![]() |
|
|
||||
|
||||
Testen voor 2007? Met een stuk papier zeker waarop het nieuwe ontwerp staat voor 2007
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben wel benieuwd met wat voor LMP1 Dome voor de dag komt. Wordt het weer een cabrio of toch een coupe? http://www.dome.co.jp/special/images/mpr_a.jpg Quote:
![]() Dome zal waarschijnlijk de wagen inderdaad nog moeten bouwen, al zijn ze daar in het verre Japan misschien al verder dan wij denken. Ik hoop dat Lammers eindelijk wat meer financiele slagkracht krijgt. De laatste jaren was men, ondanks een zeer klein budget, al een van de betere teams na Audi. Last edited by FIRE; 24-08-2006 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by JorritVD; 24-08-2006 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Resultaten eerste training
Overall: http://www.lemans-series.com/results...n/lmsfree1.pdf
clas: http://www.lemans-series.com/results...msfree1cla.pdf LMP1: Courage lijdt voor Pescarolo en Creation LMP2: Rollcentre voor RML en Barazi Epsilon LMGT1: Team Modena met dbr9 een volle seconde sneller dan de fabrieks ondersteunde team van Larbre met de DBR9 op de tweede plaats. gevolg op een derde plaats bij de Ferrari 550 van Convers/MenX. PSI sloom en Oreca zal wel problemen hebben gehad als ze zo'n langzame tijd hebben. LMGT2: Virgo met de F430 op de eerste plaats gevolgd door de Panoz van Team LNT. Op een derde plaats de Spyker met nieuwe line-up: Tom Coronel en Peter Dumbeck. Eerste Porsche (IMSA) op een vijfde plaats. De andere Spyker was niet zo snel ![]() |
|
||||
|
||||
Zo te zien wel niet zoveel plaats in de pit's in Donington
![]() ![]() foto: project-lemans.de |
|
||||
|
||||
Wat lomp ook om naar Donington te gaan...Iedereen weet toch dat daar een van de kleinste pitlanes ligt in Europa....
|
||||
|
||||
Begint de race om 12u30 zoals op de site of om 13u30 rekening houdend met het tijdsverschil?
|
|
|||
|
|||
Volgens Motors TV 13:30u
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
... die serieus aan het sputteren is vrees ik. (bij mij toch)
|
|
|||
|
|||
Mooi zonnig weer in Donington.
|
|
||||
|
||||
Uitslag per klasse
LMP1 17, Pescarolo Sport-C60 Judd 10, Creation autosport-Creation judd 9, Creation autosport-Creation Judd LMP2 25, RML - MG Lola EX264 20, Pierre Bruneau - Pilbeam Judd 24, Binnie Motorsports - Lola 05/42 Zytel GT1 63, Team Modena-DBR9 72, Alphand Aventures-Corvette C5R 67, Convers Menx Team-Ferrari 550 GT2 81, Team LNT- Panoz GTLM 76, Autorlando Sport-Porsche 996 GT3 RSR 97, GPC sport-Ferrari F430 GT |
|
||||
|
||||
En als we het klassement na Donington eens bekijken via http://www.lmes.net/fr/classement_gen.asp
LMP1: Pesca is de ongekroonde koning dit jaar, wat er ook mag gebeuren in Jarama. Voor de overige plaatste is het nog afwachten wat er in Jarama gebeurt, de 2de en de 5de zitten met maar 5 punten van elkaar verwijderd! LMP2: Hier is het nog niet beslist wie kampioen word, top 3 is maar met 6 punten van elkaar verwijderd dus kan nog alle kanten uit! RML Lola, Barazi Courage, en Binnie Lola zijn de kandidaat winnaars maar blijft afwachten natuurlijk! GT1: Doordat Oreca niet finishte in Donington zijn ze hun kansen zo goed als kwijt, tenzij alle GT1's uitvallen en zij dus 10 punten pakken komen ze exceco te staan met Alphand... onmogelijk dus ![]() Maar top 3 is maar met 1 punt uit elkaar te houden!! Luc alphand Corvette C5-R 25pt, Larbre DBR9 24pt, Menx F550 24pt!!! Wat mij wel opvalt en ik niet goed begrijp, Team Modena dat nu de race gewonen heeft krijgt punten onder #63, maar waarom niet onder de vorige nr van die wagen toen die onder Cirtek reed met #61/62?? GT2: Autorlando is kampioen das een feit met 17 punten voorsprong op de 2de! Wel tussen de 2de en de 5de zitten maar 2 punten verschil, terug zo'n podiumstrijd voor klassement die kan losbarsten in Jarama! Dus nog waardevolle punten genoeg in Jarama te verdienen voor velen! |
|
|||
|
|||
In het eerste deel van de race was de strijd in LMP1 erg mooi. Andere klasses heb ik minder gevolgd, maar volgens mij was GT1 en GT2 ook wel aardig.
|
|
||||
|
||||
Team modena zou wel eens met drie wagens kunnen uitkomen volgend jaar...
Misschien is de 61/ 62/ 63 een voorbode van dat nieuws. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|