![]() |
|
|
View Poll Results: Fernando Alonso... | |||
...wordt dit weekend wereldkampioen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 24.00% |
...wordt pas één van de volgende races kampioen. |
14 | 56.00% |
...zal toch nog verliezen van Räikkönen. |
3 | 12.00% |
...wordt nog samen met Kimi gedeklasseerd, zodat Schumacher het toch nog haalt ![]() |
2 | 8.00% |
Voters: 25. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
FP4 was zelfs een droge sessie! Resultaat: Alonso-Raikkonen-Trulli
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Khoop dat Mercedes met twee wagens op het podium komt, maar ik denk wel dat de kans groot is dat Alonso wereldkampioen gaat worden.
|
|
||||
|
||||
als het hard regent hebben ze bij red bull duidelijk een probleem
![]() ![]() foto: motorsport.com
|
||||
|
||||
Ik weet niet of iemand vanmorgen de beelden van de MINIs gezien heeft, maar als Charlie één van hen is, is er deze namidag geen F1 race. Aan Les Combes is een Mini een vijftal keer overkop gegaan en werd de piloot bijna uit de wagen geslingerd. In Blanchimont heeft iemand hetzelfde gedaan als Palttala vorig jaar, maar ging wel door de vangrail en kwam in de publiekszone terecht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik hoop dat ze de schade herstelt krijgen voor de F1 race. De schade herstellen voor de GP2 wedstrijd lijkt me uitgesloten. Greetzz..
|
|||
|
|||
Ik heb juist ook de beelden gezien. Wat een heftige crashes. De mini die een paar keer over de kop gaat: hier heeft de piloot toch ook wel heel veel geluk. Hier krijg ik kippevel van.
Momenteel zijn ze in Spa bezig met de vangrails te herstellen. Dit is wel nodig ook. Hopelijk gaat het in de rest van de races beter. |
|
||||
|
||||
Net 'telefonisch contact' gehad met mensen in de Source en les Combes. Het regent er weer érg, en alles is 'n uur uitgesteld...?!?
Nu komen net op Eurosport de beelden, zottekes!! ![]() Dit doet me nog het meest denken aan de Clio Cup in z'n slechtste dagen, deze tikken die onder de MINI's uitgedeeld worden zijn moordpogingen! ![]() Die in Blanchimont heeft zelfs de groene afsluiting kunnen beroeren, ben er nog nooit geweest, kan je daar gaan staan eigenlijk als toeschouwer? Nu is het afwachten. De pits voor GP2 gaat om 11u open, waar ze om 10 uur hadden moeten vertrokken zijn. Wat gebeurt er nu verder? - F1 mee uitgesteld? ---> Onmogelijk, mijns inziens - Porsches vervallen - Ingekorte GP2 en Porsches - Rijdersparade en pitwalk vervallen Op sportief vlak nog even melden: eerste wetrace van het seizoen, hoogstwaarschijnlijk. Kan best interessant worden... ALS ze rijden... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
GP2 is 8 rondjes op voorhand stilgelegd: Viso, Yoshimoto en Yani crashten redelijk zwaar van de baan. In ieder geval genoeg actie, en het blijft lekker regenen op de baan !
Als je het mij vraagt zijn we eindelijk vertrokken voor een flinke regenrace om 14u. Spektakel. Spanning. Sensatie. Alstublieft.
|
||||
|
||||
Toch een gevaarlijke situatie daar: 2 man op elkaar a la coulthard en Schumacher 1998 op de plaats waar er volk op de baan liep
![]()
|
||||
|
||||
De GP2 race is afgelast. Volgens mij is die cameraman die de beelden maakte ook geraakt. Ongelooflijk. Hallucinant. Twijfelt er nog iemand aan dat dit het laatste F1-weekend is Spa is?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
1. De zware crashes in de regencondities 2. het gigantische verlies dat de organisatie draait Punt 2 is wellicht het belangrijkste, zeker als je weet dat de Waalse regering die verliezen altijd bijpast... en nu dat ze in Wallonië aan een Marshal-plan begonnen zijn, zal er in de toekomst geen financiële ruimte meer zijn voor dat soort 'fratsen'. Wait and see, maar het ziet er niet goed uit. Ik hou mijn hart al vast voor de race van deze namiddag. 't zag er allemaal behoorlijk onheilspellend uit. |
|
||||
|
||||
weet iemand waar je beelden of fotos te zien zijn van die crashes van de mini's ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|