponsor) Astons!" Justin Keen wordt alvast 1 piloot. (goed nieuws ![]()
__________________
![]() Last edited by Integra; 23-08-2006 at 08:36. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Nicolas Kiesa zal zijn sponsorgeld nodig hebben om in DTM te blijven. |
#13
|
||||
|
||||
PSI rijdt nu vanaf Donington toch met Michelins...
|
#14
|
||||
|
||||
Das goed nieuws. Hopelijk kunnen ze nu ook voor de overwinning gaan in de LMS, maar ze zullen zware tegenstand krijgen van Oreca met de Saleen en de DBR9 van Larbre.
|
#15
|
||||
|
||||
Lammers gaat testen in Europa en japan voor 2007:
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|