|
|
||||
|
||||
Mitsubishi Lancer Evo 6.5 - concept - Tamiya - 1/24
Dit is een speciaal projectje op vraag van een piloot. Het gaat om een bestaande rallywagen met een nog onbestaande livery.
De piloot, Olrik Hanegreefs, had een ontwerpje laten tekenen voor de Evo. Zijn copiloot en broer, Marco Hanegreefs, twijfelt echter om voor het ontwerp te gaan. Daarom de vraag van de piloot om dit eens op schaal te maken om hem alsnog te overtuigen. Dus heb ik een poging gewaagd. Dit is de wagen tijdens de Haspengouw 2009: En dan het ontwerp van de wagen(ook door mezelf ontworpen) Na een meelbestuiving zou ik dan tot het resultaat moeten komen. Als basis dient een Tamiya Evo 6 en een 6.5-voorbumper van Rennaissance. De Piloot had nog enkele wensen: "Gebruik het nummer 21 uit de Haspengouw en voeg er het rallyschild aan toe, alsook de extra reclamestickers" "Liefst een klassieke nummering met de zwarte cijfers op de deuren." Dus daar heb ik rekening mee gehouden. Een overzicht van de werken vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=19500 En dan de foto's van het afgewerkt geheel: En nu is't voor de piloot te hopen dat dit zijn broer zal overtuigen, hé....
Last edited by Loixrallyfan; 14-05-2010 at 21:20. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Geslaagd livery. Toppie resultaat maatje.
|
||||
|
||||
Knap gedaan Guido. Hoedje af voor de geslaagde ombouw én ontwerp!
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|