![]() |
|
|
||||
|
||||
Een kijkje nemen op Zolder, dat ga ik zeker doen !!!
![]() |
|
||||
|
||||
Er is net op pitstop.tv een bericht verschenen over de ETCC en Mollekens:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nog meer nieuws op http://www.fiatouringcars.com/
overzichtje van de afgelopen test. crawford en roseblad in ETCC (komt van DTC) de nieuwe 307 is snel! (ik kan alles wel gaan kwooten, maar ff klikken op de url en voila, je bent klaar ![]()
|
|||
|
|||
Ik begrijp dat deze 3-deurs 307 nog maar een testversie is, in het ETCC wordt met een 5-deurs gereden.
|
|
||||
|
||||
serieus joh? waar heb je dat gelezen? lijkt me vreemd om dan eerst met n 3 deurs versie te gaan testen... achja, dat team zal het wel beter weten dan ik....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Peugeot heeft toelating gekregen van de FIA om met een driedeur te rijden
|
|
|||
|
|||
Van www.eurostc.com:
Quote:
Dus uit dit artikel begrijp ik dat ze een 5-deurs model in gaan zetten. Last edited by FIRE; 26-02-2004 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Neerlands lekkerste race-trees maakt haar opwachting in het ETCC
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en lekkerste race-trees? heb je wel us n foto van dr gezien? ![]() tlijkt meer op de kleine zus van ankie van grunsven ![]()
|
||||
|
||||
In Nederland lopen inderdaad wel mooie vrouwen rond maar ze tot ze hun mond open doen...
![]() Ondertussen weer een pak ETCC nieuws bijgekomen. Gianni Morbidelli zal een derde Seat bemannen ingezet door Seat Italia. Larini zou door de promotor van de serie, KSO, aan een zitje worden geholpen bij JAS in een tweede Honda Accord. Carl Rosenblad rijdt dit jaar ETCC ipv STCC. Een zeer mooie deelnemerslijst! |
|
|||
|
|||
Inderdaad 24 a 25 auto's is een mooi aantal. Goed dat Morbidelli terug is in ETCC en hoop dat Larini de 2e JAS Honda gaat besturen (al hoewel hij nam toch afscheid van Alfa omdat hij geen 2e coureur meer wilde zijn?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens de beurs van Pa Zwart maakt veel goed ![]() ![]() Overigens ben ik het met je eens dat deze stap richting ETCC er eentje teveel is op dit moment. Maar we hebben ook mensen voor plaats 23 nodig ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze dochter was van Klaas Zwart. Heeft ze ook geraced in EuroBoss?
Met zo'n pa moet het toch mogelijk zijn om veel testkilometers in de BMW te maken. Wat gaat Duncan Huisman doen? LMES en LM rijden in de Dallara LMP van Rollcentre? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|